De grand & de petit naast elkaar.
ps deze zijn niet van mij hoor

Greetz Suuz

Moderator: moderatorteam
23 jaar oud voor een grand basset griffon vendéen of petit kan ik me bijna niet voorstellen. Hun rasstandaard leeftijd is gemiddeld zo'n 10 jaar!!noekie schreef:Heb er zelf geen, maar mijn bazin heeft nog het oude type van de basset.
Hij is nu bijna 23 jaar.
Nou hij is het echt, ze hebben hem al bijna de gehele tijd.P!nki schreef:23 jaar oud voor een grand basset griffon vendéen of petit kan ik me bijna niet voorstellen. Hun rasstandaard leeftijd is gemiddeld zo'n 10 jaar!!noekie schreef:Heb er zelf geen, maar mijn bazin heeft nog het oude type van de basset.
Hij is nu bijna 23 jaar.
Ik heb toch eens nagevraagd hoe oud de oudste 'grand basset griffon vendeen en de petit basset griffon vendeen' zijn. De oudste op dit moment is 16. Maar niet ouder. Of het moet er een zijn zonder stamboom dat dit niet geregistreerd staat bij de club, en raad van beheer, maar er is er nog nooit 1 ouder geworden dan 16.. dus das echt onmogenlijk. Ik denk dat wij het over een ander ras hebben!noekie schreef:Nou hij is het echt, ze hebben hem al bijna de gehele tijd.P!nki schreef:23 jaar oud voor een grand basset griffon vendéen of petit kan ik me bijna niet voorstellen. Hun rasstandaard leeftijd is gemiddeld zo'n 10 jaar!!noekie schreef:Heb er zelf geen, maar mijn bazin heeft nog het oude type van de basset.
Hij is nu bijna 23 jaar.
Hij is nu wel doof en aardig dement, maar verder doet hij het nog prima.
Zijn karakter helpt een hoop, hij is vroeger mishandeld geweest en je kan hem als vreemde nog niet zo maar aaien, want dan heeft hij je zo te pakken.
Maar voor bekende is het een schat, alleen nu hij dement aan het worden is moet je eerst even rustig afwachten tot hij door heeft wie je bent voor je hem kan aaien.
Hij heeft geen stamboom, maar er is jaren geleden iemand geweest die vertelde dat het een echte basset griffon vendeen is.P!nki schreef:Ik heb toch eens nagevraagd hoe oud de oudste 'grand basset griffon vendeen en de petit basset griffon vendeen' zijn. De oudste op dit moment is 16. Maar niet ouder. Of het moet er een zijn zonder stamboom dat dit niet geregistreerd staat bij de club, en raad van beheer, maar er is er nog nooit 1 ouder geworden dan 16.. dus das echt onmogenlijk. Ik denk dat wij het over een ander ras hebben!noekie schreef:Nou hij is het echt, ze hebben hem al bijna de gehele tijd.P!nki schreef:23 jaar oud voor een grand basset griffon vendéen of petit kan ik me bijna niet voorstellen. Hun rasstandaard leeftijd is gemiddeld zo'n 10 jaar!!noekie schreef:Heb er zelf geen, maar mijn bazin heeft nog het oude type van de basset.
Hij is nu bijna 23 jaar.
Hij is nu wel doof en aardig dement, maar verder doet hij het nog prima.
Zijn karakter helpt een hoop, hij is vroeger mishandeld geweest en je kan hem als vreemde nog niet zo maar aaien, want dan heeft hij je zo te pakken.
Maar voor bekende is het een schat, alleen nu hij dement aan het worden is moet je eerst even rustig afwachten tot hij door heeft wie je bent voor je hem kan aaien.
Lijkt idd op jouw hond en we hebben op mijn werk een oude hondenencyclopedie en die foto is echt precies banjer.P!nki schreef:Prima, als dat voor jou het belangrijkste is, maar ik vraag me echt wel beetje af of diegene die zij dat het een echte bgv is, wel wist wat een bgv is dan.. misschien dat ie zich vergist heeft met een andere basset achtige? Lijkt ie wel op de foto die bovenaan dat topic staat? ...
Maar jah, tis dus niet gek dat ze ontkennen bij de vereniging dat er een van 23 is, want als die niet geregistreerd staat, wordt het lastig om dat bij te houden he!
Hahahaha bonne is ook leukmassam schreef:ik vind bonne zo leuk..
maar die petit op de eerste foto is ook leuk!!
Oh wat leuk.. hoe oud was die? En hoe groot dan precies?Martijn schreef:Mijn ouders hadden pas een hele oude grote reu van dit ras te logeren.
Heel lief beest.