maart schreef:hoi, welkom
uit welke lijnen komt je teef? de mijne is ook net één jaar geworden

Hoi,
Mijn teefje komt uit een nest (05-11-2004) van Smeets in Stein. Moeder is een x-Mecheler en vader is stamboom. Ik heb geen papieren daarvan in huis.
Eerlijk gezegd zegt een stamboom mij ook niet zoveel. Moeder en oma waren zeer sociaal, hondjes lekker vrij allemaal. De heer Smeets had ze goed verzorgt, hok was schoon (kon die geen rekening mee hebben gehouden toen we (ad-hoc) kwamen kijken, want ren en nachthok waren droog) en stuk voor stuk alle inentingen gehad tot dat moment.
Ira gekocht met 6 weken en direct totaal laten onderzoeken door dierenarts. Verder alle inentingen laten zetten, laten chippen, ontwormkuren, anti-teek en vlooienmiddelen gegeven. Ira is zeer sociaal en speels, maar eveneens waaks.
Het komt regelmatig voor dat ze 's avonds bij me op schoot ligt te pitten voor de kachel. Heerlijk vind ze dat. Ze slaapt in de serre, heeft totdat de tuin volgend jaar wordt aangelegd daar de beschikking over en verder laten we haar elke dag een aantal keren lekker rennen over de akkers achter ons huis, al dan niet samen met een reu (kruising tussen Duitse herder en Saarloos Wolfshond, reu heeft 40% wolvenbloed) van m'n neef.
Kortom een heerlijk en gezond leventje.