Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rust houden na operatie
Moderator: moderatorteam
- miranda sabine
- Vaste gebruiker
rust houden na operatie
even een vraagje
xantos is vrijdag geholpen aan zijn navelbreuk operatie verliep goed hond netjes gedaan volgens de da moest ik niet veel verwachten van hem dit weekend want ze hadden hem flink plat moeten spuiten voor hij in slaap viel probleem zaterdag ochtend meneer was wakker en wilde spelen en aangezien ik al het speelgoed had weggehaald zoek hij nu steeds wat anders gelukkig heb ik de bench nog en doe hem dus daar af en toe voor rust maar wie heeft er nog andere tip om deze jonge bok even een weekje in bedwang te houden
gr miranda en xantos
xantos is vrijdag geholpen aan zijn navelbreuk operatie verliep goed hond netjes gedaan volgens de da moest ik niet veel verwachten van hem dit weekend want ze hadden hem flink plat moeten spuiten voor hij in slaap viel probleem zaterdag ochtend meneer was wakker en wilde spelen en aangezien ik al het speelgoed had weggehaald zoek hij nu steeds wat anders gelukkig heb ik de bench nog en doe hem dus daar af en toe voor rust maar wie heeft er nog andere tip om deze jonge bok even een weekje in bedwang te houden
gr miranda en xantos

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- miranda sabine
- Vaste gebruiker
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Miranda,
Misschien kun je zijn brokjes weken en die dan in een Kong doen? Dan is hij even bezig om ze er uit te krijgen.
Misschien kun je zijn brokjes weken en die dan in een Kong doen? Dan is hij even bezig om ze er uit te krijgen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- rianneke
- Zeer actief
- miranda sabine
- Vaste gebruiker
heb wat gevonden op de momenten dat het niet te warm een stukje rijden met de auto en de raampjes los kan hij lekker kijken en in de auto is hij wel rustig
flostouw gaat hij zelf in de lucht gooien met zo'n kop van als jij het niet doet doe ik het zelf wel
en worteltjes werken ook eerst sabbelen en dan in stukjes bijten ben je tien minuten zoet mee en papier scheuren
je moet er wat voor over hebben maar gelukkig kunnen maandag de hechtingen eruit en dan hoop ik toch dat het goed is
voorlopig maar even engelen geduld en veel creatieviteit toepassen
bedankt voor de reacties gr miranda en een zo vind hij zelf zielige xantos
flostouw gaat hij zelf in de lucht gooien met zo'n kop van als jij het niet doet doe ik het zelf wel
en worteltjes werken ook eerst sabbelen en dan in stukjes bijten ben je tien minuten zoet mee en papier scheuren
je moet er wat voor over hebben maar gelukkig kunnen maandag de hechtingen eruit en dan hoop ik toch dat het goed is
voorlopig maar even engelen geduld en veel creatieviteit toepassen
bedankt voor de reacties gr miranda en een zo vind hij zelf zielige xantos