Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

TEEK???

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

de leeuw
Actief

TEEK???

Ongelezen bericht door de leeuw »

In de herfstvakantie gaan we een weekje naar het bos (plan was om naar zee te gaan)
We gaan naar Ommen, nu is mijn vraag, tot ongeveer wanneer komen er teken voor in het bos.
En is het wijs om Boomie dan een tekenband om te doen, of is iets anders misschien beter.
Afbeelding
Groetjes Rianne en een knuf van Boomie
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Zo'n tekenband moet je al eerder omdoen, ik zou als ik jou was gewoon een ander middel gebruiken en hem elke avond even lekker nakijken.
Soms valt het erg mee met teken.
Ik gebruik die band alleen in het buitenland.
Gast

Re: TEEK???

Ongelezen bericht door Gast »

de leeuw schreef:In de herfstvakantie gaan we een weekje naar het bos (plan was om naar zee te gaan)
We gaan naar Ommen, nu is mijn vraag, tot ongeveer wanneer komen er teken voor in het bos.
En is het wijs om Boomie dan een tekenband om te doen, of is iets anders misschien beter.
Dagje van te voren in spuiten met Frontline helpt afdoende,ik woon zelf op de Veluwe en het word al minder met de teken,het valt dit jaar zowiezo wel mee,vorig jaar was echt een ramp.
Jose&Libby
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jose&Libby »

of tea tree olie verdunnen met water in de plantenspuit. Dan rennen de teken van de hond af
Afbeelding
John
geregistreerd lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door John »

Toen wij onze Jack mee hadden genomen naar Zuid Frankrijk hebben we ook vlink door de struiken en het bos gelopen. Ook van te voren in gespoten met Frontline maar toch weer 14 babby teken van haar af moeten halen.

Ik zeg altijd: Wat je ook doet, neem altijd een teken tang mee je weet maar nooit :ok:
Pino sheltie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Pino sheltie »

Uit ervaring met mijn 2 katten die overal doorheen lopen, in het voorjaar en najaar hebben ze de meeste teken dus ik neem aan dat de teken dan ook het meest actief zijn maar ik zou je hond inderdaad met een tekenspray/druppel behandelen voor je weggaat en een tekentang meenemen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”