Vandaag ben ik bij de holistisch DA geweest en zij denkt nu dat het niet aan het voedsel ligt. Het is volgens haar geen uitslag voortkomend uit een allergie, in tegenstelling tot wat we eerst dachten.
Sinds een paar weken krijgt Vegas een kruidenkuur van A.J. van der Pigge dat heet: Smilax: vocht hitte. Vanaf vorige week dinsdag ben ik daarmee gestopt omdat het op was. Tegen het weekend begon de uitslag dus het zou ook mogelijk zijn dat het daaraan ligt. Vanaf vandaag begin ik weer met de kruidenkuur.
Ik weet inmiddels dat uitslag voort kan komen uit allergie voor het eén of ander maar waardoor kan het nog meer ontstaan? Kan het een chronische aandoening zijn zonder aanleiding? Ik ga vanavond even op internet speuren wat ik allemaal kan vinden. Het wordt tijd dat ik me er beter in ga verdiepen en ik dacht dat ik hier misschien ook wat informatie kon vinden.
Vegas krijgt vanaf vandaag ook eens in de twee weken Phosphorus van VSM. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb begrepen dat door het toedienen van dit homeopathise middel de uitslag eerst veel erger kan worden om daarna te verdwijnen.
Ik begin een beetje onzeker te worden over mijn behandelmethode. Ik heb er de laatste twee keer voor gekozen naar de holistisch DA te gaan maar ik zie maar weinig verbetering en eigenlijk ben ik steeds niet gerustgesteld en ben ik ook niet wijzer geworden als ik de praktijk verlaat. Het is iedere keer: ja, het kan dit zijn, of het kan dat zijn...
Ik krijg een beetje een 'kwakzalver' idee al weet ik dat dat helemaal niet waar is en dat het een erg goede DA is. Ik zou eigenlijk gewoon willen dat ze bloed afnemen/onderzoeken doen etc. om erachter te komen wat hem nou mankeert. Aan de andere kant wil ik ook weer niet dat Vegas veel medicijnen krijgt en staat een natuurlijke benadering me ook erg aan. Maar dan liever wel wat concreter
Dus, wie heeft er ervaring met huidproblemen en welke weg heb je daarvoor bewandeld.
Bedankt alvast