Ik kan me herinneren dat hij gister een paar stukjes sla van mijn bord heeft gepikt, en daar zat sla dressing op. Ik denk zelf dat hij het daar van heeft, maar je weet maar nooit. Moet ik nu alsnog de dierenarts bellen? Meestal kijk ik het even aan en krijgt hij een dag niet te eten. Tuurlijk ga ik wel naar de dierenarts als hij door blijft gaan met spugen, maar omdat hij nu net een uurtje rustig is, twijfel ik. Als ik ga krijgt hij meteen een partij spuiten in zijn lichaam. (Onze dierenarts geeft nogal graag spuitjes)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Diarree en spugen.
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Diarree en spugen.
Onze hond heeft begon vannacht rond 04.00 te spugen, hij spuugde zijn eten uit. Hij had rond 11 uur die vorige avond eten gehad. Hij heeft de rest van de nacht wel 6 of 7 keer gespuugd, tot nu toe. Eerst kwam al zijn eten eruit, daarna werdt het gal (geel toch?) Hij heeft een uurtje geleden voor het laatst gespuugd en diarree gehad. Hij heeft geen koorts, is wel wat suffig, maar dat kan me voorstellen met die diarree en dat spugen. Hij drinkt wel. Momenteel ligt hij rustig te slapen, hij heeft verder de hele nacht met zijn hoofd omhoog voor zich uit lopen staren, en ik erbij, want je maakt je toch zorgen.
Ik kan me herinneren dat hij gister een paar stukjes sla van mijn bord heeft gepikt, en daar zat sla dressing op. Ik denk zelf dat hij het daar van heeft, maar je weet maar nooit. Moet ik nu alsnog de dierenarts bellen? Meestal kijk ik het even aan en krijgt hij een dag niet te eten. Tuurlijk ga ik wel naar de dierenarts als hij door blijft gaan met spugen, maar omdat hij nu net een uurtje rustig is, twijfel ik. Als ik ga krijgt hij meteen een partij spuiten in zijn lichaam. (Onze dierenarts geeft nogal graag spuitjes)
- starfleet
- Erelid
Re: Diarree en spugen.
Als hij verder niet erg ziek aandoet en geen koorts heeft, wel blijft drinken, zou ik even aankijken nu hij weer rustig is.joline schreef:Tuurlijk ga ik wel naar de dierenarts als hij door blijft gaan met spugen, maar omdat hij nu net een uurtje rustig is, twijfel ik. Als ik ga krijgt hij meteen een partij spuiten in zijn lichaam. (Onze dierenarts geeft nogal graag spuitjes)
Anne
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
joline
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
joline
- Zeer actief
-
joline
- Zeer actief
Ik heb toch maar even de dierenarts gebeld, hij zei dat ik het vanmiddag nog even moest aankijken, omdat hij toch wilt drinken en geen koorts heeft, mocht hij vanavond rond 19 uur nog spugen en diarree hebben, ga ik toch even langs de dierenarts, ik heb geen zin om in het weekend met een zieke hond te zitten, want dan heb ik mijn eigen dierenarts niet. De dierenarts zei dat ik hem een paar stukjes witbrood mocht geven, en dat eet hij wel.
-
bianca83
- Zeer actief
-
joline
- Zeer actief
Hij voelt zich al beter, hij heeft gister nog 1 keer gespuugd en diarree gehad (spuitdiarree
) nadat ik de dierenarts heb gebeld. Vannacht heeft hij gewoon rustig geslapen, en vanmorgen heeft hij zijn gewone eten weer gehad, tot nu toe ligt hij lekker rustig en blijft zijn eten binnen, ik hoop dat het zo blijft
Is het zo dat als mijn honden op plekken komen waar veel andere honden lopen dat ze meer kans hebben om ziek te worden? Ja toch?
Is het zo dat als mijn honden op plekken komen waar veel andere honden lopen dat ze meer kans hebben om ziek te worden? Ja toch?
-
zwijntje
- Actief