Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De eerste barf-maaltijd

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Melanie 74

De eerste barf-maaltijd

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Vanavond hebben de hondenmeiden kippenvleugeltjes en een groentenmix gehad, ik wist niet dat het van die "hongerige" wolfjes zijn!!

Ze wisten niet hoe ze het hadden, geweldig om te zien, ik heb de eerste maar vast gehouden zodat ze een stuk af moesten bijten en ze snapten het meteen! :ok:

Morgenochten nog brokken en morgenavond komt de tweede barf-maaltijd. Spier en orgaanvlees met groentenmix ben benieuwd. :cheer:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Lekker :ok: Mooi he om dat te zien, ik kan er echt uren naar kijken als ze zo lekker aan het eten zijn :cheer: Wat zullen jouw hondjes lekker gaan eten :ok:
Afbeelding
Melanie 74

Tonnie heeft vanmorgen weer vers gehad en ze reageert er zo goed op dat ze geen brokken meer krijgt, Tos daar in tegen is de hele nacht ziek geweest en ik voor haar Rodi kopen (hier te verkrijgen ) en hoop dan later weer vers te kunnen gaan geven.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Waarschijnlijk is het bij Tos gewoon even de overstap geweest zeg maar. Inderdaad gewoon even Rodi ofzo geven zodat ie rustig kan wennen en dan over een paar dagen nog een keer proberen en je zult zien, dan gaat het (waarschijnlijk) wel gewoon goed :wink: Goed van je hoor dat je gewoon doorzet. Je zult straks zien dat ze door vers/ kvv gewoon heel veel mooier in oa. hun vacht gaan zitten.
Afbeelding
Melanie 74

Ik heb het voornamelijk gedaan voor mijn Tatrameissie, ze heeft bijna geen ondervacht meer op haar rug. De dierenartse wist ook niet meer wat het was, en mijn ouders hebben hun Tatra's over gezet op Energique en dat is echt wonderbaarlijk!
Gronia (Poolse import) was zo mager/tegen ondervoeding aan en niet willen eten maar energique lust ze wel en is er zo van opgeknapt en het wonderbaarlijkste vind ik Orla een oude teef in februari wordt ze twaalf heeft op oudere leeftijd epeleptische aanvallen gehad en nu krijgt ze alleen nog energique en de aanvallen zo goed als weg!!

En ze zijn allemaak beter gaan ruiken en een prachtvacht, helaas is energique (nog) niet hier verkrijgbaar en ben zelf gaan samenstellen met behulp van het barfforum.

Tosca heeft echt aleen maar brokken gegeten maar vanavond heeft ze een klein beetje groentenmix met rundvlees en dat gaat tot nu toe goed!! :ok:
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Melanie 74 schreef:, Tos daar in tegen is de hele nacht ziek geweest en ik voor haar Rodi kopen (hier te verkrijgen ) en hoop dan later weer vers te kunnen gaan geven.
Ik denk dat het ook een reactie is op het overschakelen. Lees eens het stukje bij 'ontgiften' (medisch) op www.voernatuurlijk.nl
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
annemarie_hond
Actief

Ongelezen bericht door annemarie_hond »

Ik vindt het zo geweldig om te zien hoe mijn honden op het vlees of botten zitten knagen daar geniet ik elke dag weer van.
gr.AnneMarie
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

mijn honden krijgen ook niets anders meer dan KVV van BIBI en barf.
super vindt ik altijd om te zien hoe de pups er de eerste keer mee omgaan , als volleerde wolfjes, ze snappen het meteen :ok:

Afbeelding
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Melanie 74

Sjalot schreef:
Melanie 74 schreef:, Tos daar in tegen is de hele nacht ziek geweest en ik voor haar Rodi kopen (hier te verkrijgen ) en hoop dan later weer vers te kunnen gaan geven.
Ik denk dat het ook een reactie is op het overschakelen. Lees eens het stukje bij 'ontgiften' (medisch) op www.voernatuurlijk.nl

Ze hebben nu alleen nog maar vers gehad en het gaat helemaal goed!
Ik ben om, mijn vriend denkt gelijk te zien dan dat de vacht van Tonnie zachter wordt (maar mij lijkt dat sterk zo snel), wel heb ik het vermoeden dat ze waarschijnlijk een granenallergie heeft.

Maar bedankt voor de link :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”