Uit het verhaal van Wil komt de vraagstelling naar boven. Ik zou het wel leuk vinden dat de serieuze fokkers hier buiten gehouden zouden worden.twinkeltje schreef:er bestaat geen normale serieuze fokker met zo veel rassen die mensen zijn ziekMarion. schreef:Wat denk je zelf Wil?Wil de hond schreef:Doodzieke pups met bergen tegelijk verkopen en klagende klanten bedreigen, is dat de handelwijze van een fatsoenlijke hondenfokker of van een meedogenloze krimineel die het niet waard is om honden te mogen houden?
Zou de fatsoenlijke, bloedserieus honden fokker hier buiten gehouden mogen worden?
hun honden jammer genoeg ook
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op verzoek verwijderd
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
ja die dreigen niet denk ikMarion. schreef:Uit het verhaal van Wil komt de vraagstelling naar boven. Ik zou het wel leuk vinden dat de serieuze fokkers hier buiten gehouden zouden worden.twinkeltje schreef:er bestaat geen normale serieuze fokker met zo veel rassen die mensen zijn ziekMarion. schreef:Wat denk je zelf Wil?Wil de hond schreef:Doodzieke pups met bergen tegelijk verkopen en klagende klanten bedreigen, is dat de handelwijze van een fatsoenlijke hondenfokker of van een meedogenloze krimineel die het niet waard is om honden te mogen houden?
Zou de fatsoenlijke, bloedserieus honden fokker hier buiten gehouden mogen worden?
hun honden jammer genoeg ook
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
ik antwoord: een medogenloze krimineel die het niet waard is om honden te mogen houden!!Wil de hond schreef:Doodzieke pups met bergen tegelijk verkopen en klagende klanten bedreigen, is dat de handelwijze van een fatsoenlijke hondenfokker of van een meedogenloze krimineel die het niet waard is om honden te mogen houden?

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Maarre Anita, heeft hij dit gelezen dan? Ik vraag me het af omdat ik er al niet eens van uitga dat die Lako handelaren kunnen lezen (op het euroteken na natuurlijk) maar wat is er erg aan dan dat hij een nest met honden met Parvo verkoopt? Dat die dieren lijden en sterven? Moederhonden lijden? Is dat dan iets nieuws voor deze meneer? Denk ik toch echt niet
Die parvo moet hem smorgens als hij zijn donkere schuur opentrekt toch wel tegemoet komen of kan hij naast niet lezen ook niet ruiken?
Maar we zullen hem hartelijk verwelkomen hier op het forum hoor. En bellen mag hij me ook
laat ik wel even een bandje meelopen 
Maar we zullen hem hartelijk verwelkomen hier op het forum hoor. En bellen mag hij me ook
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ja...We zullen hem een warm welkom geven hoor...daar hoeft hij zich druk om te maken..Rataplan schreef:Maarre Anita, heeft hij dit gelezen dan? Ik vraag me het af omdat ik er al niet eens van uitga dat die Lako handelaren kunnen lezen (op het euroteken na natuurlijk) maar wat is er erg aan dan dat hij een nest met honden met Parvo verkoopt? Dat die dieren lijden en sterven? Moederhonden lijden? Is dat dan iets nieuws voor deze meneer? Denk ik toch echt nietDie parvo moet hem smorgens als hij zijn donkere schuur opentrekt toch wel tegemoet komen of kan hij naast niet lezen ook niet ruiken?
Maar we zullen hem hartelijk verwelkomen hier op het forum hoor. En bellen mag hij me ooklaat ik wel even een bandje meelopen
En als hij verder wil dreigen mag hij na Rataplan mij ook nog wel bellen hoor...
Een kennis van me die Sharpei's fokt is al eens bedreigd door een broodfokker die hier in de buurt woont..hij had hem opgebeld en gezegd dat ie hem dood ging maken als hij nog 1 verkeerd woord over hem zei op internet..
En het stomme was dat deze fokker zich praktisch nooit fel uitliet in discussie's over de betreffende meneer.
Ik heb deze meneer al uitgemaakt voor alles wat naar en lelijk is...maar tot op heden geen boze telefoontjes gehad..ik noem hem met naam en toenaam en het boeit me niets...de AID is er druk mee en ik WEET dat hij tot op het bot slecht is voor zijn honden...
Ik wacht op de dag dat ie me belt dat ik mijn kop moet houden..
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- *amber*
- Vaste gebruiker
Vaag, vaag, vaag.......
Die kerel moet een schop onder z'n kont hebben.
Die kerel moet een schop onder z'n kont hebben.
steun het Brooke Hospital!
www.brooke.nl
www.brooke.nl
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
Dat zijn "zijn argumenten" en sommige mensen zijn daar helaas gevoelig voor....Femia schreef:Door te dreigen geeft hij dus toe dat hij fout is
Te triest voor woorden eigenlijk, dat een mens zich zo bedreigt voelt, dat hij/zij zn woorden terug moet nemen.
Maarre, mij mogen ze ook bellen hoor!!!! Kweet nog wel een paar goeie "tegenargumenten".
- Rataplan
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Maar Anita, waarom haal je daar dan voor de 2e keer een hondje? Je hebt toch al eerder een hondje van Lako kennels gekocht en teruggebracht omdat hij vlooien had en niet genoeg op je andere hondje leek?
Toen ik dat las vond ik het wel een beetje moeilijk allemaal zoals je hier bezig bent
Ik ben het helemaal met je eens dat zo'n kennel niet goed is, maar ik hou er ook niet van om puppies terug te brengen omdat de vlekken je niet bevallen en de pup vlooien heeft.
Toen ik dat las vond ik het wel een beetje moeilijk allemaal zoals je hier bezig bent
Ik ben het helemaal met je eens dat zo'n kennel niet goed is, maar ik hou er ook niet van om puppies terug te brengen omdat de vlekken je niet bevallen en de pup vlooien heeft.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
MARC_S schreef:Maar Anita, waarom haal je daar dan voor de 2e keer een hondje? Je hebt toch al eerder een hondje van Lako kennels gekocht en teruggebracht omdat hij vlooien had en niet genoeg op je andere hondje leek?
Toen ik dat las vond ik het wel een beetje moeilijk allemaal zoals je hier bezig bent![]()
anita1 schreef:![]()
das heeel oud nieuws.
daar kom ik niet meer op terug.
gr anita
Voor mij geen oud nieuws
Wat is dit voor verhaal?
- Rataplan
- Zeer actief
Het heeft toch met de kennel in kwestie (we zeggen niet meer dat het de Lako kennel in Huissen is en dat het adres bovenaan deze pagina staat
) te maken? Lijkt me dan geen oud nieuws want het zet dit topic toch in een ander daglicht...................
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik denk dat het niet zo best gaat met de kennel:
http://www.arnsdeleeuw.nl/sitemanager/w ... asp?id=286

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Wat een kast zeg, hoeveel hondjes moet je daar nou voor verkopen?marian* schreef:Ik denk dat het niet zo best gaat met de kennel:
Anne
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Kweeniestarfleet schreef:Wat een kast zeg, hoeveel hondjes moet je daar nou voor verkopen?marian* schreef:Ik denk dat het niet zo best gaat met de kennel:
Anne
Blijkbaar lukt het tegenwoordig niet zo goed meer daar
Dit is trouwens alleen nog maar het woonhuis he?
De hondjes zitten in aparte bijgebouwtjes.
Laatst gewijzigd door marian* op 13 nov 2005 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- Rataplan
- Zeer actief
Ja, een heleboel, je moet ook geen last hebben van je gewetenstarfleet schreef:Wat een kast zeg, hoeveel hondjes moet je daar nou voor verkopen?marian* schreef:Ik denk dat het niet zo best gaat met de kennel:
Anne
- M@ri@nne
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik zie die advertenties zo vaak dat ik Google niet eens nodig heb om het adres op te dreunenM@ri@nne schreef:Lako huissen invoeren bij Google geeft ook de nodige hits.marian* schreef:Okay,het adres is Karstraat 89,
Huissen(Gld).
Hij mag mij ook bellen

- M@ri@nne
- Zeer actief
Maar je komt dan op een hoop reacties van klanten van hun. En ach van mond tot mond reclame moet je het hebben, toch?marian* schreef:Ik zie die advertenties zo vaak dat ik Google niet eens nodig heb om het adres op te dreunenM@ri@nne schreef:Lako huissen invoeren bij Google geeft ook de nodige hits.marian* schreef:Okay,het adres is Karstraat 89,
Huissen(Gld).
Hij mag mij ook bellen
Groetjes, Marianne.

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Vast en zekerWil de hond schreef:Nou inderdaad zeg.M@ri@nne schreef:Lako huissen invoeren bij Google geeft ook de nodige hits.![]()
Zouden al die mensen nou ook bedreigd zijn/worden door deze nepfokker?
Kost zoveel telefoongeld dat het huis verkocht moet worden