Verder barst ze van de dorst. Is er nog iets wat ik kan of moet doen?
Ik voel me zo machteloos.
Moderator: moderatorteam

Eline* schreef:Haar buik was nog helemaal hard. Nu net heeft ze echt nog een megaberg gekotst met ook daarbij een stuk pantoffel.![]()
Ze is nu onrustig en ze lijkt pijn in de buik te hebben.
Ik ga even bij haar zitten.

Ik heb tel. contact gehad nu al twee keer en hij maakt zich geen zorgen.Angel-eyes schreef:Eline* schreef:Haar buik was nog helemaal hard. Nu net heeft ze echt nog een megaberg gekotst met ook daarbij een stuk pantoffel.![]()
Zou je niet gewoon heel snel naar de da gaan nu???, dadelijk zit er meer klem en kan ze het niet uitkotsen?

Ja, als brokken nat worden zetten ze uit en als ze droog de buik al bol zetten is er een dikke kans dat dat helemaal mis gaat. Nu zou ze alles moeten uitbraken en dan klaar zeg maar.amelie schreef:He wat naar, arme Kiki...
Waarom moest er eigenlijk zout gegeven worden, zodat ze zou gaan braken?

Eline* schreef:Ik heb tel. contact gehad nu al twee keer en hij maakt zich geen zorgen.Angel-eyes schreef:Eline* schreef:Haar buik was nog helemaal hard. Nu net heeft ze echt nog een megaberg gekotst met ook daarbij een stuk pantoffel.![]()
Zou je niet gewoon heel snel naar de da gaan nu???, dadelijk zit er meer klem en kan ze het niet uitkotsen?
Ik nu overigens ook minder na die berg. Haar postuur is weer normaal ieder geval.