Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tweede poging: podenco andaluz

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

kitty2 schreef:ben jij de boksschool uitgetrapt omdat je altijd onder de gordel stoot?????

knap van je, een echte held ben je
Ga heen als je de waarheid niet aan kan. Hier praten volwassen mensen en aangezien dit poging 100 is om een normaal gesprek aan te gaan verzoek ik je de ring te verlaten als je zelf geen klappen kan hebben.

Dag kitty
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

linda schreef:
kitty2 schreef:ben jij de boksschool uitgetrapt omdat je altijd onder de gordel stoot?????

Jeetje is er niks te doen op dogzzz ofzo? lijkt wel of jullie allemaal ineens hierheen komen omdat er wat te rellen valt :roll:
zeg hallo, laat dat forum er even buiten wil je...
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Marc heeft gelijk, ik heb niet eens de behoefte om door te gaan op waar hij hier over begon maar ben wel blij dat hij even de moeite heeft genomen om engeoog zijn manier van omgaan met anderen onder de aandacht te brengen.
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Maar leg eens uit wat je bedoelt over mijn boxertjes, want het zit je toch zo dwars he terwijl je er helemaal niks vanaf weet, dat is ook best zielig als je je zo om iets druk wilt maken waar je eigenlijk niks vanaf weet, dus vertel het maar wat je dwars zit? :wink:
Ik hoef niets te weten van je boxers verder en kan het doen met de feiten die ik wel weet.
Oke de rest heb ik niet eens gelezen, maar lul dan niet ineens over mijn boxertjes :ok:
Zoals dat je ook al vaag wilde doen over Angel die geen Angel meer heet :smile:
Als jij nu nog een keer gaat beweren dat dat Angel niet was dan geef ik het op scheet.

Doe het met wat ik tegen je gezegd heb en maak er het beste van uiteindelijk :ok:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Maar leg eens uit wat je bedoelt over mijn boxertjes, want het zit je toch zo dwars he terwijl je er helemaal niks vanaf weet, dat is ook best zielig als je je zo om iets druk wilt maken waar je eigenlijk niks vanaf weet, dus vertel het maar wat je dwars zit? :wink:
Ik hoef niets te weten van je boxers verder en kan het doen met de feiten die ik wel weet.

Wat mij dwars zit is dat jij Eline en andere mensen dwars zit die iets voor herplaatshonden willen betekenen. Afgedankte honden dus. Jij komt met griezelverhalen over afgedankte honden en de bijbehorende problemen en verkondigd daarna even sec dat je zelf altijd een pup bij de fokker zou halen.

Dan probeer ik je even te herinneren dat je nu wel ontzettend disrespectvol en dom loopt te lullen omdat je dus praat over de mensen die jouw boxertjes net genomen hebben. De mensen die dus wel een opvanghond nemen en jouw probleem oplossen :ok: Het zijn de mensen zoals Eline, Wil, Martijn en ik die honden van mensen als jij overnemen. En wij zijn het waar jij totaal disrespectvol mee omgaat en nu ga je nog een punt maken over het helpen van honden uit Spanje ook tav Eline. Dat gaat er dus bij mij niet in van iemand die net zelf zijn honden als herplaatser heeft aangeboden.

Daar maak je dus een domme fout en ik vind het totaal respectloos om te gaan lopen verkondigen dat jij alleen pups van een fokker wil en geen herplaatsers terwijl je nog geen 6 maanden geleden 2 honden tegelijk hebt herplaatst bij mensen die dus niet bij elke hond naar een fokker rennen om een pup te bestellen. Ben maar blij met die mensen ipv ze dwars te zitten nadat je eigen "probleempjes" opgelost zijn als sneeuw voor de zon door die mensen :19:

Laatst is iemand Angel tegengekomen en je gaat nog zeggen dat ze dat nooit kan zijn geweest ook zonder het verhaal ernaast te vragen. Dat was gewoon je hond man en ben blij dat iemand haar gezien heeft en dat het goed met haar gaat. :cheer:

Snap je wat ik bedoel of gaat dat er niet in?

PS ik eis van je dat je hier normaal en inhoudelijk op reageert want je vraagt me mijn verhaal te doen en dan vraag ik jou dus eens normaal en inhoudelijk te reageren.

Oh iemand heeft me effe erop gewezen dat je nog wat over Angel vertelde, je bent echt zo dom he dat je het niet snapte, iedereen snapte dat behalve jij omdat je zo argwanend denkt.

Kijk nog een keer voor jou knulletje......Angel heette bij mij Angel, de neieuwe eigenaren gingen haar Beau of Bo noemen, als iemand dan zegt dat ze een witte boxer hebben gezien die Angel heet dan kan dat niet meer, want die mensen noemen haar Beau/Bo dus dan moet dat een ander zijn geweest, jij nu snappen?? :ok:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

yamie schreef:
linda schreef:

Jeetje is er niks te doen op dogzzz ofzo? lijkt wel of jullie allemaal ineens hierheen komen omdat er wat te rellen valt :roll:
Sorry,t valt gewoon op :ok:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:
MARC_S schreef:
Oke de rest heb ik niet eens gelezen, maar lul dan niet ineens over mijn boxertjes :ok:
Zoals dat je ook al vaag wilde doen over Angel die geen Angel meer heet :smile:
Als jij nu nog een keer gaat beweren dat dat Angel niet was dan geef ik het op scheet.

Doe het met wat ik tegen je gezegd heb en maak er het beste van uiteindelijk :ok:

Lees maar me andere antwoord, dan snap je het misschien :ok:
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

linda schreef:
yamie schreef:
linda schreef:

we waren hier allemaal al lid en een aantal ok al behoorlijk lang dus what's your point? :wink:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:Oh iemand heeft me effe erop gewezen dat je nog wat over Angel vertelde, je bent echt zo dom he dat je het niet snapte, iedereen snapte dat behalve jij omdat je zo argwanend denkt.

Kijk nog een keer voor jou knulletje......Angel heette bij mij Angel, de neieuwe eigenaren gingen haar Beau of Bo noemen, als iemand dan zegt dat ze een witte boxer hebben gezien die Angel heet dan kan dat niet meer, want die mensen noemen haar Beau/Bo dus dan moet dat een ander zijn geweest, jij nu snappen?? :ok:
Die hond heet nu Bo of Beau (fijn dat je je zo betrokken voelt dat je niet eens weet hoe je hond nu precies heet, maargoed, toont alleen maar waar ik het over heb :roll: ) en heette Angel bij haar vorige baas. Ze hadden haar net 2 maanden geleden overgenomen van jou.

Maargoed, het was Angel niet, jij je zin :ok:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Wil de hond schreef:Marc heeft gelijk, ik heb niet eens de behoefte om door te gaan op waar hij hier over begon maar ben wel blij dat hij even de moeite heeft genomen om engeoog zijn manier van omgaan met anderen onder de aandacht te brengen.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Podenji schreef:
linda schreef:
yamie schreef:
linda schreef: Jeetje is er niks te doen op dogzzz ofzo? lijkt wel of jullie allemaal ineens hierheen komen omdat er wat te rellen valt :roll:
we waren hier allemaal al lid en een aantal ok al behoorlijk lang dus what's your point? :wink:
Ik heb t niet over jou of noor :wink: maar over degenen die nu ineens komen gallen :ok:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
laeken
Zeer actief

Podenji schreef:Marc heeft volgens mij ook altijd last van zijn rug, zo laag dat ie bezig is kan het niet anders
Lig je naast hem ofzo? :N:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

MARC_S schreef:

Ga heen als je de waarheid niet aan kan. Hier praten volwassen mensen en aangezien dit poging 100 is om een normaal gesprek aan te gaan verzoek ik je de ring te verlaten als je zelf geen klappen kan hebben.

Dag kitty

DOEIIIIIIIIIIIIII :cheer:
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:
Wil de hond schreef:Marc heeft gelijk, ik heb niet eens de behoefte om door te gaan op waar hij hier over begon maar ben wel blij dat hij even de moeite heeft genomen om engeoog zijn manier van omgaan met anderen onder de aandacht te brengen.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Lekker inhoudelijk weer :ok:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Oh iemand heeft me effe erop gewezen dat je nog wat over Angel vertelde, je bent echt zo dom he dat je het niet snapte, iedereen snapte dat behalve jij omdat je zo argwanend denkt.

Die hond heet nu Bo of Beau (fijn dat je je zo betrokken voelt dat je niet eens weet hoe je hond nu precies heet, maargoed, toont alleen maar waar ik het over heb :roll: ) en heette Angel bij haar vorige baas. Ze hadden haar net 2 maanden geleden overgenomen van jou.

Maargoed, het was Angel niet, jij je zin :ok:

Bo of Beau ging me meer om het schrijven dan de uitspraak.
En de rest snap je niet, jammer maar dat is dan jouw probleem :ok:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:

Lekker inhoudelijk weer :ok:

Ja wat moet je nu met zo'n antwoord, het is jouw idee hoe ik met mensen zou omgaan :ok:
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:

Dag kitty

Lijkt me wel een keertje leuk om met jou in de ring te staan :mrgreen:
laeken
Zeer actief

Angel-eyes schreef:Lijkt me wel een keertje leuk om met jou in de ring te staan :mrgreen:
Lijkt je dat wel leuk? Mij gaan slaan om jezelf een beter gevoel te geven?

Ik vecht niet meer en als je me zou tegenkomen en werkelijk agressief bleek, dan liet ik je lekker je gang gaan en dan zien we wel wat er daarna gebeurd. :ok:

Maargoed, we dwalen weer enorm af en dit soort zilverrug-conversaties probeer ik eigenlijk altijd uit de weg te gaan.

Dag Rob.
Afbeelding
twinkeltje
moderator

volgens mij kunnen jullie beter eens een keertje een biertje gaan drinken met een groepje uit dit topic
om er dan achter te komen dat ze best wel mee vallen
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:volgens mij kunnen jullie beter eens een keertje een biertje gaan drinken met een groepje uit dit topic
Wat vindt je van het idee de topic op te schonen zodat we weer opnieuw kunnen pogen eens leuk over onze podenco-achtigen te babbelen?
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

strak plan Wil
twinkeltje
moderator

is het niet eenvoudiger om gelijk een topic te openen en het
podenco-achtigen honden te noemen :denken:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

MARC_S schreef:
Angel-eyes schreef:Lijkt me wel een keertje leuk om met jou in de ring te staan :mrgreen:
Lijkt je dat wel leuk? Mij gaan slaan om jezelf een beter gevoel te geven?

Ik vecht niet meer en als je me zou tegenkomen en werkelijk agressief bleek, dan liet ik je lekker je gang gaan en dan zien we wel wat er daarna gebeurd. :ok:

Maargoed, we dwalen weer enorm af en dit soort zilverrug-conversaties probeer ik eigenlijk altijd uit de weg te gaan.

Dag Rob.

Nee het lijkt me juist heel leuk, omdat jij een verkeerd beeld van me hebt vaak, je zou eerder raar staan opkijken omdat ik namelijk een hekel heb daaraan om te vechten :ok:
Rob*
Zeer actief

Wil de hond schreef:
twinkeltje schreef:volgens mij kunnen jullie beter eens een keertje een biertje gaan drinken met een groepje uit dit topic
Wat vindt je van het idee de topic op te schonen zodat we weer opnieuw kunnen pogen eens leuk over onze podenco-achtigen te babbelen?

Kijk....dat is een goeie, podenco-achtigen :ok:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:is het niet eenvoudiger om gelijk een topic te openen en het
Het zou wel zo netjes zijn naar de topicstartster en overige positief in het onderwerp geïnteresseerden toe deze topic gewoon vrij te houden van allerlei zwartgallige bagger, lijkt me.
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 02 nov 2005 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob*
Zeer actief

Dat bedoel ik ook hoor, ik wil wel met Marc in de ring staan en dan een pilsje drinken, is veel leuker dan boksen :ok:
twinkeltje
moderator

dan lijd je gewoon de kids af door afentoe ook hier in te blijven posten
dan blijven ze misschien hier hangen
en kunnen de rest het gewoon hebben over wat er eigenlijk is bedoeld het over te hebben
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Wil de hond schreef:
twinkeltje schreef:is het niet eenvoudiger om gelijk een topic te openen en het
Het zou wel zo netjes zijn naar de topicstartser en overige positief in het onderwerp geïnteresseerden toe deze topic gewoon vrij te houden van allerlei zwartgallige bagger, lijkt me.

Oh maar iedereen is nog steeds vrij om over een podenco/of podenco-kruising te kleppen, Blisje zijn speelvriendinnetje is tenslotte ook een Podencie dus ik mag lekker ook meelullen omdat ik erin geinteresseerd ben :cheer:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:dan lijd je gewoon de kids af door afentoe ook hier in te blijven posten
dan blijven ze misschien hier hangen
en kunnen de rest het gewoon hebben over wat er eigenlijk is bedoeld het over te hebben
Het is wel goed hoor, laten we het er maar gewoon bij houden dat er hier op het forum niet over de Podenco Andaluz en aanverwanten gesproken kan worden.
Gesloten

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”