Herders (vooral mechelaars en kruisings)
Bouviers
Staffords

Moderator: moderatorteam
Met brede spike halsband graagyamie schreef:okidoki, wil je haar met of zonder strik enne wanneer kan ze komen?Stang schreef:Nou, graag zelfs!!!yamie schreef:mag ut ook een haar zijnStang schreef: Ahhhhhhhh mag ik 'm![]()
Ik ben meer van de teefjes eigenlijk, die zijn nog veeeeeeeeel gevaarlijker dan de reuen :N:
no problemStang schreef:Met brede spike halsband graagyamie schreef:okidoki, wil je haar met of zonder strik enne wanneer kan ze komen?Stang schreef:Nou, graag zelfs!!!yamie schreef: mag ut ook een haar zijnIk ben meer van de teefjes eigenlijk, die zijn nog veeeeeeeeel gevaarlijker dan de reuen :N:
Een paar van mij lenen?Marion. schreef:Nee, daar ben ik nu ook achteryamie schreef:neh johMarion. schreef:Ik zie er van mezelf al errug stoer uit. Dus heb ik juist maar knuffelberen als honden genomen. Misschien fluiten de bouwvakkers op straat dan wel naar meVolgende keer toch maar vechthonden dan
![]()
![]()
Het is ook een manier om je uit te levenMarion. schreef:Meppen is een uiting van onmacht. Ik hoef niet te meppenchrico schreef:Of gewoon zelf gaan meppen![]()
heb je geen vechthond nodig.
![]()
Jah jij hebt echte vechthonden, kijk maar in je onderschriftcloris schreef:Een paar van mij lenen?Marion. schreef:Nee, daar ben ik nu ook achteryamie schreef:neh johMarion. schreef:Ik zie er van mezelf al errug stoer uit. Dus heb ik juist maar knuffelberen als honden genomen. Misschien fluiten de bouwvakkers op straat dan wel naar meVolgende keer toch maar vechthonden dan
![]()
![]()
Achossssssssssss meid dat kan toch helemaal niet. een beetje meid is op een buitje voorbereidMarion. schreef:chrico schreef:Het is ook een manier om je uit te levengewoon effe lekker in het wilde weg erop los rammen en het liefst met een plu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb ook al geen plu![]()
![]()
hier 2 gevaarlijke hedders en nog durven ze te fluitenMarion. schreef:Nee, daar ben ik nu ook achteryamie schreef:neh johMarion. schreef:Ik zie er van mezelf al errug stoer uit. Dus heb ik juist maar knuffelberen als honden genomen. Misschien fluiten de bouwvakkers op straat dan wel naar meVolgende keer toch maar vechthonden dan
![]()
![]()
pfffjidde schreef:hier 2 gevaarlijke hedders en nog durven ze te fluitenMarion. schreef:Nee, daar ben ik nu ook achteryamie schreef:neh johMarion. schreef:Ik zie er van mezelf al errug stoer uit. Dus heb ik juist maar knuffelberen als honden genomen. Misschien fluiten de bouwvakkers op straat dan wel naar meVolgende keer toch maar vechthonden dan
![]()
![]()
![]()
Die zijn dan wel heeeel heldhaftig
Je kiest natuurlijk een hond op basis van de raseigenschappen dus het is zeker waar wat je zegt. Daar moet je dan alleen niet de vooroordelen bij betrekkenstarfleet schreef:In het kader van het algehele plaatje denk ik wel dat het type hond wat je hebt iets kan zeggen over hoe jij in het leven staat. Maar zoiets kan je alleen voor grotere groepen toepassen, niet voor het individu.
Anne
Dat bedoel ikCarmen schreef:Jah jij hebt echte vechthonden, kijk maar in je onderschriftcloris schreef:Een paar van mij lenen?Marion. schreef:Nee, daar ben ik nu ook achteryamie schreef: neh johVolgende keer toch maar vechthonden dan
![]()
![]()
Bij jou zal ik dat ook niet doenReini schreef:
Je kiest natuurlijk een hond op basis van de raseigenschappen dus het is zeker waar wat je zegt. Daar moet je dan alleen niet de vooroordelen bij betrekken
starfleet schreef:Bij jou zal ik dat ook niet doenReini schreef:
Je kiest natuurlijk een hond op basis van de raseigenschappen dus het is zeker waar wat je zegt. Daar moet je dan alleen niet de vooroordelen bij betrekkenJij hebt heel erg nagedacht over het ras en de voor-en nadelen, maar er zijn (helaas) ook heel veel anderen. Die kopen via marktplaats een Lab omdat ze zo gemakkelijk zijn, een witte herder vanwege het aparte kleurtje en een Amstaff omdat dat stoer is.
Anne
Ik sprak idd vanuit de eigenaren welke bewust voor een bepaald ras hebben gekozen (welk ras dan ook)starfleet schreef:Bij jou zal ik dat ook niet doenReini schreef:
Je kiest natuurlijk een hond op basis van de raseigenschappen dus het is zeker waar wat je zegt. Daar moet je dan alleen niet de vooroordelen bij betrekkenJij hebt heel erg nagedacht over het ras en de voor-en nadelen, maar er zijn (helaas) ook heel veel anderen. Die kopen via marktplaats een Lab omdat ze zo gemakkelijk zijn, een witte herder vanwege het aparte kleurtje en een Amstaff omdat dat stoer is.
Anne