Zoek stok! schreef:Moos schreef:Ja, inderdaad, dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik bijna zeker weet dat Moos en/of Saar zich wel prettiger zouden voelen bij iemand thuis waar ze 's avonds ook lekker tegen aan op de bank mogen liggen. Maarrrr Moos en Saar zijn ook geen dagopvang gewend natuurlijkZoek stok! schreef:Daar had ik natuurlijk ook wel aan gedachtMoos schreef:Wij willen Bram wel te logeren hebben hoor![]()
Ik vraag me alleen inderdaad af of hij dat prettiger zal vinden dan bij de dagopvang...
, maar het is idd de vraag of ik dan niet eigenlijk mezelf een plezier doe ipv Bram. Hij is zo gewend aan de medewerkers en vaste honden, dat het daar een hele stabiele omgeving voor hem is.
Maar wel lief van je!![]()
En Bram kent mij ook weer niet zo heel erg goed.
Ik denk dat het ook het handigst is om Bram daar een nachtje te laten slapen, en te kijken hoe dat gaat. Alhoewel 1 nachtje dan ook weer anders is dan 2 weken natuurlijk....
Je mag hem ook weleens een nachtje hier brengen als je allebei de opties 'uit wil proberen'. Kijken we hoe dat gaat, en hoe de dagopvang gaat![]()
Alleen nu nog niet, want ik moet eerst het alleen zijn opbouwen. Nu zou ik een flinke rekening van je krijgen voor alle kapotte meubels
hahahaha, als jij op vakantie gaat als ik collegevrije weken heb, neem ik een paar vakantiedagen op van mijn werk (ik ga toch nooit op vakantie, tenminste niet genoeg om mijn 4 weken op te maken). Dan hoeven ze alleen maar af en toe 15 min. alleen te zijn als ik boodschappen ga doen. Om Bram, Moos en Saar een paar uur alleen thuis te laten, dat zou ik niet echt aandurven denk ik...
Maarrr leer hem inderdaad eerst maar om ook in die 15 min. niet mijn houten bankframe onderhanden te nemen