We willen deze zomer naar Denemarken, het grootste deel van de vakantie zullen we rondtrekken en kamperen langs de kust, maar als we er toch zijn wil ik heel graag Kopenhagen bezoeken.
Heeft iemand dat al gedaan met de hond, is het een hondvriendelijke stad, zijn er goedkope overnachtingsmogelijkheden en bezienswaardigheden die je samen kan bezoeken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kopenhagen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Kopenhagen
groetjes!

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
hoihoi
ik heb in maart Lio opgehaald in Kopenhagen we verbleven in het Ibis hotel, een net hotel voor die prijs, al zijn er ongetwijfeld goedkoperen.
Met de auto is het daar een ramp,ze zeiden dat je overal mocht parkeren in het weekend maar ondertussen werd er wel bekeurd haha
verder was het er erg koud dus hebben we niet zoveel gedaan. In het hardrock cafe zijn geen honden welkom dat weet ik nu wel
verder alleen maar positieve reacties op de hond gehad, dus mijn ervaringen met de hond in kopenhagen zijn goed maar nogmaals we hebben niet echt de toerist uitgehangen daar was het te koud en te kort voor 
ik heb in maart Lio opgehaald in Kopenhagen we verbleven in het Ibis hotel, een net hotel voor die prijs, al zijn er ongetwijfeld goedkoperen.
Met de auto is het daar een ramp,ze zeiden dat je overal mocht parkeren in het weekend maar ondertussen werd er wel bekeurd haha
verder was het er erg koud dus hebben we niet zoveel gedaan. In het hardrock cafe zijn geen honden welkom dat weet ik nu wel

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
nee niet veel gewandeld idd, ik kan je geen antwoord geven op deze vragen ik weet wel dat om kopenhagen heen het behoorlijk desolaat is dus daar ruimte zat om te wandelen :000:in de stad niet veel groen gezien maar er was wel een patk,bij ons hotel vandaan was centrum rechts en als je dan naar links ging kwam je in een heel groot park uitannemie schreef:Met een pup heb je waarschijnlijk niet echt ver gewandeld, maar weet je of er losloopmogelijkheden zijn en is er groen in de stad?

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.