Dus de mama is een DH , de vader een GR. Wat voor karakter denken jullie dat er uit deze combinatie zou komen ??
Er zitten namelijk zulke kruisingen pups in het asiel en ik ben wel geintresseerd maar wil eerst wat meer weten over wat ik kan verwachten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duitse herder x golden
Moderator: moderatorteam
- Trixy
- Vaste gebruiker
- Takkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Aantal honden: 1
-
- Vaste gebruiker
Quincy is een kruizing Golden/Herder. Hij is sociaal, zowel naar mensen als naar andere honden toe, maar af en toe een beetje schrikkerig. Als hij iets niet vertrouwt dan slaat hij aan, iets wat onze Golden niet doet. Hij is dus wat feller, maar niet minder betrouwbaar.
Ook de opvoeding moet bij hem behoorlijk consequent gebeuren, het is een brutaaltje! Bij onze Golden ging dat gemakkelijker. Neemt niet weg dat het een heerlijke hond is.
Ook de opvoeding moet bij hem behoorlijk consequent gebeuren, het is een brutaaltje! Bij onze Golden ging dat gemakkelijker. Neemt niet weg dat het een heerlijke hond is.
- amelie
- Zeer actief
Als je graag sportief bezig bent lijkt me het geweldig voor je. Alleen zou ik wel oppassen als je weet dat beide rassen nogal veel gezondheidsproblemen hebben. Je weet niets van voorouders en de kans op HD vind ik in zo'n geval groot. Hier kun je uiteraard nooit zeker van zijn en het kan allemaal gewoon goed zijn en in dat geval lijkt het me een heerlijke hond.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Niets aan toe te voegenboxersien schreef:Als je graag sportief bezig bent lijkt me het geweldig voor je. Alleen zou ik wel oppassen als je weet dat beide rassen nogal veel gezondheidsproblemen hebben. Je weet niets van voorouders en de kans op HD vind ik in zo'n geval groot. Hier kun je uiteraard nooit zeker van zijn en het kan allemaal gewoon goed zijn en in dat geval lijkt het me een heerlijke hond.