Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eindelijk
Moderator: moderatorteam
eindelijk
Totaal onverwachts mag ik meedoen met het VZH examen, a.s. zondag op onze club.
Mn trainer en ikzelf vonden 1,5 maand geleden dat ik er nog niet klaar voor was, er ging nog teveel fout zoals de zit en af oefening.
2 weken geleden werden er proefexamens gelopen en per ongeluk riepen ze mij ook op (trainster was er die dag niet) , ze dachten dat ik namelijk mee zou doen. Nou ach loop maar gewoon en het ging verbazingwekkend goed, zelfs het losse gedeelte wat ik nog niet getraind heb ging als een plaatje....
Dus ja dan ben ik gek als ik niet mee zou doen. Ook afgelopen week tijdens het 2e proefexamen ging het weer super, dus ik zie het wel zitten.
Eigenlijk zat het examen vol maar heel sportief heeft een clubgenoot zich teruggetrokken met zijn hond omdat hij toch alleen maar een deelcertificaat deed, hij doet een week later ergensanders zijn examen.
Maar goed, nu begin ik toch wel aardig zenuwachtig te worden hoor.
Mn trainer en ikzelf vonden 1,5 maand geleden dat ik er nog niet klaar voor was, er ging nog teveel fout zoals de zit en af oefening.
2 weken geleden werden er proefexamens gelopen en per ongeluk riepen ze mij ook op (trainster was er die dag niet) , ze dachten dat ik namelijk mee zou doen. Nou ach loop maar gewoon en het ging verbazingwekkend goed, zelfs het losse gedeelte wat ik nog niet getraind heb ging als een plaatje....
Dus ja dan ben ik gek als ik niet mee zou doen. Ook afgelopen week tijdens het 2e proefexamen ging het weer super, dus ik zie het wel zitten.
Eigenlijk zat het examen vol maar heel sportief heeft een clubgenoot zich teruggetrokken met zijn hond omdat hij toch alleen maar een deelcertificaat deed, hij doet een week later ergensanders zijn examen.
Maar goed, nu begin ik toch wel aardig zenuwachtig te worden hoor.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- Zeer actief
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- diana25
- Zeer actief
Nou ik schaam me diep maar helaas hebben Hera en ik het niet gehaald.
Laat ik het zo zeggen; Hera heeft enorm veel lol gehad op het veld.
Het volgen ging uitmuntend, temeramentvol e.d.
De paswisselingen; looppas, langzame pas en geowne pas gingen op zich ook goed alleen hapte ze een aantal keer in de looppas in mn jas.
Nou de zit oefening, ging in eerste instantie super maar mevrouw besloot te gaan liggen....
De Af oefening ging ze in eerste instantie zitten en voordat ik me op 30 pas omgedraaid had kwam ze naar me toe rennen, dat doet ze normaal echt nooit...
Nou en het afleggen met afleiding was 'zit', af, zit,af, zit, af , zit ,af ......
Dus ja veel kon hij er ook niet meer van maken.....een 30 schamele puntjes....
Ik was ook zo ontzettend zenuwachtig....niet normaal meer en daar heeft mevrouw dankbaar gebruik van gemaakt zullen we maar zeggen.
Volgende keer beter!
Laat ik het zo zeggen; Hera heeft enorm veel lol gehad op het veld.

Het volgen ging uitmuntend, temeramentvol e.d.
De paswisselingen; looppas, langzame pas en geowne pas gingen op zich ook goed alleen hapte ze een aantal keer in de looppas in mn jas.
Nou de zit oefening, ging in eerste instantie super maar mevrouw besloot te gaan liggen....
De Af oefening ging ze in eerste instantie zitten en voordat ik me op 30 pas omgedraaid had kwam ze naar me toe rennen, dat doet ze normaal echt nooit...

Nou en het afleggen met afleiding was 'zit', af, zit,af, zit, af , zit ,af ......

Dus ja veel kon hij er ook niet meer van maken.....een 30 schamele puntjes....
Ik was ook zo ontzettend zenuwachtig....niet normaal meer en daar heeft mevrouw dankbaar gebruik van gemaakt zullen we maar zeggen.
Volgende keer beter!
- beppie
- Zeer actief
- diana25
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Shita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelaar
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dat verhaal komt me bekend voor, zo deed Shita dus ook op het VZH examen...
32 puntjes, helaas... Maar inderdaad, de zenuwen speelden een erg grote rol in mijn geval, dat zal bij jou niet veel anders zijn geweest denk ik.
Volgende keer beter.

Volgende keer beter.

Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

+ LINK du Clos d'Alsan

+ LINK du Clos d'Alsan
Ik had 33 punten zag ik gisteren nog in de kantine ipv 30....haha scheelt toch weer 3 punten.Shita schreef:Dat verhaal komt me bekend voor, zo deed Shita dus ook op het VZH examen...32 puntjes, helaas... Maar inderdaad, de zenuwen speelden een erg grote rol in mijn geval, dat zal bij jou niet veel anders zijn geweest denk ik.
Volgende keer beter.
Ik denk dat Hera gewoon totaal niet snapte waarom ik me zo druk maakte. Daar is ze nogal gevoelig voor, hoe ik me voel....
Wat ik gisteren hoorde van mn clubleden was dat het leek alsof ze het allemaal niet begreep, daar wat onzeker van werd en door die onzekerheid bij me wilde zijn....vandaar w.s. het naar me toe komen rennen bij de af oefening....