Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Acupunctuur
Moderator: moderatorteam
- Sam
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Acupunctuur
Hi Allemaal,
Als je zo met je beestje aan het wandelen bent kom je nogal eens andere hondeneigenaren tegen en daar praat je dan mee.... Sam, Grote Zwitser, heeft last van zijn rechterschouder (zie kopje gescheurde schouderpees) en de afgelopen dagen hebben wij meerdere malen reacties gekregen van mensen die ons adviseerden om naar een acupuncturist te gaan. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben ? Onze orthopeed was er niet zo van gecharmeerd maar zei "dat wij de eigenaar zijn en als we dat willen dan moeten we dat maar lekker doen"
Hopelijk is er hier iemand die mij er meer over kan vertellen...?
Als je zo met je beestje aan het wandelen bent kom je nogal eens andere hondeneigenaren tegen en daar praat je dan mee.... Sam, Grote Zwitser, heeft last van zijn rechterschouder (zie kopje gescheurde schouderpees) en de afgelopen dagen hebben wij meerdere malen reacties gekregen van mensen die ons adviseerden om naar een acupuncturist te gaan. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben ? Onze orthopeed was er niet zo van gecharmeerd maar zei "dat wij de eigenaar zijn en als we dat willen dan moeten we dat maar lekker doen"
Hopelijk is er hier iemand die mij er meer over kan vertellen...?
De leukste hond van nederland: http://www.tenpas.net 
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Yep Fangio is behandeld voor een schouderblessure (spieren) en dat heeft toendertijd prima geholpen, de orthopeed die hem behandelde vond het overigens een heel goed idee

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Contacteer:
Ja, hier ook goede resultaten met Charly. Weliswaar niet op het gebied van heupen/spieren/botten etc maar voor een slikprobleem. Nou ja, da's een heel verhaal om uit te leggen maar komt het op neer dat het probleem nog niet verholpen is (maar het speelt ook al vier jaar en dan heeft het meer tijd nodig) maar dat het dramatisch verminderd is. Ik zou het zeker proberen!
- H&NN
- Actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Re: Acupunctuur
Ook een lekker antwoord dan van die orthopeed. Een van de Beagles van mijn tante had ook last van zijn rug. Door de accpunctuur is hij verschrikkelijk opgeknapt. Ik denk dat het het proberen waard is. Succes. Laat jij weten hoe het verder gaat met Sam?Sam schreef: Onze orthopeed was er niet zo van gecharmeerd maar zei "dat wij de eigenaar zijn en als we dat willen dan moeten we dat maar lekker doen"
Groetjes! Maud
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
Onze Lana heeft ook een periode acupunctuur gehad, in verband met de zware arthrose die ze in haar ellebogen heeft. Bij haar had de acupunctuur wel effect, maar helaas telkens maar voor een korte periode. Dat hebben we niet uit kunnen bouwen, dus bij Lana heeft de acupunctuur niet het gewenste effect gehad.
Daarna zijn we met haar naar Dorith Aaron geweest en nu heeft ze regelmatig fysiotherapie en daar doet ze het wel heel erg goed op.
Onze Lana heeft ook een periode acupunctuur gehad, in verband met de zware arthrose die ze in haar ellebogen heeft. Bij haar had de acupunctuur wel effect, maar helaas telkens maar voor een korte periode. Dat hebben we niet uit kunnen bouwen, dus bij Lana heeft de acupunctuur niet het gewenste effect gehad.
Daarna zijn we met haar naar Dorith Aaron geweest en nu heeft ze regelmatig fysiotherapie en daar doet ze het wel heel erg goed op.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Sam
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hi,
Allen heel erg bedankt voor jullie reacties! Extra vraagje nog, zijn er ook nog adressen bekend ? Heb zelf al wel wat ge-googled maar ga toch liever naar iemand waarvan ik weet dat die al goede resultaten heeft geboekt....
Alvast bedankt!
Allen heel erg bedankt voor jullie reacties! Extra vraagje nog, zijn er ook nog adressen bekend ? Heb zelf al wel wat ge-googled maar ga toch liever naar iemand waarvan ik weet dat die al goede resultaten heeft geboekt....
Alvast bedankt!
De leukste hond van nederland: http://www.tenpas.net 
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik ben bij Rodinde Hogenraad geweest;
http://www.paardenkliniekvinkega.nl/
Staat paardenkliniek, ze behandeld ook honden en ze is komt op een aantal lokaties in het land (wekelijks)
http://www.paardenkliniekvinkega.nl/
Staat paardenkliniek, ze behandeld ook honden en ze is komt op een aantal lokaties in het land (wekelijks)

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
In Deventer in de dierenkliniek zit een amerikaanse dierenarts die daar als acupuncturist werkt. (Linda Boggie) Zij is erg goed en weet er heel veel van. Daarnaast ondersteunt zij haar behandelingen met chinese kruidenmixen en -pillen.
In Deventer in de dierenkliniek zit een amerikaanse dierenarts die daar als acupuncturist werkt. (Linda Boggie) Zij is erg goed en weet er heel veel van. Daarnaast ondersteunt zij haar behandelingen met chinese kruidenmixen en -pillen.
Groetjes, Karen
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Contacteer: