Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op verzoek verwijderd
Moderator: moderatorteam
-
anita1
- Actief
op verzoek verwijderd
op verzoek verwijderd
Laatst gewijzigd door anita1 op 13 nov 2005 23:09, 7 keer totaal gewijzigd.
wees trouw voor je honden,dan zullen zij ook trouw zijn!
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een drama zeg! Ik kan wel janken om wat die klootzakken met honden doen.
Je hebt nu natuurlijk voor altijd duidelijk dat je nooit zaken met die dierenbeulen moet doen want van het geld dat jij betaald hebt koopt hij weer nieuwe pups op of fokt een nest met een zielige teef in een schuur.
Sterkte en ik hoop dat je hondje het redt. met wat geluk komt het goed en kan je in ieder geval nog zorgen dat andere mensen die fout niet maken.
Je hebt nu natuurlijk voor altijd duidelijk dat je nooit zaken met die dierenbeulen moet doen want van het geld dat jij betaald hebt koopt hij weer nieuwe pups op of fokt een nest met een zielige teef in een schuur.
Sterkte en ik hoop dat je hondje het redt. met wat geluk komt het goed en kan je in ieder geval nog zorgen dat andere mensen die fout niet maken.
-
Marion.
Foto ergens op internet zetten, en het hele adres dan tussen [img]en[/img] zetten. Probeer het anders even in de testhoek, dan kom ik je evt wel helpen.anita1 schreef:ps ik wil graag een foto van rambo hier neerzetten van de kleine.
ik weet hoe dat moet,maar het lukt me niet.die 24 kb dan is de foto zo klein dat die van jullie veeel groter zijn.wie kan me helpen.
gr anita
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Heb je Tasha altijd laten enten, ook tegen Parvo? Dan is de kans klein dat ze het heeft, maar uitsluiten kan je het niet helemaal natuurlijk.anita1 schreef:dank jullie voor jullie lieve woorden.
er is nog meer aan de hand.we hebben nog een hondje tasha van 5
die spugt nu ook de hele tijd.we zijn er vandaag ook mee naar de dierenarts geweest.heeft 2 prikken gehad.
net heeft ze enorm overgeven.ik ben zo bang!
morgen moeten we met tasha ook weer naar de dierenarts.
mijn god! wat is dit erg.
wat heb ik gedaan!![]()
Hou het haarscherp in de gaten!!!
Heel veel sterkte met Rambo.... ik hoop dat hij erbovenop komt, maar hij is nog zo jong dat ik eerlijk gezegd het ergste vrees
Helaas weet ook jij nu hoe broodfokkers werken: het enige waar het om draait is geld en de beestjes interesseren ze geen ene flikker
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Jolanda W
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler en teckel
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Jeetje wat een toestand 
Parvo is dus enorm besmettelijk. Zorg ervoor dat je je huis goed ontsmet (moet met een bepaald ontsmettingsmiddel; informeer daar even naar bij je dierenarts). Laat absoluut geen andere honden in jouw huis komen nu!
En mocht je pupje onverhoopt komen te overlijden, neem niet binnen een paar maanden een ander pupje aangezien de besmetting nog in je huis kan zijn.
Lees hier even goed over op internet en laat je goed informeren bij de dierenarts!!!
Verder duim ik dat je beide honden er doorheen komen!
Parvo is dus enorm besmettelijk. Zorg ervoor dat je je huis goed ontsmet (moet met een bepaald ontsmettingsmiddel; informeer daar even naar bij je dierenarts). Laat absoluut geen andere honden in jouw huis komen nu!
En mocht je pupje onverhoopt komen te overlijden, neem niet binnen een paar maanden een ander pupje aangezien de besmetting nog in je huis kan zijn.
Lees hier even goed over op internet en laat je goed informeren bij de dierenarts!!!
Verder duim ik dat je beide honden er doorheen komen!
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte toewensen. En duim dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt.
Mijn Danja komt ook bij een broodfokker vandaan. Zij is geïmporteert uit Belgie, een kofferbak hondje. Ze is nu 7 jaar en was dat ik haar kreeg ook ziek. Ze spuugte aan 1 stuk door. Ook meteen naar de da gegaan en daar kreeg ze een spuitje voor het spugen. Gelukkig knapte zij snel op. Mijn da zei toen dat ze met de broodfokker bezig waren, maar dat zij hem op heterdaad moesten betrappen. Nu 7 jaar later en hij staat nog in de zondagskrant. Er is gewoon geen wet voor dieren. De mishandelingen rijzen ook de pan uit.
Wat zouden we met zijn allen eraan kunnen doen vraag ik mij af??
Er moet toch wat aan te doen zijn lijkt mij. Alleen wij kunnen wat doen, want de dieren kunnen dat niet.
Erg triest allemaal en wie zijn de dupe hiervan, wij en de dieren. Want zo'n broodfokker heeft geen hard, die ziet alleen maar ˆˆˆˆˆˆ tekens.
Sterkte Anneke
Mijn Danja komt ook bij een broodfokker vandaan. Zij is geïmporteert uit Belgie, een kofferbak hondje. Ze is nu 7 jaar en was dat ik haar kreeg ook ziek. Ze spuugte aan 1 stuk door. Ook meteen naar de da gegaan en daar kreeg ze een spuitje voor het spugen. Gelukkig knapte zij snel op. Mijn da zei toen dat ze met de broodfokker bezig waren, maar dat zij hem op heterdaad moesten betrappen. Nu 7 jaar later en hij staat nog in de zondagskrant. Er is gewoon geen wet voor dieren. De mishandelingen rijzen ook de pan uit.
Wat zouden we met zijn allen eraan kunnen doen vraag ik mij af??
Er moet toch wat aan te doen zijn lijkt mij. Alleen wij kunnen wat doen, want de dieren kunnen dat niet.
Erg triest allemaal en wie zijn de dupe hiervan, wij en de dieren. Want zo'n broodfokker heeft geen hard, die ziet alleen maar ˆˆˆˆˆˆ tekens.
Sterkte Anneke

-
Rob*
- Zeer actief
Wat wordt ik hier dus kotsmisselijk van eh????Als je godverdomme de hondenbelasting niet betaald dan krijg je het grootste geouwehoer, maar dat er dus lui zijn die maar dit mogen blijven doen???bah, op dat soort lui schijt en zeik ik
Oh en Anita heel erg veel sterkte met de kleine en ik hoop dat het helemaal goed komt, en jezelf niks kwalijk nemen, er zijn zat mensen in die mooie praatjes getuint..helaas.
Oh en Anita heel erg veel sterkte met de kleine en ik hoop dat het helemaal goed komt, en jezelf niks kwalijk nemen, er zijn zat mensen in die mooie praatjes getuint..helaas.
- Pino sheltie
- Vaste gebruiker
- amelie
- Zeer actief
-
miekmiek
Ik hoop dat je hondje(s) het gaan redden. Parvo is een rotziekte, en bij zo'n klein puppie is het helemaal afschuwelijk.
Ik hoop en duim dat ze weer beter worden. En ik hoop dat je van deze fout zal leren en zal proberen om dit soort broodfokkers een halt toe te roepen. Als is het alleen maar door zoveel mogelijk mensen af te raden daar een hondje te kopen. Jou verhaal kan helpen. Goed dat je er eerlijk in bent!
Ik hoop en duim dat ze weer beter worden. En ik hoop dat je van deze fout zal leren en zal proberen om dit soort broodfokkers een halt toe te roepen. Als is het alleen maar door zoveel mogelijk mensen af te raden daar een hondje te kopen. Jou verhaal kan helpen. Goed dat je er eerlijk in bent!
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
-
anita1
- Actief
op verzoek verwijderd
o
Laatst gewijzigd door anita1 op 13 nov 2005 16:06, 4 keer totaal gewijzigd.
wees trouw voor je honden,dan zullen zij ook trouw zijn!