Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Enquete voor hondeneigenaren!

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

linaluwen

Enquete voor hondeneigenaren!

Ongelezen bericht door linaluwen »

Beste hondeneigenaren en hondeneigenaressen,

Ik ben Marga Hillinga, een vierdejaars studente dierverzorging begeleider/ beheerder aan de AOC Groenewelle te Zwolle. Op de opleiding word ik voorbereid op een baan in de dierensector. Naast het leren hanteren van dieren en het verzorgen van dieren leer ik ook over onder andere de boekhouding en het management. Daarnaast leer ik ook voor hondentrimster en heb ik al een blokstage gevolgd bij een trimsalon en op dit moment volg ik ook nog een dagstage bij een trimsalon. Voor mijn laatstejaars opdracht moet ik voor het vak managen een onderzoek verzinnen en die vervolgens gaan uitzoeken.
Mijn onderzoeksvraag is geworden;
Kan een mobiele trimsalon in provincie Overijssel een netto minimum inkomen verkrijgen na aftrek van de lasten van de trimsalon?

Onder een mobiele trimsalon wordt in dit geval een bus bedoeld die volledig is ingericht als trimsalon, dus met bad, trimtafel, föhn etc. Deze bus zal vervolgens bij u aan huis komen om uw hond te trimmen. U hoeft er zelf dus niet meer de deur voor uit!

Om inzicht te krijgen in de wensen van een klant en om antwoord te krijgen op de deelvragen van mijn onderzoek heb ik voor jullie een aantal enquêtevragen bedacht die jullie onder deze brief kunnen vinden. Ik zou willen vragen of jullie de enquête zo volledig en eerlijk mogelijk willen invullen.

Ik hoop dat jullie willen meewerken aan dit onderzoek vereiste is wel dat u in Overijssel woont en minstens 1 hond heeft die getrimd moet worden.
De enquete kunnen jullie kopieren naar jullie e-mail provider en daar invullen. De ingevulde enquetes kunnen opgestuurd worden naar het volgende adres;
dogs_wings@hotmail.com.
De enquete zal sluiten op vrijdag 23 december.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Marga Hillinga

Enquêtevragen

Naam en adresgegevens optioneel

Naam ……………………………………
Adres ……………………………………
Postcode ……………………………………
Plaats ……………………………………
Telefoon ……………………………………
Aantal honden ……………………………………

1.
Heeft u interesse in een mobiele trimsalon die aan huis in een bus uw hond trimt?
0 Ja, omdat
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………......................
0 Nee, omdat
…………………………………………………………………………..........................................................................................……………………………………………………………………..

2.
Wat verwacht u van een hondentrimster?
(kruis aan wat u verwacht, er zijn meerdere antwoorden mogelijk)
0 Knippen
0 Wassen en drogen
0 Ontklitten
0 Tanden controleren en schoonmaken
0 Ogen controleren en schoonmaken
0 Oren controleren en schoonmaken
0 Nagels knippen
0 Algehele gezondheidscontrole van huid e.d. en advies geven.
0 Anders namelijk;………………………………………………………

3.
Wat bent u bereid te betalen voor een trimbeurt van uw hond, ervan uitgaande dat we het nu alleen hebben over het knippen, wassen en drogen en borstelen?
0 Tot € 20,-
0 Tot € 30,-
0 Tot € 40,-
0 Tot € 50,-
0 Tot € 60,-

4.
Wat bent u bereid te betalen voor een extra dienst, bijvoorbeeld het gebruik van antiallergene shampoo of het ontklitten van uw hond?
0 €0,-
0 € 5,-
0 € 10,-
0 € 20,-
0 € 30,-
0 Meer

5.
Bent u bereid om extra te betalen als u uw hond op showtrim wilt hebben, omdat u met uw honden op shows loopt?
0 Ja, omdat
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………......................
0 Nee, omdat

6.
Hoe vaak denkt u de trimsalon in ieder geval te willen bezoeken met uw hond?
0 eens per maand
0 eens per 2 maand
0 eens per 3 maand
0 eens per 4 maand
0 eens per 6 maand
0 Anders, namelijk
…………………………………………………………………………
Toelichting op uw antwoord; bijvoorbeeld wegens allergie, moeilijke vacht, geen tijd.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................

Tot slot

7.
Kent u nog mensen die behoefte/ belang hebben bij een mobiele trimsalon? En zo ja, hoeveel?…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

8.
Heeft u nog iets toe te voegen of een vraag?………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................................

Hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête!
Laatst gewijzigd door linaluwen op 25 nov 2005 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Rimpel hoeft niet getrimd te worden...dus ik kan de enquete niet echt voor je invullen..
Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die hun honden trimmen...dus even afwachten zou ik zeggen.

Succes ermee! :ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mercedes2803 schreef:Rimpel hoeft niet getrimd te worden...dus ik kan de enquete niet echt voor je invullen..
Ik weet niet of er hier veel mensen zijn die hun honden trimmen...dus even afwachten zou ik zeggen.

Succes ermee! :ok:
hier hetzelfde
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Ook mijn hond hoeft niet getrimt te worden. Maar je kan deze enquete toch gewoon op school houden?? Genoeg leraren en leerlingen met een hond hoor op de groene welle!!! :ok:
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

No way dat ik adres en telefoonnummer ga geven. :neenee:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Je vraagt om de provincie, maar alleen deelnemers uit Overijssel mogen meedoen :denken: .

Volgens mij kun je met zo'n enquete beter de straat op gaan, mensen met "trimhondjes in Overijssel" op die manier benaderen, hoe betrouwbaar en hoeveel serieuze reacties krijg je anders? Niet echt nagedacht over het bereiken van je doelgroep om betrouwbare resultaten te krijgen :neenee: .
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik ga ook niet mijn adres enz opschrijven.. en ik trim ze zelf... :wink:
linaluwen

Mensen.

Bedankt voor jullie reacties. Dat van die provincie is gewoon een foutje dat erin gekropen is :jank: en voor de rest. Ik weet waar ik mee bezig ben en waar mijn onderzoek precies overgaat. Als ik dus de straat op ga is het dus nutteloos, want dan kan ik heel overijssel gaan bewandelen. Niet te doen dus... Ik heb ook al op de hondenshow gelopen en geloof me, serieuse en betrouwbare antwoorden zijn daar ook niet altijd te vinden. Een enquete is vaak een momentopname. Daarnaast hoef je niet perse je adres en telefoonnummer te geven, als je interesse zou hebben is het misschien leuk voor je om het wel te doen. Dat zeg ik er dan nu even bij, ik zou namelijk wel graag wat enquetes willen verzamelen. :cheer:
Kan en heb je zin om mee te doen, graag.
Ik hoop dat er nog reacties binnen komen.

Groetjes Marga
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb geen honden die getrimd moeten worden en woon niet in Overijssel.
Maar voor een hond bij mijn ouders (Snoepie) komt de trimster dus wel gewoon aan huis.
Wassen en drogen doet ze niet, de rest wel.
Ze heeft een verrijdbare trimtafel, legt een stuk zeil op de grond (bij ons in de garage) waar de tafel opgaat en zo wordt de hond dus gewoon thuis getrimd. Als ze klaar is wordt alles keurig netjes weer opgeruimd natuurlijk.
Ik vind het ideaal, ook voor de hond. Die blijft gewoon in zijn vertrouwde omgeving en de eigenaar kan er gewoon bijblijven.
Wat het kost weet ik zo niet, volgens mij valt de prijs wel mee.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

linaluwen schreef:Ik weet waar ik mee bezig ben en waar mijn onderzoek precies overgaat. Als ik dus de straat op ga is het dus nutteloos, want dan kan ik heel overijssel gaan bewandelen. Niet te doen dus... Ik heb ook al op de hondenshow gelopen en geloof me, serieuse en betrouwbare antwoorden zijn daar ook niet altijd te vinden. Een enquete is vaak een momentopname. Daarnaast hoef je niet perse je adres en telefoonnummer te geven, als je interesse zou hebben is het misschien leuk voor je om het wel te doen
Misschien dat je je enquete bij hondentrimsalons, dierenwinkels en dierenartsen in de hele provincie kunt neerleggen en ze daarna weer gaat ophalen?
Ik denk namelijk dat een groot deel van de doelgroep die je wilt bereiken niet op een hondenforum zit...
En misschien dat je er bij kunt zetten dat het adres e-mailadres en telefoonnummer optiooneel is?
Calenzia
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Calenzia »

Ik wil je enquette wel invullen, geef alleen niet al mijn persoonsgegevens weg. Mag wel een beetje prive blijven. Ik kom uit Noord-Brabant niet overijsel, maar dat maakt denk ik niet zoveel uit. Verder heb ik een dwergpoedel die zo nu en dan wel eens getrimd mag worden. De ingevulde enquette zie je vandaag nog in je mailbox.
linaluwen

Beste Renske,

Leuk dat je meedenkt, maar wederom; ik weet waar ik mee bezig ben en waar ik mijn enquetes zoal naartoe stuur en hoe groot het onderzoek moet zijn. Het staat nu gewoon hier en waar ik het nog meer doe, doet er voor jullie even niet toe. Ik vind het heel leuk om deze enquete te doen en mijn onderzoek te doen. In ieder geval bedankt.

Marga
zaira
Actief

.

Ongelezen bericht door zaira »

voor oudere mensen zou het wel handig zijn maar ik trim mijn honden ook zelf.dus kan de vragen niet beantwoorden
Groetjes Fenna en
linaluwen

enquete

Kom op Dames en Heren!
Ik heb al een aantal enquetes binnen, maar meer is natuurlijk altijd beter. Dus blijf reageren! :ok:
Ik heb ze natuurlijk ook hard nodig :mrgreen:

groetjes de enquete mevrouw
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Re: enquete

Ongelezen bericht door marian* »

linaluwen schreef:Kom op Dames en Heren!
Ik heb al een aantal enquetes binnen, maar meer is natuurlijk altijd beter. Dus blijf reageren! :ok:
Ik heb ze natuurlijk ook hard nodig :mrgreen:

groetjes de enquete mevrouw
Beste enquetemevrouw,
Ik zou u graag willen helpen maar
ik heb óók al geen trimhonden :19: :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

hier ook nog steeds geen hond die getrimt hoeft te worden. Bij m'n ouders wel de bouvier en de ruw harige jack russel die geplukt wordt, maar ik doe dit ook zelf. (namelijk net afgestudeert op dezelfde school als jou en dus ook zelf leren toiletteren :ok: ) Succes met je onderzoek :wink:
Afbeelding
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Die van mij mogen ook niet getrimd worden..
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
linaluwen

Ik vraag nog steeds om mensen die een enquete voor mij willen invullen, dus aarzel niet en stuur hem op!
:ok:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Volgens mij is het voor een onderzoek altijd nog nodig om eerst de groep en de grootte van de groep te kennen waar je de enquete gaat toepassen. Want anders heb je straks alleen maar een grote lading antwoorden maar kan je het niet in percentages zetten.
Het lijkt allemaal wel leuk, internet gebruiken voor onderzoekjes, maar je enqueteert lucht, want je kan weinig doen met je resultaten. Er is weinig referentiekader waaraan je de gegevens kan ophangen.
Daarom kan je beter dit soort dingen binnen een duidelijk af te bakenen groep mensen doen: de klanten van een KC of dergelijke. Die aantallen zijn bekend, je kan dan ook meer plaatsgericht iets vragen.
Hier krijg je veel te algemene informatie voor je onderzoek, totaal niks waard dus. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
linaluwen

lucht?

Aan al dat commentaar heb ik niet zoveel, ik heb namelijk al veel reacties binnen en jullie weten niet precies waar ik mee bezig ben. Alle reacties binnen Overijssel zijn van belang! Maakt niet uit van wie ze komen, bovendien heb ik mijn enquete niet alleen via internet verstuurd. Hou dus alsjeblieft op met jullie betweterigheid. Blijf liever professioneel en reageer op de enquete als je een bijdrage kunt leveren, daarvoor was dit deel van het forum in eerste instantie ook bedoelt. Ik ben namelijk superblij met elke reactie die daarmee te maken heeft, de rest van de reacties kan ik inderdaad niet verwerken OMDAT ze lucht zijn. Er staat geen nuttige informatie voor mij in voor het onderzoek.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”