Eline* schreef:Jezus christus
Waar??

Moderator: moderatorteam
Denk jij nou werkelijk dat jij onderwerp van gesprek bent tussen Marc en Mij?Angel-eyes schreef:ga nou Eline vragen hoe je me kan pakken???doe dat nou maar dan kan het pas echt gaan beginnen het feestje
Hij noemt mij gefrustreerde mongool, zonder te weten waar ik het over heb.jojenny schreef:Wil.Wil de hond schreef:
Jij, als gefrustreert mongooltje wat je blijkbaar bent, moet mij niet gaan vertellen dat ik iets uit te praten heb met iemand die wat mij betreft nú dood neer kan vallen. En al helemaal niet als je niet weet waar het over gaat.
Er zijn mensen die een heel topic hebben door lopen spitten, en dan best wat mogen zeggen en hun kijk er op geven.![]()
Ga niet gelijk mensen lopen uitschelden die dus nog maar net in het topic verschijnen, maar wel alles hebben zitten doorlezen
Even Yamie, het was een hint, een duidelijke hint in de vorm van een grapje, dat was mijn intentie. Dat dat verkeerd is overgekomen is me duidelijk, maar als ik werkelijk pissig of wat dan ook was geweest had ik je genegeerd.yamie schreef:ohhhhhhh nee zo was het niet, want wat jij en eline hebben gezegd was een geintje...
Wil de hond schreef:Zegguh Toran,toran schreef:Nou sorry hoor maar als ik denk ff wat bij te kunnen lezen op het forum en dan een of andere gefrustreerde mongool zie schelden vraag ik me af of ie toch echt wel lekker is... als hem een opmerking niet zint kan ie de persoon in kwestie door middel van een pb daarop aanspreken en niet op deze manier...MARC_S schreef:Schijnbaar? Als jij niet begrijpt waar dit vandaan komt kan ik er niet meer van maken. Sorry.toran schreef: Jij denkt zeker ook dat ik een mongool ben?
Waar kom jij ineens vandaan eigenlijk en waar bemoei je je mee?
En trouwens dit is een forum, ik mag hier reageren als ik wil en ik hoef geen goedkeuring van jou, wie denk je wel niet dat je bent de forum-pope?
Jij, als gefrustreert mongooltje wat je blijkbaar bent, moet mij niet gaan vertellen dat ik iets uit te praten heb met iemand die wat mij betreft nú dood neer kan vallen. En al helemaal niet als je niet weet waar het over gaat.
We weten ook allemaal heel goed hoe vaak Rob de laatste maanden is uitgezuigd over zijn herplaatste honden hè? En toch is dat leuk om dat er keer op keer in te hakken.Dorien schreef:Mwaaah..die ene keer dat Rob iets zegt over Wuilus? Dat vind ik wel erg afgezwakt Marion. We weten allemaal wel dat Rob erg dol is op stoken, rellen en zuigen, dus doe nou niet net alsof hij de vermoorde onschuld is.Marion. schreef: Dit is te laag voor woorden. Niemand mag kwetsende opmerkingen maken, want dat wordt hij/zij achtervolgt voor de rest van z'n forumleven. Zie wat Marc aan het hakken is op Rob met zijn honden. Keer op keer op keer. En die ene keer dat Rob iets over Wuilis zei, daar blijft hij mee achtervolgd worden.
ja, jij likt en lebbert de wijven waarvan je hoopt ze in je nest te krijgen. Inderdaad!Angel-eyes schreef:Dorien schreef:Mwaaah..die ene keer dat Rob iets zegt over Wuilus? Dat vind ik wel erg afgezwakt Marion. We weten allemaal wel dat Rob erg dol is op stoken, rellen en zuigen, dus doe nou niet net alsof hij de vermoorde onschuld is.Marion. schreef: Dit is te laag voor woorden. Niemand mag kwetsende opmerkingen maken, want dat wordt hij/zij achtervolgt voor de rest van z'n forumleven. Zie wat Marc aan het hakken is op Rob met zijn honden. Keer op keer op keer. En die ene keer dat Rob iets over Wuilis zei, daar blijft hij mee achtervolgd worden.
Sorry ik zuig niet, dat is meer Marc zijn hobby
ja dat snap ik wel, en het is me nu ook wel duidelijk dat het een geintje was, alleen is het niet zo slim om in een verhit onderwerp ( want er was toch net een topic verkloot) zo'n geintje te maken, dat zet dus dan wel een toon en is makkelijk verkeerd op te vatten... daar kan ik dan ook niks aan doen..Eline* schreef:Even Yamie, het was een hint, een duidelijke hint in de vorm van een grapje, dat was mijn intentie. Dat dat verkeerd is overgekomen is me duidelijk, maar als ik werkelijk pissig of wat dan ook was geweest had ik je genegeerd.yamie schreef:ohhhhhhh nee zo was het niet, want wat jij en eline hebben gezegd was een geintje...
hmmm..die is goed...Marion. schreef:We weten ook allemaal heel goed hoe vaak Rob de laatste maanden is uitgezuigd over zijn herplaatste honden hè? En toch is dat leuk om dat er keer op keer in te hakken.Dorien schreef:Mwaaah..die ene keer dat Rob iets zegt over Wuilus? Dat vind ik wel erg afgezwakt Marion. We weten allemaal wel dat Rob erg dol is op stoken, rellen en zuigen, dus doe nou niet net alsof hij de vermoorde onschuld is.Marion. schreef: Dit is te laag voor woorden. Niemand mag kwetsende opmerkingen maken, want dat wordt hij/zij achtervolgt voor de rest van z'n forumleven. Zie wat Marc aan het hakken is op Rob met zijn honden. Keer op keer op keer. En die ene keer dat Rob iets over Wuilis zei, daar blijft hij mee achtervolgd worden.
Tja, waar sommigen al hun leut vandaan halen![]()
Erg grappig vind ik dat de herplaatsing uit de Veteranenhoek komt. En dat daar dus niets van openbaar mag worden gemaakt. Voor sommigen geldt die regel blijkbaar niet.
Hij noemt in dit topic herplaatsers afgedankte rommel en als je net zelf je rommel hebt afgedankt vraag je om commentaar toch?Marion. schreef:We weten ook allemaal heel goed hoe vaak Rob de laatste maanden is uitgezuigd over zijn herplaatste honden hè? En toch is dat leuk om dat er keer op keer in te hakken.Dorien schreef:Mwaaah..die ene keer dat Rob iets zegt over Wuilus? Dat vind ik wel erg afgezwakt Marion. We weten allemaal wel dat Rob erg dol is op stoken, rellen en zuigen, dus doe nou niet net alsof hij de vermoorde onschuld is.Marion. schreef: Dit is te laag voor woorden. Niemand mag kwetsende opmerkingen maken, want dat wordt hij/zij achtervolgt voor de rest van z'n forumleven. Zie wat Marc aan het hakken is op Rob met zijn honden. Keer op keer op keer. En die ene keer dat Rob iets over Wuilis zei, daar blijft hij mee achtervolgd worden.
Erg grappig vind ik dat de herplaatsing uit de Veteranenhoek komt. En dat daar dus niets van openbaar mag worden gemaakt. Voor sommigen geldt die regel blijkbaar niet.
Heb je ook helemaal gelijk in. Ik zal de laatste zijn die beweert dat Rob als enige over de grens gaat, maar waar er 2 vechten....Marion. schreef: We weten ook allemaal heel goed hoe vaak Rob de laatste maanden is uitgezuigd over zijn herplaatste honden hè? En toch is dat leuk om dat er keer op keer in te hakken.
Dat blijkt inderdaad. Ik had het verkeerd ingeschat.yamie schreef:ja dat snap ik wel, en het is me nu ook wel duidelijk dat het een geintje was, alleen is het niet zo slim om in een verhit onderwerp ( want er was toch net een topic verkloot) zo'n geintje te maken, dat zet dus dan wel een toon en is makkelijk verkeerd op te vatten... daar kan ik dan ook niks aan doen..Eline* schreef:Even Yamie, het was een hint, een duidelijke hint in de vorm van een grapje, dat was mijn intentie. Dat dat verkeerd is overgekomen is me duidelijk, maar als ik werkelijk pissig of wat dan ook was geweest had ik je genegeerd.yamie schreef:ohhhhhhh nee zo was het niet, want wat jij en eline hebben gezegd was een geintje...
hahahahah, Ja, ik zit op mijn werk en ik heb hier een kuttoetsenbord!Marion. schreef:Oeffff, Eline toch.... Mij met hoofdletter. Da's een tikfoutje tochEline* schreef:Denk jij nou werkelijk dat jij onderwerp van gesprek bent tussen Marc en Mij?Hahahahahahahah!!
Dorien schreef:Heb je ook helemaal gelijk in. Ik zal de laatste zijn die beweert dat Rob als enige over de grens gaat, maar waar er 2 vechten....Marion. schreef: We weten ook allemaal heel goed hoe vaak Rob de laatste maanden is uitgezuigd over zijn herplaatste honden hè? En toch is dat leuk om dat er keer op keer in te hakken.
Angel-eyes schreef:Marion. schreef:
...hebbie het door, maar hun mogen dat altijd namelijk
Als iemand zich daar geen jota van aantrekt ben jij het , dus doe niet zo schijnheilig.Angel-eyes schreef:Marion. schreef:
...hebbie het door, maar hun mogen dat altijd namelijk
hebben er 2 schuld!Dorien schreef:Heb je ook helemaal gelijk in. Ik zal de laatste zijn die beweert dat Rob als enige over de grens gaat, maar waar er 2 vechten....
Ksssssssssssssssst, hou jij ook je kop!Wil de hond schreef:Maar het was wel heel grappig.Eline* schreef:Dat blijkt inderdaad. Ik had het verkeerd ingeschat.
MARC_S schreef:Stephan, jij zit in een positie die mij erg erg erg uitdaagt. Ik heb met Rob nu een goede verstandhouding en ik zou los kunnen gaan op je maar dan zal ik eerst Rob mijn excuses moeten maken. Als Rob nu naast je zit en zegt dat het goed is kan je het krijgen jochie.![]()
![]()
Eigenlijk ben je best een mongool dat jij nu vanuit deze positie op mij los gaat ten koste van Rob want ik zit op het randje van uit de slof schieten maar heb itt jou wel respect voor jouw partner![]()
Denk daar maar eens over na en als je nog 1 opmerking durft te plaatsen ga ik los en zoeken jullie het verder samen maar uit