Mijn hond heeft dinsdag weil en parainfluenza vaccin gehad, daarna overgeven nu nog -4 dagen later- slap, wil niet wandelen maar thuis blijven tijdens wandeling sprong ie tegen me op, stond zo bij me doet ie nooit
wil thuisblijven en op schoot liggen
eten doet ie wel goed
drinken ook
arme lieverd..
kan dat door vaccin komen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slap en wat ziekig na vaccinatie?
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
- cybert2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
- Aantal honden: 3
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het kan absoluut door die vaccinatie komen. Er zijn helaas veel meer gevallen bekend van honden die erge entreacties kregen naar vaccinaties, van ziekelijkheid tot het ontwikkelen van auto-imuunziektes tot soms de dood.... Ik snap daarom ook niet dat sommige dierenartsen zo 'gemakkelijk' doen over vaccineren! Ze pompen er soms gewoon een cocktailenting in zonder te vragen of je hond wel gezond is op dat moment en meestal gooien ze er ook nog even snel een wormenkuurtje achteraan, wel zo gemakkelijk
Gelukkig staat vaccineren de laatste tijd steeds meer ter discussie en wordt er steeds meer over bekend. Ik ent mijn honden nog maar zelden en mijn ene hond die epilepsie heeft, krijgt helemaal geen entingen meer, behalve in hoge uitzondering een rabiesenting, maar dan wel degene die 3 jaar geldig is! Mijn andere hond ent ik nadat ik titers heb laten bepalen om te kijken of hervaccineren wel nodig is. soms blijkt een vaccinatie levenslange bescherming te bieden en dan moet je van de dierenarts gewoon elk jaar al die bende in je hond laten spuiten?!
Ik hoop dat je hond zich snel weer wat beter voelt!!!
Groetjes,
Fieke
Gelukkig staat vaccineren de laatste tijd steeds meer ter discussie en wordt er steeds meer over bekend. Ik ent mijn honden nog maar zelden en mijn ene hond die epilepsie heeft, krijgt helemaal geen entingen meer, behalve in hoge uitzondering een rabiesenting, maar dan wel degene die 3 jaar geldig is! Mijn andere hond ent ik nadat ik titers heb laten bepalen om te kijken of hervaccineren wel nodig is. soms blijkt een vaccinatie levenslange bescherming te bieden en dan moet je van de dierenarts gewoon elk jaar al die bende in je hond laten spuiten?!
Ik hoop dat je hond zich snel weer wat beter voelt!!!
Groetjes,
Fieke

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Ik krijg geen melding op mijn email meer van reacties....
maar dat terzijde
Hij is nu 3 jaar oud
Ik heb me een klein beetje verdiept in vaccins, wil echter ook niet het risico lopen dat ie ziek wordt
Eerder had ie geen last, nu is ie nog sloom, vannacht piepte hij, ik naar beneden, moest ie ineens poepen, doet ie NOOIT zo laat, maar ja
daarna dacht ik dat het goed was, naar bed, weer piep, gaat ie voor de deur naar de trap naar boven zitten, de drup, zo aandoenlijk
Toen heb ik hem in de logeerkamer laten slapen, op bed op een kussen
Niets meer gehoord, wilde dicht bij me zijn denk ik
Hij kijkt me vaak aan en wil niet echt flink wandelen, komt dan tegen me aan staan. Verder eet ie goed en speelt wel wat slaapt bijzonder veel
Is ook eerste winter na castratie (medische reden), bovendien ben ik aan het minderen met eten
Het overgeven en zó aanhankelijk zijn is wel echt na de vaccinatie
Ga dierenarts even bellen en vragen...
als dit steeds erger wordt misschien volgend jaar maar eens even goed bedenken wat/hoe

maar dat terzijde
Hij is nu 3 jaar oud
Ik heb me een klein beetje verdiept in vaccins, wil echter ook niet het risico lopen dat ie ziek wordt
Eerder had ie geen last, nu is ie nog sloom, vannacht piepte hij, ik naar beneden, moest ie ineens poepen, doet ie NOOIT zo laat, maar ja
daarna dacht ik dat het goed was, naar bed, weer piep, gaat ie voor de deur naar de trap naar boven zitten, de drup, zo aandoenlijk
Hij kijkt me vaak aan en wil niet echt flink wandelen, komt dan tegen me aan staan. Verder eet ie goed en speelt wel wat slaapt bijzonder veel
Is ook eerste winter na castratie (medische reden), bovendien ben ik aan het minderen met eten
als dit steeds erger wordt misschien volgend jaar maar eens even goed bedenken wat/hoe
- rianneke
- Zeer actief
AnneMarie schreef:Ik krijg geen melding op mijn email meer van reacties....
maar dat terzijde
Hij is nu 3 jaar oud
sterkte ermee! Hopelijk is hij snel weer de oude.
Groetjes,
Rianne en Layka