Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Top 5 vreselijkste hondenrassen.
Moderator: moderatorteam
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
Lil schreef:Niet in deze volgorde, maar daar komen ze dan:
1. stafford en andere mollossers
2. huskey
3. windhonden
4. labradors en andere retrievers
5. beagels en andere aanverwante zelfstandige jagers.
tja, blijft niet veel over, maar ik houd van herders, schapendrijvers en ook voor bepaalde terriers krijg ik een zwak.
Een stafford is geen molosser dommie!!!
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
-
Rob*
- Zeer actief
mercedes2803 schreef:Stinkt een Sharpei dan?Presa Pais bajos schreef:Mijn toppie 5...
Met op STIP:
1. Jack Russel en andere stuiter terriers
2. Border Collie en andere stuiter herders
3. De Zwiffer brigade en andere schoonmaak artikelen
4. Spanielen en andere hangoor wezens
5. Sharpei en andere stinkers
Onthou die vraag volgende keer als Rimpeltje een puffie laat vlak onder je giegel
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Rimpel laat bijna nooit scheetjes!Angel-eyes schreef:mercedes2803 schreef:Stinkt een Sharpei dan?Presa Pais bajos schreef:Mijn toppie 5...
Met op STIP:
Onthou die vraag volgende keer als Rimpeltje een puffie laat vlak onder je giegel![]()
![]()
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
mercedes2803 schreef:Stinkt een Sharpei dan?Presa Pais bajos schreef:Mijn toppie 5...
Met op STIP:
De meeste die ik tegenkom hebben of te wel dermatitis, ottitis, seborae of andere viezige huid aandoeningen. Dus ja, ik vind ze stinken. Moet zeggen dat de Brush coat versie kwa huid een stuk gezonder is...
-
regina
-
Agnetha
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
Jack RusselLs die stuiteren??? die van mij echt niet! ik wil absoluut niet van die stuiter jack russelLs!!Presa Pais bajos schreef:Mijn toppie 5...
Met op STIP:
de stamboomloze zijn meestal van die hyperactieve russells waar geen rust in zit, maar ik heb stamboom jack russells en die zijn echt helemaal niet druk, alleen m'n oudste jack heeft geen stamboom maar die ik GELUKKIG niet hyperactief!
- DoberLuca
- Actief
Nou, dan ik ook maar even:
1. Jack Russel (met stip op 1, vond ze vroeger helemaal geweldig, nu echt niet meer.....)
2. Franse of Engelse Bulldog (wat een lelijke honden, kunnen niet eens normaal lopen en ademen door de neus, want dan grommen ze soort van)
3. Bouvier
4. Poedel achtige honden
5. Rotweiler
1. Jack Russel (met stip op 1, vond ze vroeger helemaal geweldig, nu echt niet meer.....)
2. Franse of Engelse Bulldog (wat een lelijke honden, kunnen niet eens normaal lopen en ademen door de neus, want dan grommen ze soort van)
3. Bouvier
4. Poedel achtige honden
5. Rotweiler

- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, ik had het niet zo voor de doberman.
Vroeger, toen mijn shi tsu nog leefde, woonde er 2 huizen verder een familie macho's.
Als ik ging wandelen, gingen ze steeds 1 m achter me aan, en de dober ging als een gek tekeer.
Stom dat je je zo moet profileren dmv je hond.
Vroeger, toen mijn shi tsu nog leefde, woonde er 2 huizen verder een familie macho's.
Als ik ging wandelen, gingen ze steeds 1 m achter me aan, en de dober ging als een gek tekeer.
Stom dat je je zo moet profileren dmv je hond.
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
-
Wooki
- Actief
Hoi,
wat ik niet direct als geschikte hond zie voor ons, en hiermee wil ik echt niemand het hoofd stoten, zijn de volgende hondenrassen:
1. alle kleine hondjes
2. Jack Russel (aaahhhhhh....)
3. pitbull
4. jachthonden (heb een cocker spaniel gehad pff...)
5.honden met overmatig vel
Geef mij maar een rotty (ik kijk er zooo naar uit!!!
)
groetjes
wat ik niet direct als geschikte hond zie voor ons, en hiermee wil ik echt niemand het hoofd stoten, zijn de volgende hondenrassen:
1. alle kleine hondjes
2. Jack Russel (aaahhhhhh....)
3. pitbull
4. jachthonden (heb een cocker spaniel gehad pff...)
5.honden met overmatig vel
Geef mij maar een rotty (ik kijk er zooo naar uit!!!
groetjes
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
bianca83
- Zeer actief
Erg he. Quasar ook, heeft al aardig wat likmoorden op z'n naam staancloris schreef:Yep, levensgevaarlijkAngel-eyes schreef:bianca83 schreef:~Marijke~ schreef:1 Mastino
2 Chinese/Mexicaanse Naakthond
3 Dogo Argentino
4 Clumber Spaniel
5 Dandie Dinmont Terrier![]()
![]()
Wat is er nou mis met een Argentijntje
Ze zijn gevaarlijk en bijten mensen en eten kleine kindjes op, kleine hondjes slikken ze ook ineens weg![]()

- Pieta
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nou jaaaa... niets beter dan een lekkere kruising en een fijn tweede kanshondjebram en thijs schreef:Kruisingen
Asielhonden
Herplaatsers
Buitenlandse herplaatsers
Gekruiste buitenlandse herplaatsers uit een asiel.
-
Jut&Jul
- Vaste gebruiker
Die van mij kan het gelukkig nog af met een mobiel zuurstoftankje op zn rug. Ben al wel op zoek naar een geschikt 2e hands kruiwagentje, kunnen we ook eens wat langer het bos inladybird schreef:Ja, als ik ga wandelen met mijn franse heb ik altijd een kruiwagen voor ze bij me.DoberLuca schreef: 2. Franse of Engelse Bulldog (wat een lelijke honden, kunnen niet eens normaal lopen en ademen door de neus, want dan grommen ze soort van)![]()
![]()
Kunnen ze daar op de heen en terugweg in
![]()

-
boxersien
Dat bedoel ik!! Boris is ook een asielhond, heb je dus daarom gelijk een hekel aan hemPieta schreef:Nou jaaaa... niets beter dan een lekkere kruising en een fijn tweede kanshondjebram en thijs schreef:Kruisingen
Asielhonden
Herplaatsers
Gekruiste buitenlandse herplaatsers uit een asiel.... Er zitten zo ontzettend veel prachtige (bastaard)honden zonder huis dat je er niet goed van wordt
.
Mijn top 5 is:
labradors
rottweilers (sorry, maar vind ze wel geweldig mooi)
werkhonden die behoren te werken, maar die niets mogen van hun bazen en dus hyper actief zijn tegenover andere honden, mensen, auto's enz.
- Dog-out
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr - Aantal honden: 2
- Pieta
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ja ik voelde me een beetje aangesproken aangezien ik twe kruisingen heb waarvan 1 uit het asiel en 1 zwerver uit het asiel uit spanje en hiervoor had ik een kruising herplaatser in Nederland die van oorsprong uit Turkije kwam. Toen ik geboren werd hadden we ook 1 zwerver en een asielhond. Ik pas met mijn hondjes dus in alle plaatjesboxersien schreef:Dat bedoel ik!! Boris is ook een asielhond, heb je dus daarom gelijk een hekel aan hemPieta schreef:Nou jaaaa... niets beter dan een lekkere kruising en een fijn tweede kanshondjebram en thijs schreef:Kruisingen
Asielhonden
Herplaatsers
Gekruiste buitenlandse herplaatsers uit een asiel.... Er zitten zo ontzettend veel prachtige (bastaard)honden zonder huis dat je er niet goed van wordt
.
![]()
![]()
Mijn top 5 is:
labradors
rottweilers (sorry, maar vind ze wel geweldig mooi)
werkhonden die behoren te werken, maar die niets mogen van hun bazen en dus hyper actief zijn tegenover andere honden, mensen, auto's enz.
Beetje jammer dat iedereen z'n pup bij een fokker weg haalt terwijl er een enorm overschot aan dieren is en alle asiels uitpuilen... terwijl er daar dus ook ontzettend fantastische dieren zitten en als je daar dus iets op tegen hebt, moet je ernstig aan je moreel gaan twijfelen vind ik (dus niet als je ervoor kiest een pup van een fokker te nemen maar als je iets tegen tweede-kanshondjes hebt). Maar goed, ik ga er vanuit dat het cynisch bedoeld was.
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Dog-out
- Actief
Plaatjeshonden, zo noemen wij honden die alleen maar zijn aangeschaft om het 'plaatje' compleet te maken. Huisje, boompje, kindje en dan moet er ook maar een hond komen omdat dat zo leuk staat voor de buitenwereld. Zijn van die honden die dan alleen maar op de plaats af moeten, bek houden en mooi moeten zijn. Worden 3x per dag 5 minuten uitgelaten en verder niets. Meeste plaatjeshonden die ik ken zijn (sorry) Golden Retrievers, Labradors of andere ´ideale gezinshonden´.
-
Diana
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Doggen
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Diana schreef:Mijn top 5
1: onopgevoede swiffers
2: onopgevoede swiffers
3: onopgevoede swiffers
4: onopgevoede swiffers
5: andere kleine niet opgevoede hondjes!
er zijn ook genoeg niet opgevoede grote honden die minstens zo irri zijn
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Dog-out
- Actief
Mee eens! Maar ik denk wel dat mensen die voor een grote hond kiezen vaak net ietsjes (niet veel hoor) meer nadenken over de opvoeding. Een grote, niet-opgevoede hond is vaak een echte ramp in- en buitenshuis. Problemen met een klein niet-opgevoed hondje wordt maar al te vaak weggewimpeld omdat ie verder zo 'schattig' is. Nou, ik vind er niets schattigs aan als ik met zo'n ratje aan m'n broekspijp loop. Het enige verschil is dat je met zo'n rat aan je been gewoon kunt doorlopen terwijl als een van mijn doggen bij wijze van spreken bij iemand aan z'n broekspijp hangt, ze direct als killerdogs worden aangezien. Het valt ook gewoon wat minder op als er 2,5 kilo hond aan je lijntje loopt te trekken in plaats van 80 kilo. 
- DoberLuca
- Actief
- Tineke en Chicca
- Actief
- Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.
En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij - Locatie: Boskoop
- DoberLuca
- Actief
- Tineke en Chicca
- Actief
- Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.
En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij - Locatie: Boskoop
Ik heb er een beetje schrik voor. Vooral de dobermann. Ik liep een keertje met Chicca toen ze 4 maanden was de dierenwinkel binnen en daar stond een dobermann en er was niets aan de hand en toen we er voorbij waren viel die dobermann uit het niets Chicca aan.DoberLuca schreef:2. boxer
3. herders
4. dobermann
5. rotweiller
Dit zijn toch lieve schattige hondjes??? Als ze goed opgevoed zijn, zijn ze echt lief en schattig hoor!! En ze hebben nog humor ook
Volgens de eigenares van de winkel gebeurde dit weleens eerder.
Als jij een lieve dobermann hebt geloof ik je gelijk.
[url=http://www.TickerFactory.com/]

- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ow, dat zat dus in dat rugzakje wat Joey op zijn rug had.Jut&Jul schreef:Die van mij kan het gelukkig nog af met een mobiel zuurstoftankje op zn rug. Ben al wel op zoek naar een geschikt 2e hands kruiwagentje, kunnen we ook eens wat langer het bos inladybird schreef:Ja, als ik ga wandelen met mijn franse heb ik altijd een kruiwagen voor ze bij me.DoberLuca schreef: 2. Franse of Engelse Bulldog (wat een lelijke honden, kunnen niet eens normaal lopen en ademen door de neus, want dan grommen ze soort van)![]()
![]()
Kunnen ze daar op de heen en terugweg in
![]()