Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veel plassen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

kezmaster
Vaste gebruiker
Contacteer:

Veel plassen

Ongelezen bericht door kezmaster »

Ik heb even een klein vraagje. Vandaag plast Rocky best veel. Het is nog maar een pup (12 weken) dus ik weet dat zijn blaas niet groot is. Maar in de drie weken dat we hem nu hebben heeft hij vandaag echt veel geplast. Als Rocky plast, dan plast hij een gewone hoeveelheid (soms wat meer/minder). Maar het aantal keer dat hij geplast heeft vandaag is echt veel (ik schat vandaag toch wel gauw zo'n 10 x of meer).

Maandag moet ik naar de dierenarts voor een enting dus dan vraag ik het ook na, maar was nu toch eigenlijk ook wel benieuwd. Zou het door de kou of zo kunnen komen??
Afbeelding
Henny Smit
nieuw lid

Re: Veel plassen

Ongelezen bericht door Henny Smit »

kezmaster schreef:Ik heb even een klein vraagje. Vandaag plast Rocky best veel. Het is nog maar een pup (12 weken) dus ik weet dat zijn blaas niet groot is. Maar in de drie weken dat we hem nu hebben heeft hij vandaag echt veel geplast. Als Rocky plast, dan plast hij een gewone hoeveelheid (soms wat meer/minder). Maar het aantal keer dat hij geplast heeft vandaag is echt veel (ik schat vandaag toch wel gauw zo'n 10 x of meer).

Maandag moet ik naar de dierenarts voor een enting dus dan vraag ik het ook na, maar was nu toch eigenlijk ook wel benieuwd. Zou het door de kou of zo kunnen komen??
Hallo

Wij hebben ook een pup die nu 10 weken is, zij plast ook heel veel zowel grote als kleine plasjes, heb daarvoor tabletten gehad van de da, want ze zou een blaasontsteking hebben.

De tabletten heeft ze nu allemaal op, maar ze plast nog steeds veel en vaak.

Ze drink ook veel dus eigenlijk niet zo verwonderlijk.
Maar even afwachten en anders terug naar de da.

Ben benieuwd wat het met jullie pup is, hoop dat het snel beter gaat.

Groetjes Henny
_beertje_
Actief

Ongelezen bericht door _beertje_ »

Meer plassen kan inderdaad door de kou komen. Maar vergeet niet dat het nog een pup is. nog erg jong en dus gewoon nog niet goed kan ophouden.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”