Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Na onze gewonnen reis van afgelopen september bij Dog Walk Trail in Oostenrijk, hebben we inmiddels een boeking staan voor volgend jaar eind augustus!
Lekker weer een weekje in de bergen Dog Walk Trailen, ik kijk er nu al naar uit!
Wie weet zijn er nog wel meer mensen hier die volgend jaar in die periode wel eens in Oostenrijk een Dog Walk Trail week willen doen, kunnen we daar een mini-forumweek houden!
bram en thijs schreef:In deze omgeving hebben ze toch altijd nog de laatste week van augustus vakantie. Of is dat ook al veranderd?
Even een reminder: ik wèrk in Zutphen...
Maar de vakanties zijn gespreid in Nederland en ieder jaar wisselend wanneer ze vallen. Volgend jaar zijn wij de 'vroege' regio (waren we dit jaar ook), dan heb ik vanaf begin juli vrij en dan moet ik dus half augustus alweer beginnen.
LongFields schreef:Na onze gewonnen reis van afgelopen september bij Dog Walk Trail in Oostenrijk, hebben we inmiddels een boeking staan voor volgend jaar eind augustus!
Lekker weer een weekje in de bergen Dog Walk Trailen, ik kijk er nu al naar uit!
Wie weet zijn er nog wel meer mensen hier die volgend jaar in die periode wel eens in Oostenrijk een Dog Walk Trail week willen doen, kunnen we daar een mini-forumweek houden!
Kan me goed voorstellen dat je weer geboekt hebt voor volgend jaar. Wij zijn nu net een paar dagen terug uit Oostenrijk van Dog Walk Trail en ik zou ook zo weer gaan.
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
LongFields schreef:Na onze gewonnen reis van afgelopen september bij Dog Walk Trail in Oostenrijk, hebben we inmiddels een boeking staan voor volgend jaar eind augustus!
Hahahahahaa zie je wel ik zij toch dat het goed zou bevallen
Wil je Bianca in augustus de groeten van me doen?
hahaha wat lachen zeg dat jullie nou zo de smaak te pakken hebben. Het staat het nu met het wandelen? En wat gaaf dat je volgend jaar weer gaat. Ik ga ook weer, heb het Bianca gisteren nog doorgegeven. Moet alleen even kijken, want ik had in mei ook al een weekend in de Ardennen gepland staan. Moet nog even bekijken of het allemaal mogelijk is, maar dat wordt weer genieten en heb er nou al zin in.
Er staat idd bij dat er 2 plaatsen geboekt zijn, dat zullen julie dan wel zijn met de solo week? Zou ik ook doen. Heb je ook niet zo'n extreem grote groep hahaha het beviel mij wel in zo'n klein groepje in Oostenrijk.