Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zijn hier nog meer papillons ( vlinderhondjes)
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
zijn hier nog meer papillons ( vlinderhondjes)
Hoi ik heb een vraagje hebben hier nog meer mensen een epagneul nain papillon ( vlinderhondje)
ik heb er zelf 1 en mischien volgende week 2.
en het is voor mij een verslavend ras.
en ik vind het leuk om met mensen ervaringen uittewisselen over hun hondje
Groetjes Fenna
ik heb er zelf 1 en mischien volgende week 2.
en het is voor mij een verslavend ras.
en ik vind het leuk om met mensen ervaringen uittewisselen over hun hondje
Groetjes Fenna
-
- Actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
jajajajajajaj IKKE !!!!!
maar goed dat wist je al
idd een geweldig ras
Alleen kunnen ze best wel veel keffen nou ja pebbles dan en ik hoor het wel vaker dat ze te keer kunnen gaan haha
Leuk dat je er nog 1 krijgt !
Een reutje toch?
Lijkt me voor pebbles ook wel leuk een hondje van haar hoogte..
Maar goed dat gebeurd niet
Pebbles speelt gelukkig erg leuk met de katten dus dat scheelt

maar goed dat wist je al

idd een geweldig ras
Alleen kunnen ze best wel veel keffen nou ja pebbles dan en ik hoor het wel vaker dat ze te keer kunnen gaan haha
Leuk dat je er nog 1 krijgt !
Een reutje toch?
Lijkt me voor pebbles ook wel leuk een hondje van haar hoogte..
Maar goed dat gebeurd niet
Pebbles speelt gelukkig erg leuk met de katten dus dat scheelt
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Actief
..
Hoi marielle231
Ja ik krijg er een reutje bij die ga ik als het klikt vrijdag avond ophalen ik zit nu al met spanning te wachten.
Ik heb zijn stamboom al helemaal uitgepluist ik heb van zijn vaders stamboom ( de duitse dan met meer familie leden) bijna alle foto's gevonden op 3 na maar die vind ik ook wel kheb over heel de wereld gezocht dus ik vind ze wel
Ik vind pebbles ook een schatje zoals ik haar op de foto's op de vlindclub heb gezien.
En vlinderhondjes zijn ook goed in behendigheid en ook in doggydance.
blaffen doet de mijne bijna niet alleen als iemand denkt zomaar aan de deur te kunnen staan nou niet bij Stella dus.
en voor mij is het een super ras
Groetjes Fenna
Ja ik krijg er een reutje bij die ga ik als het klikt vrijdag avond ophalen ik zit nu al met spanning te wachten.
Ik heb zijn stamboom al helemaal uitgepluist ik heb van zijn vaders stamboom ( de duitse dan met meer familie leden) bijna alle foto's gevonden op 3 na maar die vind ik ook wel kheb over heel de wereld gezocht dus ik vind ze wel

Ik vind pebbles ook een schatje zoals ik haar op de foto's op de vlindclub heb gezien.
En vlinderhondjes zijn ook goed in behendigheid en ook in doggydance.
blaffen doet de mijne bijna niet alleen als iemand denkt zomaar aan de deur te kunnen staan nou niet bij Stella dus.
en voor mij is het een super ras
Groetjes Fenna
Groetjes Fenna en
-
- Vaste gebruiker
-
- Actief
..
Hoi Marielle
Ja dat geloof ik graag dat dat lastig is in een flat als pebbles blaft.
Ik ga ook naar zwolle met Stella zij doet mee in de jeugdklasse en als het klikt met mij en het reutje dan gaat het reutje mee als supporter haha.
Het lijkt me leuk als ik je daar leer kennen en dan zie ik Pebbles is in het echt.
Groetjes Fenna
Ik ga ook naar zwolle met Stella zij doet mee in de jeugdklasse en als het klikt met mij en het reutje dan gaat het reutje mee als supporter haha.
Het lijkt me leuk als ik je daar leer kennen en dan zie ik Pebbles is in het echt.
Groetjes Fenna
Groetjes Fenna en
-
- Vaste gebruiker
Re: ..
Leuk dat je ook gaat !zaira schreef:Hoi Marielle
Groetjes Fenna
kom ik nog eens iemand tegen van de clubs

Als het reutje ook mee komt kan ik die gelijk bewonderen haha. en uiteraard stella !
zijn er veel mensen van clubs die komen? om te showen dan.
Vorig jaar ben ik ook geweest en toen vroeg nog iemand (achteraf dus van clubs) of ik Pia bij me had
Dus ik ??nee Pebbles
Vanaf toen heb ik gezocht naar een forum en vond die op clubs !
toen ze daar zeiden dat Pebbles veel op Pia leek had ik echt van Weer die Pia en ben gaan zoeken en idd het bleken zusjes te zijn.
Wel grappig..
Ga Stella maar even goed bekijken op de foto's zodat ik haar daar op de show er zo tussenuit kan pikken

Scheelt dat veel van deze hondjes er anders uit zien.
Bij de rottweilers is dat altijd zo moeilijk
-
- Actief
.
Hoi Marielle
er komen warschijnlijk wel een paar fokkers van het forum en voor de rest weet ik het niet.
Stella is wel makkelijk te herkennen zij heeft een donkere kop en de meeste hebben een bles en een neusband en dat heeft Stella niet.
Als het morgen avond klikt tussen mij en het reutje en de andere eigenaar vertrouwd ons met hem dan word hij hier ander op de foto mijn nieuwe papillon
Ik ga ook even goed naar de foto's van pebbles kijken want als het goed is staan die ook op clubs en dan kan ik ook rond kijken waar jij en pebbles zijn
Groetjes Fenna
er komen warschijnlijk wel een paar fokkers van het forum en voor de rest weet ik het niet.
Stella is wel makkelijk te herkennen zij heeft een donkere kop en de meeste hebben een bles en een neusband en dat heeft Stella niet.
Als het morgen avond klikt tussen mij en het reutje en de andere eigenaar vertrouwd ons met hem dan word hij hier ander op de foto mijn nieuwe papillon

Ik ga ook even goed naar de foto's van pebbles kijken want als het goed is staan die ook op clubs en dan kan ik ook rond kijken waar jij en pebbles zijn

Groetjes Fenna
Groetjes Fenna en
-
- Actief
.
Hoi Marielle
Als het morgen avond klikt tussen mij en het reutje en de andere eigenaar vertrouwd ons met hem dan word hij hier onder op de foto mijn nieuwe papillon
Groetjes Fenna
Als het morgen avond klikt tussen mij en het reutje en de andere eigenaar vertrouwd ons met hem dan word hij hier onder op de foto mijn nieuwe papillon

Groetjes Fenna
Groetjes Fenna en
-
- Vaste gebruiker
Re: .
ik las het op clubszaira schreef:Jah en Skibby woonr zins gisteren avond bij mij en het gaat helemaal geweldig hij is wel makkelijk alleen hij vind onze herder pup wel een beetje eng maar dat komt allemaal wel goed
Groetjes Fenna
prachtbeestje hoor !
heel veel plezier ermee