Hoi allemaal,
Heb een vraagje n.a.v. kennelhoest.Het gaat om t volgende Dennis heeft kennelhoest en heb er doxyxycline en codeine voor gekregen nu wil het geval dat ook het hondje van een zus aangestoken is en ook die heeft Doxyxycline en codeine gekregen van de DA.De longetjes van dat hondje klinken gelukkig helder en schoon zoals de DA vertelde maar nu komt het rare dat het hondje van mijn zus af en toe gilt als een speenvarken en erg aan t trillen is.Kan dat zijn door bijwerkingen??? wie herkent dit???
graag jullie hulp hiervoor.
Dennis gaat t al een stuk beter mee gelukkig al hoest ie nog wel zo af en toe.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gillen als speenvarken/trillen
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- markdh
- Zeer actief
Heb even een weekend DA gebeld en die gaf me het advies om het nog even aan te kijken daar het hondje nu niet meer gilt als een speenvarken.Mocht t in de loop vd middag niet lekker gaan met het hondje dan ga ik met mijn zus even naar de DA toe. Mogen niet de medicijnen onderbreken daar het een antibiotica is.Volgens de DA heeft het hondje in een paar dagen tijd(v.a. vrijdag)een hoop moeten incasseren dat ie daar naar aller waarschijnlijkheid beetje van ondersteboven is.Hou jullie zoals altijd op de hoogte hiervan.