Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
magnetische band
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
magnetische band
Heeft iemand "ervaring" met een magnetische halsband voor de hond en zoja had het effect op de hond?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- *Linda*
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
-
boxersien
- cloris
- Zeer actief
En dan over die halsband:Magneetveldtherapie beïnvloedt de elektrisch geladen deeltjes van de celwand en stimuleert zo de bloeddoorstroming. Met als resultaat dat afvalstoffen beter worden afgevoerd en er meer zuurstof wordt toegevoerd. Magneetveldtherapie versnelt hierdoor het lichamelijke herstelproces op natuurlijke, en vaak zeer effectieve wijze.
Comfortabele nylon halsband met diepwerkende magneetstrips voor het stimuleren van de bloedsomloop van oudere honden en honden die stram zijn als gevolg van gewrichts- of spierproblemen. Magneet therapie ondersteunt de doorbloeding en kan op deze wijze bijdragen aan meer soepele bewegingen en minder pijn. De halsband werkt over het hele lichaam

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- jemmeke
- Vaste gebruiker
cloris schreef:En dan over die halsband:Magneetveldtherapie beïnvloedt de elektrisch geladen deeltjes van de celwand en stimuleert zo de bloeddoorstroming. Met als resultaat dat afvalstoffen beter worden afgevoerd en er meer zuurstof wordt toegevoerd. Magneetveldtherapie versnelt hierdoor het lichamelijke herstelproces op natuurlijke, en vaak zeer effectieve wijze.Comfortabele nylon halsband met diepwerkende magneetstrips voor het stimuleren van de bloedsomloop van oudere honden en honden die stram zijn als gevolg van gewrichts- of spierproblemen. Magneet therapie ondersteunt de doorbloeding en kan op deze wijze bijdragen aan meer soepele bewegingen en minder pijn. De halsband werkt over het hele lichaam
Kun je mij zeggen waar deze halsband verkrijgbaar is. Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze nylon halsband.

- rianneke
- Zeer actief
Voor het hondje met patella??jemmeke schreef:cloris schreef:En dan over die halsband:Magneetveldtherapie beïnvloedt de elektrisch geladen deeltjes van de celwand en stimuleert zo de bloeddoorstroming. Met als resultaat dat afvalstoffen beter worden afgevoerd en er meer zuurstof wordt toegevoerd. Magneetveldtherapie versnelt hierdoor het lichamelijke herstelproces op natuurlijke, en vaak zeer effectieve wijze.Comfortabele nylon halsband met diepwerkende magneetstrips voor het stimuleren van de bloedsomloop van oudere honden en honden die stram zijn als gevolg van gewrichts- of spierproblemen. Magneet therapie ondersteunt de doorbloeding en kan op deze wijze bijdragen aan meer soepele bewegingen en minder pijn. De halsband werkt over het hele lichaam
Kun je mij zeggen waar deze halsband verkrijgbaar is. Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze nylon halsband.
Groetjes,
Rianne en Layka
- jemmeke
- Vaste gebruiker
Nee, niet voor het hondje met patella. Het is voor mijn andere hond, Balou. Hij heeft artrose en ik overweeg of ik die magneet halsband voor hem aanschaf.rianneke schreef:Voor het hondje met patella??jemmeke schreef:cloris schreef:En dan over die halsband:Magneetveldtherapie beïnvloedt de elektrisch geladen deeltjes van de celwand en stimuleert zo de bloeddoorstroming. Met als resultaat dat afvalstoffen beter worden afgevoerd en er meer zuurstof wordt toegevoerd. Magneetveldtherapie versnelt hierdoor het lichamelijke herstelproces op natuurlijke, en vaak zeer effectieve wijze.Comfortabele nylon halsband met diepwerkende magneetstrips voor het stimuleren van de bloedsomloop van oudere honden en honden die stram zijn als gevolg van gewrichts- of spierproblemen. Magneet therapie ondersteunt de doorbloeding en kan op deze wijze bijdragen aan meer soepele bewegingen en minder pijn. De halsband werkt over het hele lichaam

-
boxersien
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief