Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zullen het de laatste dagen voor Tyson zijn?? info vraag!
Moderator: moderatorteam
-
Bubba&Dana
- geregistreerd lid
wat een vervelend verhaal vindt het rot voor jullie en leef dan ook mee
mensen die geen dieren hebben en nooit een dier hebben gehad kunnen nie tinzien dat je je huisdier beschouwt als een gezinslid
en dan heb ik het over dat je je huisdier beschouwt als je eigen kind geniet van je hond zolang het nog kan en zoals er gezegt wordt jullie zelf kunnen jullie hond het best zolang jullie hond maar geen pijn hoeft te lijden ik wens jullie veel sterkte toe
mensen die geen dieren hebben en nooit een dier hebben gehad kunnen nie tinzien dat je je huisdier beschouwt als een gezinslid
en dan heb ik het over dat je je huisdier beschouwt als je eigen kind geniet van je hond zolang het nog kan en zoals er gezegt wordt jullie zelf kunnen jullie hond het best zolang jullie hond maar geen pijn hoeft te lijden ik wens jullie veel sterkte toe
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Marga
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cairn terrier
- Aantal honden: 1
ah gossie wat vind ik dit erg .ik lees hier best wel veel maar reageer niet zo vaak ,maar dit greep mij zo aan.
K vind het zo erg ,hoop dat je jullie jongetje nog een poosje bij je kan houden.
Als het zijn tijd is dan weten jullie dat als eerste in je hart.
Ik wens jullie echt alle sterkte en geeg een heel dikke knuffel van mij aan je maatje
Blijf jullie volgen hoor en heel veel mensen met mij.
K vind het zo erg ,hoop dat je jullie jongetje nog een poosje bij je kan houden.
Ik wens jullie echt alle sterkte en geeg een heel dikke knuffel van mij aan je maatje
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
- Tyson
- geregistreerd lid
Marga schreef:ah gossie wat vind ik dit erg .ik lees hier best wel veel maar reageer niet zo vaak ,maar dit greep mij zo aan.
Ik wens jullie echt alle sterkte en geeg een heel dikke knuffel van mij aan je maatje![]()
Lief dat je toch een reactie geeft!!!
Het is zo moeilijk maar vanochtend gaat het weer een stukje beter.. meneer was erg enthousiast toen we beneden kwamen..
Hij luisterd voor geen meter meer joh... zo lachen.. mijn vriend heeft zelf les gegeven en Ty luisterde echt SUPEr.. (natuurlijk af en toe zijn streken) nu treden we niet meer hard op en huppaaaaaa...
Ach.. kan ons het schelen, maar zo zie je geef je een vinger dan nemen ze je tenen en handen erbij!! wahahah SAndra
<marquee> Toedels Sandra & een lebber van Tyson </marquee>