Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
chrico schreef:Lees dan je eigen tekst maar eens rustig door.
Nee ik weet wat beters. Stel je niet zo negatief op.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
En kan je me uitleggen wat daar niet normaal aan is.
Kun jij me dan uitleggen waar je uit opmaakt dat er weer pittbulls worden gediscrimineerd in dit topic!?
Nou laten we denken misschien, omdat een gemiddelde honden eigenaar denkt dat een pitbull gevaarlijk is? En we op een honden forum zitten?
Misschien zijn hier dan wel ineens wetende mensen, maar dat weet ik dus niet en stel ik een vraag.
Dus het lijkt me compleet logisch en niks kinderachtigs aan om een vraag te stellen als?
"Weer pitbulls discrimineren?"
En het is belachelijk wat voor reactie ik dan terug krijg.
Waarom ga je er vanuit dat mensen hier discrimineren, terwijl je nu zelf toegeeft dat je dat eigenlijk niet eens weet? Nogal vooroordelend, vind je niet?
Waarom denk je dat de gemiddelde honden eigenaar een Pittbull eng vindt?
Baris schreef:Hoe weet jij nou wat die duiveltje voor mij betekend?
Inderdaad: dat weet ik dus niet. En zo weet jij niet wat het duiveltje voor anderen betekent en zo kunnen dingen dus helemaal anders overkomen dan bedoeld op zo'n forum.
Kun jij me dan uitleggen waar je uit opmaakt dat er weer pittbulls worden gediscrimineerd in dit topic!?
Nou laten we denken misschien, omdat een gemiddelde honden eigenaar denkt dat een pitbull gevaarlijk is? En we op een honden forum zitten?
Misschien zijn hier dan wel ineens wetende mensen, maar dat weet ik dus niet en stel ik een vraag.
Dus het lijkt me compleet logisch en niks kinderachtigs aan om een vraag te stellen als?
Waarom ga je er vanuit dat mensen hier dicrimineren, terwijl je nu zelf toegeeft dat je dat eigenlijk niet eens weet? Nogal vooroordelend, vind je niet?
Waarom denk je dat de gemiddelde honden eigenaar een Pittbull eng vindt?
De gemiddelde hondeneigenaar zit ook niet op hondenforums en doet gemiddeld ook niet de moeite om hun hond deftig op te voeden.
De gemiddelde hondeneigenaar zit ook niet op hondenforums en doet gemiddeld ook niet de moeite om hun hond deftig op te voeden.
Scooby schreef: Het wordt per minuut lachwekkender in deze discussie!
Discussie? jij hebt de andere topics van Baris nog niet gelezen zeker
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Dus jij vind dat ik me negatief opstel?
Dan ligt het in dit geval toch aan jou want ik ben redelijk mild in mijn antwoorden naar jou toe gezien je leeftijd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Scooby schreef: Het wordt per minuut lachwekkender in deze discussie!
Discussie? jij hebt de andere topics van Baris nog niet gelezen zeker
Nee, dat klopt. Zijn die nog grappiger?
Moah hetzelfde en dan voornamelijk zijn reacties
En heel veel mensen mogen pitbulls niet dus doe nou maar niet als of ze geliefd zijn en hoe moet ik weten dat iedereen hier ze mag? En trouwens ik geloof er nix van dat iedereen ze hier mag.
Is een algemeen honden forum.
Dusssssss [/quote]
Ik heb een rot ervaring met een pitbull gehad en het heeft een heletijd geduurd voordat ik weer een beetje vertrouwen kreeg in de hond. Maar in mijn geval was het de "BAAS'' die ik echt haatte, omdat hij zonodig zichzelf moest bewijzen met een pitbull en zo de hond een slechte naam bezorgde.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
chrico schreef:Sorr, moest even weg maar ben er weer
Baris schreef:
Dan ligt het in dit geval toch aan jou want ik ben redelijk mild in mijn antwoorden naar jou toe gezien je leeftijd.
Opvallende is dat schijnbaar iedereen zich negatief opstelt behalve Baris....
En of je het wilt of niet, als ik terugkijk op mijn pubertijd (klink ik ineens oud ) dan herken ik dat dus als zijnde zeer puberaal gedrag.
nou ja ik heb dat filmpje bekeken en er staan hele lieve foto's maar toch vind ik ze een beetje eng,ik ga niet omlopen zou ik er 1tegen komen en zoals die verwaarloosde beestjes tja als ik ze op zou kunnen knappen zou ik het doen maar toch hebben ze een bepaalde blik die zo'n kracht uitstraald en daar word ik best een beetje bang van.
VInd het wel prachtige honden!
Baris schreef:
En of je het wilt of niet, als ik terugkijk op mijn pubertijd (klink ik ineens oud ) dan herken ik dat dus als zijnde zeer puberaal gedrag.
ik herken er niks van trouwens maar ja ik was altijd al naïef en lief en onschuldig op dat punt ben ik niks veranderd
maar dit is wat je noemt een dwarse puber zijn telefoon boek was zeker niet spannend genoeg
dan moet je die uit een stad gaan lezen die zijn dikker
Sorry hoor maar volgens mij is Baris er gewoon op uit om ruzie te stoken.
ik vind het een etterbal en dat is mijn mening.
Baris,je valt iedereen hier aan en waarom?
ik snap het niet hoor maar elke discussie ontaard hier in heibel omdat jij wel denkt te weten wat een ander denkt.
mijn zusje vertoont momenteel precies hetzelfde gedrag en die noemen ze ook puber dus tja......eigenlijk kunnen we het je ook niet kwalijk nemen,je weet nog niet beter komt nog wel.....
Baris schreef:
ik herken er niks van trouwens maar ja ik was altijd al naïef en lief en onschuldig op dat punt ben ik niks veranderd
maar dit is wat je noemt een dwarse puber zijn telefoon boek was zeker niet spannend genoeg
dan moet je die uit een stad gaan lezen die zijn dikker
Amsterdam schijnt een aanrader te zijn wat dikte betreft