Moos schreef:pepim schreef:Moos schreef:hydrocortiderm werkt hier als een trein bij hotspots. Moos heeft een lichte vlooienallergie, en dan heel snel last van hotspots. Hij heeft 1 keer een plek zo groot als de afdruk van een theekopje gehad, en dat op een Maltezer....
Toen kreeg hij ook antibiotica, en die zalf. Die zalf werk heel goed tegen de jeuk hier, en als hij nu een beginnende hotspot heeft begin ik meteen te smeren en is het de volgende dag over.
Beterschap met Mizou!
Dankjewel!
Nou ik hoop maar, dat het hier dan ook zo snel werkt, want het is niet normaal hoe snel dat gaat met zo'n plek!
En een plek zo groot als de afdruk van een theekopje op Moos?

Ja, zijn hele heup was zo'n plek. Hij had dat 's nachts (MET rompertje aan) van een eurostuk naar zo'n plek gebeten....
Hij had er trouwens koorts van en was daardoor ook hangerig en echt zielig. Had Mizou koorts?
Jeetje zeg, als ik dat niet bij Mizou had gezien, had ik moeite gehad om te geloven dat zo'n plek zo snel gaat!
Mizou had denk ik geen koorts en omdat de da niet heeft gekeken heb ik dat eigenlijk ook niet, stom zeg!
Vandaag gaat het op zich wel goed, de plek ziet bleker van kleur op een donkerrode korst na. Overigens nog even groot ...
Ze wil er wel heel veel nog aan likken, dus ik leid haar maar met van alles af, want ik moet die zalf er heel vaak opsmeren en als ze het er dan vanaf likt, heeft het geen zin.
Dus voordat ik haar ga uitlaten, als ik haar een kluifje geef, een gevulde kong, een spelletje, verder wist ik niets te bedenken.
Nou ik zal blij zijn als die plek over is, heb al weer de nodige doomscenario's aangehoord vandaag.