Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij willen ons ff voorstellen
Moderator: moderatorteam
- quincy4
- Vaste gebruiker
Wij willen ons ff voorstellen
Hallo allemaal
Ik ben Anita samen met mijn lieve kat Quincy. Wij krijgen er waarschijnlijk over ongeveer 5 weken een puppy bij en daarom hebben wij ons aangemeld op het forum, zodat we veel kunnen leren over onze nieuwe vriend.
Zoals ik al zei ben ik Anita (19) en ik woon nog bij mn moeder in huis. Ik heb ongeveer een dik jaar nu quincy in huis en hij is echt geweldig. Mijn moeder en ik hebben erover nagedacht en we gaan waarschijnlijk toch een hondje nemen.
Quincy is een persische kat van ongeveer 5 jaar. Hij is heel speels en nergens bang voor.
Voordat de puppy komt ga ik waarschijnlijk veel vragen op het forum, want het is mijn eerste hondje en ik wil het goed doen. We zijn al bij de fokker geweest en het wordt een blonde Labrador retriever.
Ik hoop dat ik veel ga leren hier en dat ook andere mensen kan helpen met mijn ervaringen.
Groetjes Anita & Quincy
Ik ben Anita samen met mijn lieve kat Quincy. Wij krijgen er waarschijnlijk over ongeveer 5 weken een puppy bij en daarom hebben wij ons aangemeld op het forum, zodat we veel kunnen leren over onze nieuwe vriend.
Zoals ik al zei ben ik Anita (19) en ik woon nog bij mn moeder in huis. Ik heb ongeveer een dik jaar nu quincy in huis en hij is echt geweldig. Mijn moeder en ik hebben erover nagedacht en we gaan waarschijnlijk toch een hondje nemen.
Quincy is een persische kat van ongeveer 5 jaar. Hij is heel speels en nergens bang voor.
Voordat de puppy komt ga ik waarschijnlijk veel vragen op het forum, want het is mijn eerste hondje en ik wil het goed doen. We zijn al bij de fokker geweest en het wordt een blonde Labrador retriever.
Ik hoop dat ik veel ga leren hier en dat ook andere mensen kan helpen met mijn ervaringen.
Groetjes Anita & Quincy
- rianneke
- Zeer actief
Re: Wij willen ons ff voorstellen
Welkom hier en alvast veel plezier met je puppiequincy4 schreef:Hallo allemaal
Groetjes Anita & Quincy
Groetjes,
Rianne en Layka
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- angel1981