Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hydrotherapie / aquatherapie

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Cindy de Wolf
Zeer actief

Hydrotherapie / aquatherapie

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

Enige tijd geleden (1.5 jaar zeker) ben ik op een site geweest die hydrotherapie/aquatherapie voor honden in ontwikkeling had in Zuid-Holland. Ik kan het nu echter nergens meer terug vinden en 1 van mijn honden heeft een operatie ondergaan en dit is nu raadzaam. Maar van Den Haag naar Oss of Groningen waar de bekendste zitten is eigenlijk geen doen. Kortom weet iemand iets voor mij?

Groetjes,
Cindy
Sisboo
Actief

Ongelezen bericht door Sisboo »

Cindy de Wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

Ja, deze had ik ook gevonden maar vind dit er niet proffesioneel uitzien. Helemaal niet als je het vergelijkt met aquadog. Degene die ik gevonden had destijds. Iemand nog andere suggesties?

Cindy
rianneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door rianneke »

Cindy de Wolf schreef:Ja, deze had ik ook gevonden maar vind dit er niet proffesioneel uitzien. Helemaal niet als je het vergelijkt met aquadog. Degene die ik gevonden had destijds. Iemand nog andere suggesties?

Cindy
nee dat ziet er niet zo proffessioneel uit. Bij aquadog is het wel heel goed, maar ja Berghem is wel een eindje weg voor jou dan.
Afbeelding

Groetjes,
Rianne en Layka
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik heb iig niets kunnen vinden hoor in Z-H, ik ga in Februari van Den Haag naar Oss op en neer met mijn hond.
Regine from the Border
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Terrier

Ongelezen bericht door Regine from the Border »

Elma Bakker heeft wel een hele goede naam. En heel veel ervaring. Misschien moet je niet te veel op websites e.d. afgaan. Iemand kan een goede dierenprofessional zijn en een lousy site-builder. Ik zou zeggen, bel Elma Bakker eens en vorm je eigen oordeel.

Dorit Aharon (van www.kreupeldier.nl) werkt ook samen met een fysiotherapeute en ze hebben ook een bad voor hydrotherapie, zowel in Noorden als in Amsterdam.

Succes met je hondje

Regine from the Border
Watdehek
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Watdehek »

Staat de site niet genoemd op deze pagina met leden van de Nederlandse Vereniging van Fysiotherapie bij Dieren:

http://www.nvfd.nl/leden.htm

Succes!
Assie&Dessie
Actief
Mijn ras(sen): De Kangal

Ongelezen bericht door Assie&Dessie »

Ik doe sindskort aquatherapie en fysiotherapie bij Elma Bakker.
Ik ben nu 3 keer geweest en ONTZETTEND tevreden. Mijn hond loopt nu al stukke beter!( mijn hond is geopereerd aan elleboog OCD) En dat na 3 keer!!!! :ok: De site ziet er misschien niet professioneel uit maar dat is ze absoluut wel.Ik zou het zeker aanbevelen.Ze masseert ook en heeft mij ook heel goed uitgelegd hoe je dat moet doen,zodat ik het thuis ook kan doen.Zelfs de vochtbobbel die heeft op z'n elleboog is bijna helemaal verdwenen.
Ik ben dus heeeeeel tevreden over Elma Bakker en had het veel eerder moeten doen!

groetjes Yvette
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”