Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kennelhoest
Moderator: moderatorteam
-
trea_z
- Vaste gebruiker
kennelhoest
Hallo allemaal,
Mijn hond heeft nu kennelhoest. Dat is voor haar natuurlijk heel vervelend. Weet iemand hoe besmettelijk dat nu eigenlijk is? Ik laat haar al op andere tijden uit, zodat ik amper in aanraking kom met andere honden, maar in het weekend maken we altijd een flinke wandeling en dan is het voor haar heel vervelend als ze altijd maar aan de riem moet lopen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Mijn hond heeft nu kennelhoest. Dat is voor haar natuurlijk heel vervelend. Weet iemand hoe besmettelijk dat nu eigenlijk is? Ik laat haar al op andere tijden uit, zodat ik amper in aanraking kom met andere honden, maar in het weekend maken we altijd een flinke wandeling en dan is het voor haar heel vervelend als ze altijd maar aan de riem moet lopen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
gucci
- Zeer actief
-
linlin
Re: kennelhoest
ik zou het zekere voor het onzekere nemen en die wandeling in het weekend een keertje overslaan. ook niet aan de riem meenemen. kennelhoest is zo besmettelijk als een gemene grieperige verkoudheid bij mensen. zoiets zie je ook binnen geen tijd bij iedereen de kop opsteken.trea_z schreef:Mijn hond heeft nu kennelhoest. Dat is voor haar natuurlijk heel vervelend. Weet iemand hoe besmettelijk dat nu eigenlijk is? Ik laat haar al op andere tijden uit, zodat ik amper in aanraking kom met andere honden, maar in het weekend maken we altijd een flinke wandeling en dan is het voor haar heel vervelend als ze altijd maar aan de riem moet lopen.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Trea,
Het is al gezegd: kennelhoest is heel besmettelijk. Natuurlijk is het vervelend dat jouw hond nu even aan de lijn moet lopen en niet met andere honden kan spelen, maar anders zadel je andere mensen met hetzelfde probleem op.
Het is al gezegd: kennelhoest is heel besmettelijk. Natuurlijk is het vervelend dat jouw hond nu even aan de lijn moet lopen en niet met andere honden kan spelen, maar anders zadel je andere mensen met hetzelfde probleem op.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
trea_z
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Trea,
Zolang ze nog hoest, is ze nog besmettelijk voor andere honden.
Zolang ze nog hoest, is ze nog besmettelijk voor andere honden.
Groetjes, Karen