ik kwam gisteren thuis van het werk, en hij had er weer een hele lap huid afgehaald.
we hebben de plek schoongemaakt en geschoren. Ik vond het al weer zo bont overal (waar hij kaal is, b.v. de lies). Pollenallergie
Morgen maar weer naar de DA
Moderator: moderatorteam

Volgend voorjaar als de pollen weer beginnen, of nog eerder. Gaat hij dan weer helemaal stuk, dan weten we dat ook Prednison geen effect meer heeft.chrico schreef:He agdver, dat hoopte ik eigenlijk niet te lezen. je heb wel gelijk, het moet wel waardig blijven het leven. Binnen hoeveel tijd moet je kunnen zien of het helpt??
Shit hee, ik vind het echt balen voor je

Ik kan me helemaal vinden in je gedachtengang.Jacks schreef:Ja, ik heb 3 kwartier met die man zitten praten. De enigste optie nu nog is dat hij voorgoed aan de Prednison gaat. Hij krijgt nu een onderhouds dosering. Ik weet dat hij er dik van gaat worden (hij was toch al zwaarder door de spuiten) De therapie om hem resistent te maken heeft niet geholpen, we zijn daar toch anderhalf jaar mee bezig geweest. Mocht het zo zijn dat ook dit niet afdoende gaat helpen, dan is het einde verhaal. We kunnen er lang en breed over door ouwehoeren maar een pollenallergie is een ramp voor de hond. De hond moet een hondswaardig bestaan hebben en niet zijn hele leven met een kap rondsjouwen omdat hij zich kapot vreet.

Ik begrijp je wanhoop en ook ik was altijd erg sceptisch ten opzichte van homeopathie en soms nog.Jacks schreef:ik vind het erg lief van je Sandra, maar we hebben al zoveel geprobeerd, en op de duur weet je gewoon niet meer wat wel niet niet helpt. (ja eigenlijk weet je wel dat alles niet helpt)
Ik heb ook contact gehad met een homeopatische DA ( zelf sta ik helemaal niet achter homeopathie, eerlijk is eerlijk) maar ook van deze DA kreeg ik hetzelfde te horen.
Odin krijgt al jaren visolie (omega 3 en 6) iets wat de DA mij nog aanreikte als extra, ook dat heeft hij al.