Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geslaagd !!

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Geslaagd !!

Ongelezen bericht door Ragverp »

Hoi Allemaal,

Vandaag is Beertje geslaagd voor haar IPO I examen. totaal hadden we 257 punten over . 95 speuren, 77 appel en 85 manwerk.

Op naar IPO II dan maar . We gaan wel wat dingen anders doen aangezien ze met mijn toch wel aanwezige examenstress erg op mij reageerd en zodoende een heel ander beeld laat zien tijdens het appel als wat ze eigenlijk zou kunnen. C heb ik zelf een beetje verklooit door een flinke programma fout te maken maar we hebben het toch maar gehaald vandaag .

Verder is iedereen op 1 na geslaagd dus het was een fijne dag vandaag.

Voor Gyan ..ook Yvonne met beer is vandaag geslaagd
Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Gefeliciteerd Beertje :cheer:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Gefeliciteerd!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

gefeliciteerd :cheer: maar durf het bijna niet te vragen... wat heb je gedaan op C? :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Van harte gefeliciteerd!
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:gefeliciteerd :cheer: maar durf het bijna niet te vragen... wat heb je gedaan op C? :mrgreen:
ik heb haar opgehaald uit het verstek , dat mag met ipo 1 , alleen dan moet je wel weer voor het verstek plaats nemen en de pakwerker er uit sturen en dan naar de vlucht plek volgen. Ik was voor het gemak al vast naar de vluchtplek gegaan. Ik mocht het nog over doen maar heb er voor gekozen het zo te laten. dat koste dus wel wat puntjes . verder heeft ze wat puntjes verspeeld met inpitten als het allemaal niet snel genoeg ging , maar dat vind ik niet zo erg :mrgreen:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ragverp schreef:
malinois schreef:gefeliciteerd :cheer: maar durf het bijna niet te vragen... wat heb je gedaan op C? :mrgreen:
ik heb haar opgehaald uit het verstek , dat mag met ipo 1 , alleen dan moet je wel weer voor het verstek plaats nemen en de pakwerker er uit sturen en dan naar de vlucht plek volgen. Ik was voor het gemak al vast naar de vluchtplek gegaan. Ik mocht het nog over doen maar heb er voor gekozen het zo te laten. dat koste dus wel wat puntjes . verder heeft ze wat puntjes verspeeld met inpitten als het allemaal niet snel genoeg ging , maar dat vind ik niet zo erg :mrgreen:
da's zonde puntjes maar goed.. je weet dat het je eigen punten zijn en gelukkig niet van de hond! :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
qyan

Re: Geslaagd !!

Ongelezen bericht door qyan »

Ragverp schreef:Hoi Allemaal,

Vandaag is Beertje geslaagd voor haar IPO I examen. totaal hadden we 257 punten over . 95 speuren, 77 appel en 85 manwerk.

Op naar IPO II dan maar . We gaan wel wat dingen anders doen aangezien ze met mijn toch wel aanwezige examenstress erg op mij reageerd en zodoende een heel ander beeld laat zien tijdens het appel als wat ze eigenlijk zou kunnen. C heb ik zelf een beetje verklooit door een flinke programma fout te maken maar we hebben het toch maar gehaald vandaag .

Gefeliciteerd :cheer:
Feliciteer Yvonne ff, of misschien leest ze het zelf nog.
Ik kwam vannacht pas om 02.30 thuis van het gasttrainen, dus ik heb lekker uitgeslapen en had ff geen zin meer om vandaag weer in die auto te stappen.
Hoe was welie bij jullie?
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

qyan schreef:

Ik kwam vannacht pas om 02.30 thuis van het gasttrainen, dus ik heb lekker uitgeslapen en had ff geen zin meer om vandaag weer in die auto te stappen.
Ik vond van Welie een top wijf ...ze heeft echt netjes gekeurd en iedereen in zijn waarde gelaten ... :ok:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Gefeliciteerd Rob! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Ragverp schreef:
qyan schreef:

Ik vond van Welie een top wijf ...ze heeft echt netjes gekeurd en iedereen in zijn waarde gelaten ... :ok:
Gelukkig maar :ok:
Dat was bij ons wel anders.
Zo blijkt maar weer dat de km op iedere vereniging toch een ander gezicht kan hebben.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

gefeliciteerd :ok:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

gefeliciteerd !!!!
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Gefeliciteerd!!!
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Nanc
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Nanc »

GEfeliciteerd hoor!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”