Welkom! ik ben zelf ook nog maar een paar dagen actief op dit forum.
Maar kan je wel mijn ervaringen vertellen over een kat bij honden.
Toen mijn vriend en ik een paar jaar geleden gingen samenwonen was hij in het bezit van een blonde labrador die absoluut géén katten gewend was, sterker nog; ze jaagt op iedere kat die ze tegenkwam. Ging helemaal over de rooie als ze nog maar dacht dat er een kat in de buurt was.
Zelf had ik drie honden én een oude kater. Die kater was honden zo gewend, hij is er mee opgegroeid. bij mij thuis geboren toen ik al honden had.
Aila (de labrador) moest dus toch echt gaan wennen aan een kat in huis. Bas (de kater) kwam gewoon in de huiskamer als de honden ook binnen waren. Hij maakte zich absoluut nergens druk om, ook niet om zo'n blonde hond die erg debiel deed. Hij ging rustig liggen en Aila mocht ook haar neus in zijn vacht drukken.
Na verloop van tijd accepteerde Aila dat Bas ook in huis rond liep.
Katten buiten blijven een lekker hapje.
Ondertussen hebben we drie andere katten want Bas is overleden, maar ook die katten accepteert ze zonder problemen. Ze zijn wel alledrie als kitten bij ons gekomen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ook nieuw dus
Moderator: moderatorteam
- Rocky1
- Zeer actief
- Contacteer:
- angel1981
- Vaste gebruiker
-
Canecorsosultan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hoi welkom!
Katten en honden? Bij ons gaat het prima
Er lopen hier 2 Cane Corso's en 6 katten in allerlei leeftijden. In principe waren de katten er voor de honden, zij het dat er een paar ná de honden zijn gekomen.
Wij hebben er met het uitzoeknen van het hondenras ook wel rekening meegehouden, voor zover mogelijk, natuurlijk.
Tot nu toe is het hier one happy family
Katten en honden? Bij ons gaat het prima
Er lopen hier 2 Cane Corso's en 6 katten in allerlei leeftijden. In principe waren de katten er voor de honden, zij het dat er een paar ná de honden zijn gekomen.
Wij hebben er met het uitzoeknen van het hondenras ook wel rekening meegehouden, voor zover mogelijk, natuurlijk.
Tot nu toe is het hier one happy family
Cane Corso: a love that lasts a lifetime!!