Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie weet een huisje in de sneeuw te huur?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Cindy de Wolf
Zeer actief

Wie weet een huisje in de sneeuw te huur?

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

Wij willen graag met onze honden (4) op wintersport. Vorig jaar zijn we naar flexchalet geweest maar dat was niet zo een succes. We willen graag een appartenmet of iets dergelijks huren in een sneeuwrijkgebied waar we lekkere lange wandelingen met ze kunnen maken. Ik heb echter naast flexchalet niets kunnen vinden waar meerdere honden welkom zijn. Buiten een appartement van dog walk trail dan, maar die is bijna altijd verhuurd, in ieder geval in de tijden dat wij kunnen. Kortom weet er iemand iets te huur dan hoor ik het graag, land maakt niets uit, moet natuurlijk wel een hondvriendelijk land zijn :mrgreen:

Groetjes,
Cindy
Bayo
Actief
Contacteer:

Vraagje

Ongelezen bericht door Bayo »

Momenteel ben ik aan het kijken hoe de appartementen van Flexchalet zijn. Jij schrijft dat dit niet zo'n succes is geweest bij jullie. Kan je aangeven waarom het jullie tegengevallen is?

Alvast bedankt, Petra
Petra Holierhoek & Bayo
Bayo
Actief
Contacteer:

Vraagje

Momenteel ben ik aan het kijken hoe de appartementen van Flexchalet zijn. Jij schrijft dat dit niet zo'n succes is geweest bij jullie. Kan je aangeven waarom het jullie tegengevallen is?

Alvast bedankt, Petra
Petra Holierhoek & Bayo
Cindy de Wolf
Zeer actief

Het schijnt dat wij de pech gehad hebben dat het op dat moment gerund werd door stagiares dus de hele organisatie liet te wensen over. Het eten was niets bijzonders (af en toe ronduit slecht) en er staat dat er wandelingen uitgezet waren waardoor je onbezorgd zou kunnen lopen, dit was dus niet het geval. Daarnaast vind ik 50 euro voor elke extra hond nogal erg veel geld. Dat is voor ons dus minimaal 150 euro extra. De kamers waren vrij klein, wel redelijk netjes maar het feit dat je altijd met meerdere zit kan vervelend zijn. Ook hebben ze bij het luchten van de kamers een raam open laten staan (2e etage) en de hond was nog in de kamer. Toen de eigenaren terug kwamen liep de hond op het dak....er zijn wel excuses aangeboden maar het heeft toch een drempel gezet. Daarnaast wil ik zelf graag ook ergens anders heen en zij hebben elk jaar hetzelfde chalet in de winter.

In de regel is het vrij goed hoor, dus laat je niet weerhouden hierdoor :ok:

Groetjes,
Cindy
Bayo
Actief
Contacteer:

Snelle reactie

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal me niet laten weerhouden om toch te gaan. Hopelijk zijn er dan geen stagiaires die het geheel runnen. In welk chalet zaten jullie?

Groeten Petra
Petra Holierhoek & Bayo
Cindy de Wolf
Zeer actief

In La Praire in Villars sur Ollon. Dus als je naar de sneeuw gaat zit je ook daaro :wink: Verders best aardig maar een takkeeind van het dorpje. En als je mooie wandelingen wilt maken is het raadzaam om een soort skipas te kopen en met de skitrein (vanuit het dorp) omhoog te gaan vandaaruit heb je wel een paar mooie wandelingen maar dan moet je wel eerst een stukje over de piste lopen.

Groetjes,
Cindy
jane
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door jane »

In Slowakije heb je leuke huisjes te huur vlakbij skipistes dus er is sneeuw genoeg en wandelen kun je daar ook volop en het is niet duur.
Afbeelding
Cindy de Wolf
Zeer actief

Heb je wat meer exacte info wat betreft Slowakije of een link naar een webadres of iets dergelijks?

Groetjes,
Cindy
jane
Vaste gebruiker

Ik zal even voor je op zoek
Afbeelding
jane
Vaste gebruiker

Ik heb hier een link daar kun je ook een huis je op vinden het is een nederlander dus dat is makkelijk , wij zijn al twee keer geweest in Slowakije met vakantie nog niet in dit huisje maar over het algemeen doen ze niet moeilijk als je honden hebt, en je kan er heerlijk wandelen.
http://www.hansdegroot.sk
Afbeelding
bordeauxx
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door bordeauxx »

Misschien is dit wat voor je??

www.monkeytown.nl/vakantiehuis
Afbeelding
irstas

Ongelezen bericht door irstas »

Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”