De wond net na de operatie:

Moderator: moderatorteam

Ja, het was gewoon een bultje maar binnen liep het idd zijn staart in vandaar de grotere wond.mercedes2803 schreef:Ik moest even twee keer kijken hoor....![]()
Dat bultje was dus groter (liep binnenin door begrijp ik?)
dan verwacht...wat een enorme wond zeg voor een bultje...
Wat zijn trouwens in hemelsnaam die rode stippen op zijn bil?
Het ziet er na een operatie natuurlijk altijd heel heftig uit..
Maar hoe poept ie nou, als ik vragen mag? Ik zie helemaal geen poepgaatje meer namelijk. Heeft hij er ook last van (gehad) met poepen?
Ik zou niet weten wat het is, maar wil je wel succes wensen met het wachten op de uitslag...dat is toch altijd spannend en stressen!
Een aai voor Magic met zijn zielige kontje...
Nou, gelukkig maar dat hij er geen last van heeft gehad met poepen en zitten...dat zou helemaal wat zijn geweest...Brigitte schreef:Ja, het was gewoon een bultje maar binnen liep het idd zijn staart in vandaar de grotere wond.mercedes2803 schreef:Ik moest even twee keer kijken hoor....![]()
Dat bultje was dus groter (liep binnenin door begrijp ik?)
dan verwacht...wat een enorme wond zeg voor een bultje...
Wat zijn trouwens in hemelsnaam die rode stippen op zijn bil?
Het ziet er na een operatie natuurlijk altijd heel heftig uit..
Maar hoe poept ie nou, als ik vragen mag? Ik zie helemaal geen poepgaatje meer namelijk. Heeft hij er ook last van (gehad) met poepen?
Ik zou niet weten wat het is, maar wil je wel succes wensen met het wachten op de uitslag...dat is toch altijd spannend en stressen!
Een aai voor Magic met zijn zielige kontje...
Die stippen is bloed![]()
Magic heeft altijd een beetje rare kont gehaddie grote zeg maar bobbel die zit onder zijn staart en daaronder zit zijn poepgaatje, hij heeft wonder boven wonder helemaal geen last ervan of pijn. Hij ging thuis al weer gewoon zitten en heeft geen pijn of moeite met poepen gelukkig. Het ziet er zo niet uit maar het is echt meer onder zijn staart dan bij zijn kont.
De foto is met mijn telefoon gemaakt dus denk dat het daaraan ligtmercedes2803 schreef:doe toch niet zo bijdehand...Podenji schreef:ketchup natuurlijkmercedes2803 schreef: Wat zijn trouwens in hemelsnaam die rode stippen op zijn bil?
![]()
wat dacht je van bloed?![]()
Het zal misschien aan de flitser liggen of zo, maar ik zag daar echt geen bloed in...
dat zou kunnen idd...Brigitte schreef:De foto is met mijn telefoon gemaakt dus denk dat het daaraan ligtmercedes2803 schreef:doe toch niet zo bijdehand...Podenji schreef:ketchup natuurlijkmercedes2803 schreef: Wat zijn trouwens in hemelsnaam die rode stippen op zijn bil?
![]()
Het zal misschien aan de flitser liggen of zo, maar ik zag daar echt geen bloed in...
bijdevoet loopt zo lastigmercedes2803 schreef:doe toch niet zo bijdehand...Podenji schreef:ketchup natuurlijkmercedes2803 schreef: Wat zijn trouwens in hemelsnaam die rode stippen op zijn bil?
![]()