Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yorky eigenaren hier...?
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
Ach, wat een snoesje toch.
Mijn hondje is net een week uit logeren geweest omdat ik op wintersport was, het is supergoed gegaan en dolblij dat we elkaar weer zagen.
Ik mis haar dan wel hoor, zo'n week op vakantie.
Alleen 1 nadeel, ze ruikt dan niet meer naar ons zeg maar, die mensen die rookten, en het was net of Maxi de hele week in de kroeg had gezeten, dat is wel goor hoor. Dus... meteen maar even onder de douche gezet.
Mijn hondje is net een week uit logeren geweest omdat ik op wintersport was, het is supergoed gegaan en dolblij dat we elkaar weer zagen.
Ik mis haar dan wel hoor, zo'n week op vakantie.
Alleen 1 nadeel, ze ruikt dan niet meer naar ons zeg maar, die mensen die rookten, en het was net of Maxi de hele week in de kroeg had gezeten, dat is wel goor hoor. Dus... meteen maar even onder de douche gezet.
- Disney
- Vaste gebruiker
-
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
- Disney
- Vaste gebruiker
- naikel
- Vaste gebruiker
twinkeltje schreef:nou tarzan die herder dus die stond bv smorgens op iets scherps dan ging hij piepen niet normaal
en met zijn poot omhoog lopen
oke begrijpelijk wand hij had pijn
maar als hij het dan weer vergat door aflijding dan liep hij normaal en de rest van de dag merkte je bv niks meer
meer zei je dan savonds achhhhhhhhhhh tarzan pootje pijn dan tilde hij weer een poot op en vaak nog de verkeerde ook en ging hij weer zielig lopen
grappig!!

-
- Actief
Wij hebben ook een yorkie
...tenminste van mijn oma eventjes ....maar waarschijnlijk wil ze hem zelf niet terug ....
we hebben er ook 12 jaar lang 1 zelf gehad
alleen dit is een beetje een probleem hondje is veel geslagen door mijn oma en ruw behandeld waardoor ze erg bang is ....ze blaft ook super veel naar alles er gaat nog veel tijd in zitten om dit er een beetje uit te krijgen maar ach ze is nog geen jaar dus het zal hopelijk allemaal goed komen

we hebben er ook 12 jaar lang 1 zelf gehad
alleen dit is een beetje een probleem hondje is veel geslagen door mijn oma en ruw behandeld waardoor ze erg bang is ....ze blaft ook super veel naar alles er gaat nog veel tijd in zitten om dit er een beetje uit te krijgen maar ach ze is nog geen jaar dus het zal hopelijk allemaal goed komen
-
- Vaste gebruiker
-
- Actief
- Contacteer:
- Nicky en Jessie
- geregistreerd lid
- Disney
- Vaste gebruiker
- mildred
- Actief
Hoi.
Ik heb altijd yorkies gehad.Hummel,Heavy,Jorus.Ze zij alledrie 16 jaar geworden.Hierna dacht ik(nooit meer).Ben er letterlijk doodziek van geweest!Vooral toen ik er 2 binnen 4 dagen verloor.Had het maar 1 jaar volgehouden.Had eerst een westie geadopteerd,en ja hoor,weer 2 yorkies erbij.Dennis en Lovely.Het zijn zulke kleine frummeltjes,waarmee je lekker mee kan knuffelen.Maar ze kunnen je ook goed in de maling nemen hoor.En dat is nou zo leuk aan ze!
Ik heb altijd yorkies gehad.Hummel,Heavy,Jorus.Ze zij alledrie 16 jaar geworden.Hierna dacht ik(nooit meer).Ben er letterlijk doodziek van geweest!Vooral toen ik er 2 binnen 4 dagen verloor.Had het maar 1 jaar volgehouden.Had eerst een westie geadopteerd,en ja hoor,weer 2 yorkies erbij.Dennis en Lovely.Het zijn zulke kleine frummeltjes,waarmee je lekker mee kan knuffelen.Maar ze kunnen je ook goed in de maling nemen hoor.En dat is nou zo leuk aan ze!
Knuffels van,Mitchie,Dennis,Lovely!
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): yorkie