Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
opboeren
Moderator: moderatorteam
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
opboeren
Ik heb deze vraag ook bij hondenrassen gesteld, maar doe het ook nog maar een keertje hier!
Boris loopt de hele dag door eten op te boeren, soms spuugt hij een beetje uit de andere keer hoor ik hem een beetje smekken en het weer doorslikken....
Ik moet een vrijdag ff bij de da zijn (2 katers worden ex-katers) daar vraag ik het zowiezo ook even, maar misschien dat iemand hier al een idee heeft!???
bedankt alvast!!
Boris loopt de hele dag door eten op te boeren, soms spuugt hij een beetje uit de andere keer hoor ik hem een beetje smekken en het weer doorslikken....
Ik moet een vrijdag ff bij de da zijn (2 katers worden ex-katers) daar vraag ik het zowiezo ook even, maar misschien dat iemand hier al een idee heeft!???
bedankt alvast!!

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Gonny
- Zeer actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
Het klinkt wat onsmakelijk maar ik heb er ook wel eens last van
Bij mij komt het door een onstoken maagklepje wat niet altijd goed functioneerd en wel eens wat retour stuurt.
Als ik goed op mijn voeding let en redelijk gezond eet dan gaat het goed.
Dus als ik een tijdje ongezond eet wordt ik meteen afgestraft
Wellicht kun je het oplossen door ander voer te kiezen.
Bij mij komt het door een onstoken maagklepje wat niet altijd goed functioneerd en wel eens wat retour stuurt.
Als ik goed op mijn voeding let en redelijk gezond eet dan gaat het goed.
Dus als ik een tijdje ongezond eet wordt ik meteen afgestraft
Wellicht kun je het oplossen door ander voer te kiezen.
- Jacqueline.
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nika had het op de Farmfood maar ook op de geperste brok van Prins, voor haar is duidelijk een geperste brok te zwaar.
Op geëxpandeerde brokken heeft ze nergens last van.
Op geëxpandeerde brokken heeft ze nergens last van.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Dit heeft Kel dus ook heel erg, ben er mee naar de DA geweest, zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarm
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Gonny
- Zeer actief
en hoe is dit afgelopen???Demi schreef:Dit heeft Kel dus ook heel erg, ben er mee naar de DA geweest, zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarm

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Ik ben met haar voor verder onderzoek naar Dr Strikkers in Sleeuwijk geweest, daar zijn ze met een slangetje door haar slokdarm gegaan om te kijken hoe het eruit zag, zie topic: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarmgonnylohken schreef:en hoe is dit afgelopen???Demi schreef:Dit heeft Kel dus ook heel erg, ben er mee naar de DA geweest, zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarm
Helaas heeft heeft het tot nu toe niet echt veel geholpen en doet ze het nog steeds..
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Gonny
- Zeer actief
Demi schreef:Ik ben met haar voor verder onderzoek naar Dr Strikkers in Sleeuwijk geweest, daar zijn ze met een slangetje door haar slokdarm gegaan om te kijken hoe het eruit zag, zie topic: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarmgonnylohken schreef:en hoe is dit afgelopen???Demi schreef:Dit heeft Kel dus ook heel erg, ben er mee naar de DA geweest, zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=slokdarm
Helaas heeft heeft het tot nu toe niet echt veel geholpen en doet ze het nog steeds..

-
gucci
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
-
gucci
- Zeer actief
hij is eind september overleden, met 7,5 maand oud, hij had een zware afwijking. dus ik heb hem niets anders meer kunnen geven, nu weet ik ook niet of ik wel wat anders was gaan geven, hij deed het verders erg goed op de cavom, maar hij kon gewoon niet normaal eten, en in combi met het snelle eten en de toch zware brok gaf bij hem ook deze klachten, opboeren, wel eens wat terug geven, wat hij met veel smaak weer op likte van de grond.
groetjes,
groetjes,
Groetjes,

- Gonny
- Zeer actief
owww sorry......wat erg......gucci schreef:hij is eind september overleden, met 7,5 maand oud, hij had een zware afwijking. dus ik heb hem niets anders meer kunnen geven, nu weet ik ook niet of ik wel wat anders was gaan geven, hij deed het verders erg goed op de cavom, maar hij kon gewoon niet normaal eten, en in combi met het snelle eten en de toch zware brok gaf bij hem ook deze klachten, opboeren, wel eens wat terug geven, wat hij met veel smaak weer op likte van de grond.
groetjes,