Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bruno heeft dus met regelmaat echt een enorme piemel, waar hij dan dus ook heel hard in bijt. Heel naar gezicht omdat het lijkt alsof het piemeltje niet meer terug kan.
Eerst dachten we dus dat het stuwde en zijn voorhuid te nauw was, maar als hij staat schiet hij weer gelijk terug. Het lijkt dus niet op stuwing, want dat blijft volgens mij aanhouden?
Herkent iemand dit?
Hoi Eline,
Dit is geen erectie, hoor. Als een klein hondje een echte erectie heeft, weet je niet wat je ziet! Daarom kunnen kleine hondjes ook wel eens flauwvallen van een erectie, omdat dat te veel bloed uit de rest van het lichaam onttrekt.
Ik heb bij Nelson een keer een erectie gezien en toen was ik in staat om in paniek de dokter te gaan bellen! Levensgroot, paars en het ding zag er zo uit alsof het echt nooooooooooit meer goed zou komen!
Dat het dus wat anders was nu met Bruno vermoedde ik al, ik kende alleen dit dus op deze manier niet zeg maar!
Nancy schreef:Ja ik herken het.Beertje heeft dit ook en beet ook zó hard in z'n penis dat hij heel wondjes kreeg.Dat is de reden dat we hem lieten castreren.Beer beet soms wel drie tot vier keer per dag zo en dan per keer een half uur lang.Na de castratie is het vermindert naar 3 tot 4 keer per jaar en dan 10 minuten per keer.
Eline* schreef:
Ik heb bij Nelson een keer een erectie gezien en toen was ik in staat om in paniek de dokter te gaan bellen! Levensgroot, paars en het ding zag er zo uit alsof het echt nooooooooooit meer goed zou komen!
pooh schreef:Ik heb eerst alles gelezen om te kijken of het iets ernstigs is, maar nu lig ik in een deuk hier
Wat een vreselijke foto Eline, ik zou hem niet op je site zetten als ik jou was
Nee, dat had ik mezelf ook al bedacht!
Dan raken we hem nooit meer kwijt!
Bruno heeft dus met regelmaat echt een enorme piemel, waar hij dan dus ook heel hard in bijt. Heel naar gezicht omdat het lijkt alsof het piemeltje niet meer terug kan.
Eerst dachten we dus dat het stuwde en zijn voorhuid te nauw was, maar als hij staat schiet hij weer gelijk terug. Het lijkt dus niet op stuwing, want dat blijft volgens mij aanhouden?
Herkent iemand dit?
Hoi Eline,
Dit is geen erectie, hoor.
Owwww? hoe zou je dit dan willen noemen?
Misschien niet in volle glorie, maar het doet me er toch enigszins aandenken
rubella schreef:Owwww? hoe zou je dit dan willen noemen?
-------------groetjes, Wina
Hoi Wina,
De penis is gewoon enigszins uitgeschacht. Omdat honden een penisbotje hebben, ziet een uitgeschachtte penis er altijd zo uit. In erectie is hij echt vele malen groter en dikker, óók bij een klein hondje!
Eline* schreef:
Duh, hij is anders al gereserveerd! (volgende week weten we meer! )
weten ze dit al?
Nope
ah, is een goede test.
Als ze hierom niet meer hoeven waren ze hem niet waard
Zo is er bij het asiel een keer een situatie geweest waarin mensen een wit zwabbertje hadden gereserveerd en op kwamen halen. Alleen had dat hondje net met een andere hond (die nogal stevig was maar waarmee ie altijd leuk speelde) op de speelweide gestaan, in de herfst. Dus hij was nogal vies. Toen hoefden ze em niet meer. Nou, dan weet je ook gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt... doeiiiii
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Hoop dat die mensen als een blok voor hem vallen! En dat zal best. Je zult hem ongetwijfeld missen....maar je doet geweldig werk om de hondjes een geweldig huis te bieden (evenals de andere gastgezinnen )en fijne nieuwe baasjes voor ze te vinden.
Ik mis hem al want hij is weer met Dorien mee naar huis! We hebben allemaal een goed gevoel over de mensen die belangstelling hebben dus we zullen zien of de liefde er ook is tussen Bruno en het gezin.
rubella schreef:Owwww? hoe zou je dit dan willen noemen?
-------------groetjes, Wina
Hoi Wina,
De penis is gewoon enigszins uitgeschacht. Omdat honden een penisbotje hebben, ziet een uitgeschachtte penis er altijd zo uit. In erectie is hij echt vele malen groter en dikker, óók bij een klein hondje!