Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou... het is de hele week goed gegaan, tot vanacht... hij hijgte veel, en vanochtend liep hij met zijn kop omlaag... zijn oor is opgezet en hij heeft waarschijnlijk koorts... ****zooi!
Om half 8 naar de DA...
Ik baal vreselijk....
Laatst gewijzigd door Jay1978 op 24 okt 2005 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
zoute-popcorn schreef:Nou... het is de hele week goed gegaan, tot vanacht... hij hijgte veel, en vanochtend liep hij met zijn kop omlaag... zijn oor is opgezet en hij heeft waarschijnlijk koorts... ****zooi!
Om half 8 naar de DA...
Ik baal vreselijk....
Goh balen zeg. .Heel veel succes dadelijk bij de DA, misschien valt het nog wel mee.
Het is onstoken... Ik kan het bijna niet geloven... de hele week ging het zo goed, hij liep binnen lekker zonder kap, accepteerde dat hij niet mocht krabben en was gewoon lekker vrolijk. Nu heeft hij weer voor een week pijnstillers en antibiotica... Hij voelt zich erg rot... loopt met zijn kop omlaag, scheef, en heeft veel pijn...
De hechtingen staan natuurlijk helemaal strak. Over 3 dagen moet het beter gaan, anders moet hij weer terug.
Ik voel me weer net zo machteloos als de eerste avond. Ik wil em zo graag helpen, maar kan niks, behalve moeilijk in bed liggen zodat hij lekker kan slapen... vanacht kroop hij steeds bijna in me en dan met die oogjes... *zucht*
Die machteloosheid is ook zo rot....ik weet wat je bedoeld.
Je wilt zo graag wat voor hem doen, het hem uitleggen...maar ja.
Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en dat het met een dag of 3 echt beter gaat en dat de pijn ook snel minder wordt. Zodat hij niet terug hoeft naar de DA!
De duimen draaien hier hoor! Het is nou genoeg geweest en Dazzle moet weer pret maken!!
Het is onstoken... Ik kan het bijna niet geloven... de hele week ging het zo goed, hij liep binnen lekker zonder kap, accepteerde dat hij niet mocht krabben en was gewoon lekker vrolijk. Nu heeft hij weer voor een week pijnstillers en antibiotica... Hij voelt zich erg rot... loopt met zijn kop omlaag, scheef, en heeft veel pijn...
De hechtingen staan natuurlijk helemaal strak. Over 3 dagen moet het beter gaan, anders moet hij weer terug.
Ik voel me weer net zo machteloos als de eerste avond. Ik wil em zo graag helpen, maar kan niks, behalve moeilijk in bed liggen zodat hij lekker kan slapen... vanacht kroop hij steeds bijna in me en dan met die oogjes... *zucht*
Bedankt voor het duimen allemaal!
Arme hondje !
Veel succes verder !!
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
Arme Dazzle! Ik hoop dat de ontsteking snel verminderd en dat hij zijn hoofd weer snel fier omhoog steekt. Heel veel beterschap en knuffels voor Dazzle!
Arme Dazzle. Moet erg vervelend voor hem zijn.
Ik smeer op wondjes die een naar een ontsteking neigen Rescue Creme van Bach. Dat verlicht de pijn en werk ontstekingsremmend.
Ik weet niet of je dat ook mag gebruiken als er hechtingen in het spel zijn, maar misschien kun je dat navragen bij je Da. (of iemand hier die het weet)
OCH, ARME DAZZLE.... geef hem maar een voorzichtige knuf van mij!!
We hopen dat het snel weer beter gaat.....
En tja, die machteloosheid....dat is zo rot, de minder leuke kant.... ik hoop dat je snel weer kan genieten van een blije Dazzle!!
Gister ging het alweer beter, zijn oor werd minder dik, en vandaag is hij weer als voor de onsteking!!! Die medicijnen werken snel zeg!! Ik ben erg blij dat ie zich weer wat beter voelt!!
Gister ging het alweer beter, zijn oor werd minder dik, en vandaag is hij weer als voor de onsteking!!! Die medicijnen werken snel zeg!! Ik ben erg blij dat ie zich weer wat beter voelt!!
Bedankt voor jullie duimen!!
fijn om tehoren dat hij zich weer beter voeld
is voor jouw toch ook weer een opluchting
Inge O schreef:hoe vervelend, popcorn - dit is wel niet de evolutie die je verwacht natuurlijk . had hij dan onmiddellijk na zijn operatie ook al een antibiotakuur gekregen?
Ja, en die waren woensdagavond op, en vrijdag wast ontstoken.
Nu is alles weer ok gelukkig!
Ja, het ziet er weer helemaal rustig uit nu. Ook omdat ie de kap weer volop omgehad heeft hoor, zodra die af is, gaat ie stiekum krabben. Maar het mag ook wel, na 2 weken antibiotica en ontstekingsremmers... :N:
Nou, ik ben weer terug, hij ligt helemaal voor pampus in zijn mand. Dit roesje was zoveel beter als ie narcose toen, hij ging zelf liggen en geen moeilijkheden verder.
Hij heeft nu voor nog een week antibiotica omdat er bultjes bij de hechtingen zaten. :N:
Issie gewoon 3 weken aan de antibiotica... beetje veel...
zoute-popcorn schreef:Nou, ik ben weer terug, hij ligt helemaal voor pampus in zijn mand. Dit roesje was zoveel beter als ie narcose toen, hij ging zelf liggen en geen moeilijkheden verder.
Hij heeft nu voor nog een week antibiotica omdat er bultjes bij de hechtingen zaten. :N:
Issie gewoon 3 weken aan de antibiotica... beetje veel...
Nou, fijn dat het goed is gegaan hoor!
En laat hem maar lekker bijkomen in zijn mand.
Idd....nog weer een week AB is niet geweldig...maar als het niet anders kan dan zij het zo he!?|Maar wat betekent dat dan die bultjes?
Kleine onstekinkjes rond de hechtingen, lijken op puistjes.
Hij knapt maar langzaam op moek zeggen, hij blijft suf. Hij wilde wel al wat eten, dus heb ik maar gegeven om een beetje aan te sterken.