Ik vond het wel leuk bedankt.
Moderator: moderatorteam
Ga jij nou stoer lopen dreigen? dat je gaat hacken en heel verveldend kan gaan worden? "bibber" daar hebben we trouwens wel ervaring mee hoor, maar bedankt voor de waaschuwingBaris schreef:Ik ben niet vervelend, maar ik kan ook vervelend worden als je wil.cloris schreef:Als je nou heel vervelend gaat worden kom je daar vanzelf achterBaris schreef:Oh ja en wie is wij?cloris schreef: Ehhh jij bepaalt niet wie er in de hoek gaat zitten dat bepalen wij
En het heeft geen admin nodig om een forum over te nemen kan ook door andere middelen.
Zoiets zeg ik niet. Probeer je nu voor mij te praten?cloris schreef:Ga jij nou stoer lopen dreigen? dat je gaat hacken en heel verveldend kan gaan worden? "bibber" daar hebben we trouwens wel ervaring mee hoor, maar bedankt voor de waaschuwingBaris schreef:Ik ben niet vervelend, maar ik kan ook vervelend worden als je wil.cloris schreef:Als je nou heel vervelend gaat worden kom je daar vanzelf achterBaris schreef: Oh ja en wie is wij?
En het heeft geen admin nodig om een forum over te nemen kan ook door andere middelen.
Bezoek deze site geen zin om alles overnieuw te schrijven.Jokie schreef:dat haalde ik ook uit de 1-3 pagina's
Baris schreef: Zoiets zeg ik niet. Probeer je nu voor mij te praten?
Jij moet niet zo stoer doen met je admin powers en mij bedreigen.
Ik doe hier nix verkeerds. We zitten hier te discussieren.
En als je de discussie niet goed genoeg vind of niet mag dan sluit je hem maar als een admin. je hoeft niet zo kinderachtig te doen, want ik kan ook kinderachtig doen.
maar ik kan ook vervelend worden als je wil.
je hoeft niet zo kinderachtig te doen, want ik kan ook kinderachtig doen
En ik herhaal wat jij zegt dus vallen we niet in herhaling?cloris schreef:Baris schreef: Zoiets zeg ik niet. Probeer je nu voor mij te praten?
Jij moet niet zo stoer doen met je admin powers en mij bedreigen.
Ik doe hier nix verkeerds. We zitten hier te discussieren.
En als je de discussie niet goed genoeg vind of niet mag dan sluit je hem maar als een admin. je hoeft niet zo kinderachtig te doen, want ik kan ook kinderachtig doen.daar ga je weer... wie doet hier nou stoer? ik herhaal alleen wat jij schrijft hoor...enne bedreigen?
![]()
maar ik kan ook vervelend worden als je wil.
En het heeft geen admin nodig om een forum over te nemen kan ook door andere middelen.je hoeft niet zo kinderachtig te doen, want ik kan ook kinderachtig doen![]()
En de discussie is prima genoeg voor mij
Even alle gekheid op een stokje: je weet wel dat dit ras onder rasgroep 1 valt he? Dus de herdershonden en veedrijvers.
Even voor de duidelijkheid: Anatolische Herdershond valt onder FCI Groep 2: Pinschers, Schnauzers, Molossers en Zwitserse Sennenhonden, Sectie 2.2 Molossers, Bergtype.Anatolische herder ja, maar niet kangal, want die word niet eens erkend
Nee, dat is niet waar.Baris schreef:Als dat zo is dan word een kangal als een anatolische herder hond ingeschreven en das verkeerd zo schadig je alleen het rasMol schreef:dat kan ook niet anders de FCI stamboom wordt pas uitgegeven waneer de hond in europa ariveerd en jij als eigenaar hem isnchrijft bij de RVB.Baris schreef: Het is zeker waard dat ze in Amerika kangals ook fokken, maar dan ook echt kangals en niet anatolian sheperds. Dus de kangals die ze daar fokken hebben geen FCI STAMBOOM. Hooguit een turkse stamboom.
mol
De Ierse wolfshond en Duitse dog zijn de grootste,de hoogste hond die op dit moment leeft is een duitse dog met een schoft van 108cm.http://www.theunion.com/article/2005040 ... /104080099Ik heb er idd weleens over gelezen dat kangals met name in de US gekruist worden met goldens om ze wat makkelijker in omgang te maken.Baris schreef:[
Oh als je het zo goed weet wie is ener grootstde na bernard dan?
Volgens mij is dat echt de kangal met schofhoogte van 90 cm
Ja ik, althans mijn zusBaris schreef:Iemand ervaring met deze honden?