Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tobben

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Tobben

Ongelezen bericht door Reini »

Ik loop al een week met Vegas te tobben. Vanaf vorige week woensdag avond kreeg hij diarree (echte spuitdiarree), zaterdag had hij het nog steeds en heb ik de DA gebeld. Die adviseerde kip en rijst te geven (met kooknat en geraspte appel).

Zondag vertrouwde ik het niet en ben ik naar de DA geweest. Pillen meegekregen om zijn ontlasting te verdikken en poeder tegen uitdroging. (diagnose: onbekend, waarschijnlijk iets verkeerds binnen gekregen)

Dinsdag had hij normale poep dus ik ben woensdag begonnen met kip en rijst te vermengen met zijn eigen voer (carnibest). Woensdag avond weer diarree. Donderdag weer diarree dus alleen weer kip en rijst gegeven.

Vandaag nog steeds diarree (wel iets dikker) dus net de DA gebeld en daar ga ik over een half uur heen.

Zo tobben we nu al een week. Het moet wel beter gaan want ik ben bang dat hij erge tekorten oploopt door enkel kip en rijst te geven. Morgen krijgt hij dat al een week. Volgens de DA doet zijn dunne (of was het dikke :denken: ) darm het niet goed. Dat kan komen doordat hij iets verkeerds binnen heeft gekregen of mogelijk een andere oorzaak.

Vegas is verder wel opgewekt al was hij het weekend wel wat lusteloos. Ik hoop dat hij snel beter is!
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik heb mijn afspraak net gemist omdat ik mijn sleutels niet kon vinden. Om kwart over drie kan ik terecht.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

happy heeft haar eerste 2 jaar bijna op rijst, kipfilet, worteltjes geleefd en soms gekookte koolvis in de plaats van kip
ze had geen te korten hoor dus erg slecht is het niet alleen licht verteerbaar
succes bij de DA
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”