Sorry dames/heren dat ik nu pas reageer maar door internet/verbindings probs kon ik niet eerder verslag doen vandaar nu pas.
Zoals ik al vermelde ben ik vrijdag ochtend naar de DA geweest met Dennis met zijn ochtendplas omdat Dennis van de ene op de andere dag spontaan gaat plassen in huis(vloerkleed kamer) en de gang/keuken.De DA het hele geval verteld wat er aan de hand was is direct de plas van Dennis nagekeken maar tot mijn verbazing is er nhiets gevonden in zijn plas.Conclusie:Dennis heeft geen blaasontsteking.Was er natuurlijk wel blij mee maar was toch beetje teleurgesteld dat dit niet de reden was waarom hij in huis zijn plas deed en heb dat ook de DA verteld,ook heb ik hem gevraagd of t misschien iets te maken zou kunnen hebben met het feit dat Dennis artrose heeft in de achterhand waarop de DA me zei:dat lijkt me niet waarschijnlijk maar niet onuitsluitbaar.Ook zei ik de DA dat er zo af en toe een ander hondje bij me thuis kwam van me zus en of dat er misschien mee te maken zou kunnen hebben waarop de DA zei:als Dennis en dat hondje elkaar goed kennen en evenveel aandacht krijgt kan t nooit zo zijn dat er 1 uit jaloersheid gaat zitten plassen.
Wat ik nu moet doen is me even een raadsel maar zal t in iedergeval in de gaten houden of Dennis niet weer inene gaat staan plassen.Sinds gister heb ik geen plas meer gevonden van hem.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Update van ene op andere dag plassen in huis
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
- majelle
- Zeer actief
ik denk niet dat je da perse gelijk heeft mbt het niet jaloers zijn dus niet plassen.
Het kan best zijn dat hij vind dat dit zijn huis is en dat hij niet wil dat het naar een andere hond ruikt dus hij zet zijn geurvlag er even overheen.
Misschien even die andere hond niet binnenlaten en kijken wat ie doet.
Groetjes majelle
Het kan best zijn dat hij vind dat dit zijn huis is en dat hij niet wil dat het naar een andere hond ruikt dus hij zet zijn geurvlag er even overheen.
Misschien even die andere hond niet binnenlaten en kijken wat ie doet.
Groetjes majelle
- markdh
- Zeer actief
het vreemde eraan is dat Dennis en het hondje van mijn zus elkaar redelijk goed kennen komen vaak bij elkaar over de vloer zowel bij mij als ik bij me zus.Ik zou dan denken dat wanneer Dennis bij me zus is het andere hondje ook jaloers zou moeten worden en gaan zitten plassen wat dus niet gebeurd(is toch ook het hondje zijn huis)Maar...ik ga t eens proberen om even het hondje niet bij mij thuis te laten komen een aantal dagen kijken wat er gebeurd
- majelle
- Zeer actief
Bikkel is een reu en plast altijd over de plek waar Elmas (teef) van mijn oma geplast heeft. Hij is absoluut niet jaloers, Elmas zelf heeft geen enkele behoefte om over Bikkels plas te plassen. Het heeft denk ik niets te maken met jaloersheid maar met het vinden dat zijn geur daar hoort niet die van een ander. De ene hond heeft dat sterker dan een ander.
groetjes majelle
groetjes majelle