Ik ben een hele poos hier niet geweest, maar internet lag er uit en toen lukte het me maar niet om in te loggen, maar nu is het dan toch gelukt.
Milan heeft dus epilepsie en dat betekent voor ons (en Milan!) veel leed. Hij heeft het "al" zo'n 4 maanden, maar nooit zo erg als afgelopen maandag! Aanvankelijk kreeg hij 2 of 3 aanvallen á ongeveer 45 sec. per keer, hij begon trouwens 4 maanden geleden met een cluster van 7 aanvallen in één weekend, toen 6 weken niks, toen na 2 á 3 weken, ook hele korte aanvallen, maar afgelopen maandag kreeg hij aanval op aanval! We waren een paar weken geleden begonnen met Phenobarbital af te bouwen en Epitard op te bouwen en of het dáár nou van komt? Nu zijn we dus meteen gestopt met de Epitard en is de dosis Phenobarbital verhoogd. We hopen dat Milan nu stabiel blijft en dat de aanvallen ook heel veel minder voor zullen komen!
We doen alles in samenwerking met de DA, dus dat moet goed zijn! We gaan ook zeer binnenkort beginnen met Kaliumbromide, wie heeft daar van gehoord en ervaring mee? Ik ben nu ook lid van een epilepsieforum en daar hebben we heel veel aan, maar waarom nu juist onze lieverd die Kl... ziekte moet krijgen
Behalve de epilepsie is Milan nog steeds een geweldige hond, hij is zó lief en behulpzaam naar mij toe en we hebben hem al heel veel kunnen leren! En alles heeft hij binnen een paar minuten door
We hebben het momenteel erg druk met van alles en zijn vast en zeker nu té behoedzaam met Milan, maar er komen binnenkort ook weer leukere tijden, begin maart komt er een Canta en ligt heel Nederland voor ons open