Altijd al een gamebred dogman geweest maar moeders zei altijd: als je gaat trouwen krijg je van mij een heel nest puppies en daar zat ik dan met een volierre valkparkieten. Moeders kwam uit een gezin die rotweillers en boxers fokte makkelijk praten, dus op mn 17e snel uit huis maar op 29 jarige leeftijd nog steeds niet getrouwd (shame
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IguanART
Moderator: moderatorteam
-
IguanART
IguanART
Kooomt ie daaan... Presenting in fulll effect...
Altijd al een gamebred dogman geweest maar moeders zei altijd: als je gaat trouwen krijg je van mij een heel nest puppies en daar zat ik dan met een volierre valkparkieten. Moeders kwam uit een gezin die rotweillers en boxers fokte makkelijk praten, dus op mn 17e snel uit huis maar op 29 jarige leeftijd nog steeds niet getrouwd (shame
) Dat nest kan ik wel vergeten denk ik. Heb nu gelukkig 6 jaar een SBT en 2 jaar 1 AB. Heb hierdoor geleerd niet zomaar van alles aan te schaffen en vaak de studie vooraf en goede voorbereiding naar juiste hond het mooiste moment is. Dus er komt vast nog wel een AB (american bulldog) maar die die ben ik ver buiten NL aan het zoeken. Ik ben 8 jaar fanatiek bezig met me te verdiepen in bloedlijnen van diverse bullrassen en heb aardig wat fokkers bezocht. Ik kom hier om kennis te delen en ik sta bekend als iemand die graag beetje ''ethische'' stennis veroorzaakt. Ik ben bezig mijn AB het IPO programma te doorlopen. Ik ben ziekelijk obsessief als het om honden gaat en zoek nog naar een juiste psycholoog die me kan helpen

- angel1981
- Vaste gebruiker
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
maart
- Zeer actief