ringo zakt elke keer door zijn achterpoten, weet zeker dat het geen HD is, het lijkt net soort van verlamming dat die in eens heeft, hij staat ook te zwabberen op zijn poten { achterkant } zet zijn achterpoten ook niet iets uit elkaar maar dichtbij elkaar bijna geX, wie weet wat dit is, ik heb hem vanaf pup, hij is mijn maatje en mijn allesie, door dik en dun gesteund, hij heeft ook af en toe erge moeite met opstaan, en het word de laatste tijd erger. hij { tenmiste dat wat ik zie } heeft geen pijn, dan alleen als die verkeerd uitglijd
ik weet dat dit erg egoistisch klinkt, maar please niet NU !!!!
vanaf juli heb ik al 6 katten verloren, waarvan 5 kittens ook die van mij, door 1 zieke kitten van een cattery en 1 oudje van me, ook allemaal in moeten laten slapen, en de kittens die 24 okt geboren zijn, ook allemaal dood. en dat in 2 mnd tijd ( 3 } en okt dan weer 3.
ik weet zeker dat ik dan echt instort, ook randy zal er veel moeite mee hebben.
weet iemand misschien een middel dat hij wat sterker word met zijn spieren,
ik weet dat ik ook naar de DA kan gaan, maar door die ellende met mijn katten staat daar nu al een flinke rek, dat zal me er zeker niet van weer houden om als ik hier geen antwoord krijg toch met hem naar de DA te gaan, maar misschien een homeopatisch middel.
even voor de duidelijkheid, ik wil geen tijd rekken, als die echt pijn zou hebben hoor, maar zo veel beesten in een 1/2 jaar. en mijn lieve trouwe ringo hij is in sept 10 jaar geworden, alleen de gedachten al
wie weet hier iets van en kan me helpen