Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mario verslype is die met het zwarte pak en met zijn pet op. en mario is lijk altijd al speciaal geweest, misschien heeft ie daarom een ander pak aan zelf ff navragen
crutz schreef:ben er zelf morgen middag,
ga eerst met het spul trainen in Oosterhout
ga daarna nog ff in Breda langs (moet nog wat regelen met Joefarm)
als je een foto kunt trekken van Yagus, wil je dat dan doen?
tuurlijk,
maareh, jij hebt als het goed is vandaag ook foto's voor mij gemaakt....
tuurlijk,
maareh, jij hebt als het goed is vandaag ook foto's voor mij gemaakt....
Ik mag hopen dat het niet waar is, maar ik zag daar vanmiddag ook auto's waarvan de achterklep openstond omdat het zo warm is natuurlijk en de honden zaten in de boxen. Dus als je kwaad wilt is het heel simpel he!
wij zijn vanmiddag ook geweest en omdat we eerst in Oosterhout getraind hadden, hadden we ook alle honden bij ons, dus (op Ace na omdat de fokker hem ff wilde zien) alle honden in de auto gelaten, auto in de schaduw tegenover de deelnemers ingang (is permanent bewaakt) en de raampjes en deuren open.
er zijn trouwen idd wel bijna honden uit auto's gehaald, maar dan door de politie (als de mensen niet reageerden op omroepberichten waren ze dit van plan geweest) dit hoorden wij van agenten, weet niet of dat nog nodig geweest is
crutz schreef:wij zijn vanmiddag ook geweest en omdat we eerst in Oosterhout getraind hadden, hadden we ook alle honden bij ons, dus (op Ace na omdat de fokker hem ff wilde zien) alle honden in de auto gelaten, auto in de schaduw tegenover de deelnemers ingang (is permanent bewaakt) en de raampjes en deuren open.
er zijn trouwen idd wel bijna honden uit auto's gehaald, maar dan door de politie (als de mensen niet reageerden op omroepberichten waren ze dit van plan geweest) dit hoorden wij van agenten, weet niet of dat nog nodig geweest is
Wat ik zag was in de staat bij de zij-ingang dat daar open auto's met honden stonden waar helemaal niemand bij was Is gewoon in een woonwijk he.....
crutz schreef:wij zijn vanmiddag ook geweest en omdat we eerst in Oosterhout getraind hadden, hadden we ook alle honden bij ons, dus (op Ace na omdat de fokker hem ff wilde zien) alle honden in de auto gelaten, auto in de schaduw tegenover de deelnemers ingang (is permanent bewaakt) en de raampjes en deuren open.
Wat ik zag was in de staat bij de zij-ingang dat daar open auto's met honden stonden waar helemaal niemand bij was Is gewoon in een woonwijk he.....
wij stonden net voorbij t viaduct waar t vertrek naar t speuren was (en dan op t grasveldje onder de bomen, dat mocht van de politie, netjes gevraagd ), daarachter was ook een deelnemers ingang en daar zaten mensen bij (constant)
Gisteravond was ik op de KNPV-club in Dommelen, en daar waren ook 3 Slovenen (een pakwerker en 2 meisjes).
Via hen heb ik begrepen dat de Dobermann niet is toegelaten op de wedstrijd omdat hij aan zijn oren gecoupeerd is.
Weet iemand of dat klopt?
Hahaha....had het ondertussen inderdaad gehoord
Toch een beetje dom om te komen met een hond waarvan je achteraf had kunnen weten dat ie niet mee mocht doen vanwege de oren
Hebben jullie nog leuke foto's gemaakt, ik was gisteren mijn fototoestel vergeten.
Ik was 's morgens al vroeg daar omdat ik gistermiddag naar een verjaardag moest, je weet wel he, van die "leuke" verplichtingen .
Ik heb dus ook niks meer gezien van die demonstraties die nog zouden komen. Dus wie foto''s heeft, zet ze hier maar neer he
Nanc schreef:Hebben jullie nog leuke foto's gemaakt, ik was gisteren mijn fototoestel vergeten.
Ik was 's morgens al vroeg daar omdat ik gistermiddag naar een verjaardag moest, je weet wel he, van die "leuke" verplichtingen .
Ik heb dus ook niks meer gezien van die demonstraties die nog zouden komen. Dus wie foto''s heeft, zet ze hier maar neer he
gr Nancy
is al gebeurd hoor, Inge heeft prachtige foto's gemaakt
Ik heb foto's van de demo van Appie Kamps in de fotohoek gezet,
Van de tweede demo heb ik geen foto's, wat ik achteraf erg jammer vind
Het begon wat saai en ik heb mijn camera toen opgeborgen. Daarna kwam er toch nog een heel gaaf actie-gebeuren.
Was de demo van Jurgen Zanke en Bart Bellon, hopelijk heeft iemand anders daar nog wel foto's van
Inge schreef:Ik heb foto's van de demo van Appie Kamps in de fotohoek gezet,
Het begon wat saai en ik heb mijn camera toen opgeborgen. Daarna kwam er toch nog een heel gaaf actie-gebeuren.
Was de demo van Jurgen Zanke en Bart Bellon, hopelijk heeft iemand anders daar nog wel foto's van
Ja een paar.... moet ze alleen nog uitzoeken.... maar kan even duren want ik heb wel honderden foto's gemaakt pffff....
Henny, is dat toevallig de Henny waarbij Annemieke en ik (van de Wolstad) gisterenmorgen koffie en thee hebben besteld in de kantine toen jij daar aan de bar zat.
Leuk dat ik dan een gezicht voor me heb bij al deze berichten hier.
Nou, Inge plaats jij ook eens een foto van jezelf hier
Enne, ik wacht nog ff op die foto's van de andere demonstratie, leuk
Inge schreef:Ik heb foto's van de demo van Appie Kamps in de fotohoek gezet,
Ja een paar.... moet ze alleen nog uitzoeken.... maar kan even duren want ik heb wel honderden foto's gemaakt pffff....
ben erg benieuwd gooi ze allemaal maar op internet
Nanc schreef:Henny, is dat toevallig de Henny waarbij Annemieke en ik (van de Wolstad) gisterenmorgen koffie en thee hebben besteld in de kantine toen jij daar aan de bar zat.
Leuk dat ik dan een gezicht voor me heb bij al deze berichten hier.
Nou, Inge plaats jij ook eens een foto van jezelf hier
Enne, ik wacht nog ff op die foto's van de andere demonstratie, leuk
gr Nancy
Dit ben ik met Marouck, foto is vorig jaar genomen
Ik heb vrijwel de hele dag bij mijn eigen cluppie op de tribune gezeten, bij de club van Harrie dus