Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
crutz schreef:
heet idd charbonne Seleen (bij Ace is t heel duidelijk aanwezig, bij Umi zijn t echt de puntjes en Delwyn had t in de mate van Ace, alleen met de rui is t minimaal geworden)
´k wist het niet meer hoe je het schreef Mick heeft heel sterk charbonne, hij lijkt wel zwart op zijn rug.. en toch een echt stb.
ach kijk maar naar Ace
of Delwyn toen ze ong 8 mnd was (nu is ze bijna helemaal rood, zie fotohoek)
ik ben niet van de africhting, maar vond het positief
ze zijn bij SBS wel helemaal op de africhtingstoer,
want afgelopen donderdag hadden ze ook al een "special" over het NK KNPV wat vorig weekend in Den Bosch is geweest, met beelden van DB en van de winnaar van PH2 en Object aan t woord
want afgelopen donderdag hadden ze ook al een "special" over het NK KNPV wat vorig weekend in Den Bosch is geweest, met beelden van DB en van de winnaar van PH2 en Object aan t woord
heb allebei de uitzendingen gemist, kan ik ze nog zien op de site ofzo?
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
heb allebei de uitzendingen gemist, kan ik ze nog zien op de site ofzo?
geen idee,
zal je ff moeten kijken,
laat t ff weten (heb die van gisteren nl ook gemist)
Selena schreef:daarnaast een heeeeeeeeeeele strenge controle op onze pupkopers omdat onze niet in een huisgezin passen en niet bij een onervaren geleider.
Da’s heel wijs…Onze oude Hollander is ook een “echteâ€
Ervaring is de naam die we geven aan de optelsom van onze fouten.
crutz schreef:
heet idd charbonne Seleen (bij Ace is t heel duidelijk aanwezig, bij Umi zijn t echt de puntjes en Delwyn had t in de mate van Ace, alleen met de rui is t minimaal geworden)
´k wist het niet meer hoe je het schreef Mick heeft heel sterk charbonne, hij lijkt wel zwart op zijn rug.. en toch een echt stb.
ach kijk maar naar Ace
of Delwyn toen ze ong 8 mnd was (nu is ze bijna helemaal rood, zie fotohoek)
Zo zie ik ze persoonlijk het liefst..
Mooi hoor dat zwarte..
Selena schreef:daarnaast een heeeeeeeeeeele strenge controle op onze pupkopers omdat onze niet in een huisgezin passen en niet bij een onervaren geleider.
Da’s heel wijs…Onze oude Hollander is ook een “echteâ€
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!