Van de 8 mensen 3 geslaagd...niet zoveel dus.
Chello en ik hadden 85 punten, op het plaats sturen was ik al mn punten kwijt dat kan hij nog niet van zo'n grote afstand, helaas.
Apporteren was ik 4 punten kwijt, hij gaf het blok niet netjes aan.
En ik was zo trots op hem. Staan heeft hij echt moeten leren, en hij deed het op zich wel maar ik moest altijd wel wat extra commando's geven vooral 'blijf!' anders liep hij al snel een paar passen vooruit.
Nu was het 'Chello STAAN!' en meneer ging keurig staan, de keurmeester kwam naar hem toe, ging voor hem zitten, beide armen om hem heen om hem te betasten overal en nog steeds had Chello geen stap verzet....keurmeester liep weer weg, ik weer naar hem toe en toen mocht hij zitten. IK was zoooo trots....geen stap gezet, mn knappe vent.
Ohja onder het betasten kreeg de keurmeester nog een paar lekkere lebbers over zn gezicht hahahahaha.

Hoezo, enge hedders!!!' haha
We zijn vooral veel punten kwijt geraakt op traagheid. Chello verveelt zich snel, en heeft eigenlijk contineu aansporing nodig. Anders zwakt hij af en gaat alles tergend langzaam dus daar moeten we aan gaan werken.
Maar ik ben blij!!!!! totaal niet verwacht en ik wilde eigenlijk niet meedoen omdat ik het niet zag zitten......en dan toch slagen!